Zo mag ik het horen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Net alsof ik daarom kan lachen. Nederland > Frankrijk. Ingeburgerd en al.
Hoe weet ik dat jij het juiste nummer hebt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
What's in it for me?Waarom zou ik dat doen?
neeJj jOh daAropp hebBeu zu gEejn TOY STORYJ!quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
wajoow gekkiej zeLfs ge3n Nederl4nd 1 ofsszzeau of Ned3rland 2???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand dat niet heeft, anders mogen ze diegene terugsturen.quote:
soms wel pocahontas mattiequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
neeJj jOh daAropp hebBeu zu gEejn TOY STORYJ!
Alle Turken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat iemand dat niet heeft, anders mogen ze diegene terugsturen.
Ik heb ze allebei. Paspoort is sowieso beter met reizen via het luchtruim. Heb je geen beperking.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Skylark. het volgende:
Paspoort > id-bewijs bigtime. Het voelt gewoon beter, zo'n paspoort.
Ik heb ze nu ook allebei.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei. Paspoort is sowieso beter met reizen via het luchtruim. Heb je geen beperking.
trust mequote:Op woensdag 23 juni 2010 12:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat jij het juiste nummer hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |