vingert*quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb morgen strafrecht. Duim even voor me aub.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Morgen 9:45 maar op zich snap ik al die stof wel maar ik weet niet wanneer ik wat moet toepassen
jij mag mij wel straffenquote:Op woensdag 23 juni 2010 01:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb morgen strafrecht. Duim even voor me aub.
Ik heb daar een poster van op mijn oude kamer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:11 schreef wolvendagen het volgende:
Who lives in a pineapple under the sea? Spongebob Squarepants! Who died in the oil spill because of BP? Spongebob Squarepants.
Spongebob in een olielek?quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb daar een poster van op mijn oude kamer.![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 01:11 schreef wolvendagen het volgende:
Who lives in a pineapple under the sea? Spongebob Squarepants! Who died in the oil spill because of BP? Spongebob Squarepants.
haha. Kneus.quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben er wel. Maar deze week moet ik werken en dan heb ik een ander schema.
Dat je later moet beginnen?quote:Op woensdag 23 juni 2010 08:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ben er wel. Maar deze week moet ik werken en dan heb ik een ander schema.
Nee, dat ik zo lang in bed lig te treuzelen dat ik elke ochtend iets heb van "FFFFFFFFFU het is al bijna half 8 ik moet opschieten" en dan in een recordtempo douchen, eten en gas geven naar me werk.quote:
Je begint op mij te lijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, dat ik zo lang in bed lig te treuzelen dat ik elke ochtend iets heb van "FFFFFFFFFU het is al bijna half 8 ik moet opschieten" en dan in een recordtempo douchen, eten en gas geven naar me werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |