Ja. Dit komt stukken intelligenter over.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En 16 miljoen hebben niet op 'm gestemd, dat heet ook democratie. Sowieso werkt democratie niet omdat mensen dom zijn.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:11 schreef Otis2.0 het volgende:
Thanks. De letterlijke woorden van de examinator waren: "Het enige dat ik heb aan te merken is dat je niet erg milieubewust rijdt, maar eerlijk gezegd geef ik geen fuck om het milieu."
Wat een held![]()
.
Thanks. De letterlijke woorden van de examinator waren: "Het enige dat ik heb aan te merken is dat je niet erg milieubewust rijdt, maar eerlijk gezegd geef ik geen fuck om het milieu."
Wat een held![]()
.
Wat een held![]()
.
The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Dit komt stukken intelligenter over.
Jaquote:
Ik maakte een typo, assholequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij snapt het verschil een kabinet en de Kamer niet, Wammes Waggel.
Wat geef je voor z'n mobiele nummer?quote:
quote:
Kusje doe ik het voor. =$quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
een kusje.
Alhoewel ik met die van Dario ook nog niks gedaan heb..
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef Potloodvis het volgende:
Love is all that I need, and I found it there in your heart. We're in heaven.
Do!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef Potloodvis het volgende:
Love is all that I need, and I found it there in your heart. We're in heaven.
Sowieso, Oostblokkers. Voor je het weet heb je een mes op je keel en moet je je geld afgeven.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kusje doe ik het voor. =$
En Greg > Dario.
Of geld voor ze gaan verdienenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sowieso, Oostblokkers. Voor je het weet heb je een mes op je keel en moet je je geld afgeven.
Dan wil ik 'm ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En Greg > Dario.
Ja man die Bryan Adams met z'n lelijke cover.quote:
Alsof ik weet wat ik moet smsen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En Greg > Dario.
Oke. Daar was geen hatelijke PI voor nodig hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |