quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Aangeschoten mannen. Kan het nog gayer.
Ik ben dus echt totally heteroseksueel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat je domme dingen zegt maar wel beseft van HAHA DAT WAS DOMquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ken alleen nuchter en dronken volgens mij. Heb geen idee hoe aangeschoten voelt.
Giechelende mannen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt. Een man die aangeschoten is. Zo'n afknapper.quote:
Ik zeg nooit domme dingen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat je domme dingen zegt maar wel beseft van HAHA DAT WAS DOM
Dronken dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt. Een man die aangeschoten is. Zo'n afknapper.
en dan semi-grappig gaan lopen doen en zweverig overkomenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja echt. Een man die aangeschoten is. Zo'n afknapper.
Ik maak altijd stomme grappen. Een keer ontmoette ik een Katrien, ik mezelf voorstellen als Donald. En een keer kwam iemand uit Hilversum en toen maakte ik de megaslechte grap "Ben ik nu op tv"quote:
Ik kan echt niks anders zeggen dan DEZE MAN hieropquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik maak altijd stomme grappen. Een keer ontmoette ik een Katrien, ik mezelf voorstellen als Donald. En een keer kwam iemand uit Hilversum en toen maakte ik de megaslechte grap "Ben ik nu op tv"![]()
![]()
. Kanker wat unfunny.
Dat zeg ik alleen als ik dronken ben, maar dan komt mijn geniale lach erachteraan waarna er schouderklopjes bij de andere persoon volgen van mij. Dan kunnen ze er zelf ook wel om lachen, meestal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik maak altijd stomme grappen. Een keer ontmoette ik een Katrien, ik mezelf voorstellen als Donald. En een keer kwam iemand uit Hilversum en toen maakte ik de megaslechte grap "Ben ik nu op tv"![]()
![]()
. Kanker wat unfunny.
Dat heb ik ook.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:01 schreef Potloodvis het volgende:
Ik kijk altijd zwoel uit mijn ogen als ik dronken ben, dan heb ik een mysterieuze blik zeggen ze.
Ja fucking gezellig iedereen gewoon nuchter op stap.quote:
Ik heb iets dat ik dan altijd een snel knipoogje zet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zeg ik alleen als ik dronken ben, maar dan komt mijn geniale lach erachteraan waarna er schouderklopjes bij de andere persoon volgen van mij. Dan kunnen ze er zelf ook wel om lachen, meestal.
Ik zeg niet dat je niet mag drinken. Maar aangeschoten/dronken mannen zijn gewoon een afknapper. Je kan ook drinken zo'n aangeschoten of dronken te zijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja fucking gezellig iedereen gewoon nuchter op stap.Gewoon geen alcohol meer schenken, want ik heb dat toch niet nodig om gezellie te zijn.
Ik wel, maar die durf ik niet op te noemen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:02 schreef Skylark. het volgende:
En nog 100 andere voorbeelden die ik niet meer herinner.
Dat heb ik nog nooit geprobeerd toen ik dronken was. Wel glazen vacuüm zuigen en dan zo op je wang laten hangen en onzin zoals dat. Daarna een weekje met zo'n flinke zuigvlek op de wang rondlopen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb iets dat ik dan altijd een snel knipoogje zet.
Bij mij is hetquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niet mag drinken. Maar aangeschoten/dronken mannen zijn gewoon een afknapper. Je kan ook drinken zo'n aangeschoten of dronken te zijn.
Ik ben altijd leuk tenzij is slechte zin heb.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij is het
0% -------------- 50% ---------100%
nuchter - aangeschoten - dronken en als ik hier zit ben ik het leukst:
|-------------------------|------|
Oké, dan knap ik op je af. Sowieso al door je grappen, ik zou je bitchslappen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij mij is het
0% -------------- 50% ---------100%
nuchter - aangeschoten - dronken en als ik hier zit ben ik het leukst:
|-------------------------|------|
quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit geprobeerd toen ik dronken was. Wel glazen vacuüm zuigen en dan zo op je wang laten hangen en onzin zoals dat. Daarna een weekje met zo'n flinke zuigvlek op de wang rondlopen.
Dan kun je net zo goed niet drinken.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niet mag drinken. Maar aangeschoten/dronken mannen zijn gewoon een afknapper. Je kan ook drinken zo'n aangeschoten of dronken te zijn.
Mooi want wij matchen totaal niet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oké, dan knap ik op je af. Sowieso al door je grappen, ik zou je bitchslappen.
Je hoeft toch niet dronken te worden?quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan kun je net zo goed niet drinken.
Dat had ik je ook al kunnen vertellen.quote:
Kapot bijten en kapot knijpen, daarvoor heb ik al naar de Eerste Hulp gemoeten. De lip laten plakken en 9 hechtingen in mijn duim.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik had wel eens een glas met m'n tanden vast omdat ik een sms kreeg en handen volhad en toen beet ik dat glas kapot.
Niet gewond maar wel dom.
haha zo'n want zo'n is zonderquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:05 schreef Lakitu het volgende:
ik moet even een klusje klaren tot straks
zo'n fa2's
Alsof jij het mij eerder had kunnen vertellen dan ik jou.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat had ik je ook al kunnen vertellen.
Niet altijd, maar als we met de vrienden (zonder vriendinnen en andere aanhangsels) gaan feesten dan is dat wel altijd ons doel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet dronken te worden?
Ik val gewoon niet op types als jij. Sorry hoor.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof jij het mij eerder had kunnen vertellen dan ik jou.![]()
GET REAL
\quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
![]()
. Kanker wat unfunny.
Hoezo sorryquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik val gewoon niet op types als jij. Sorry hoor.
aan wat?quote:
Nee, ik heb een keer 17 whiskey (uit van die plastic bekertjes, vol) achterovergeslagen, toen ben ik goed ziek geweest. Maar verder heb ik nooit 'last' van alcohol gehad, ik kan in principe, als ik goed gegeten heb, echt veel drinken, zonder dronken of aangeschoten te worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |