quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit klopt, zo ben ik m'n oudste broer kwijt geraakt. Daarna dus m'n oudere broer aan een aangeklede aap, nu ben ik de oudste.
Soms kom jij echt onwaarschijnlijk gierend om de hoek gescheurd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit klopt, zo ben ik m'n oudste broer kwijt geraakt. Daarna dus m'n oudere broer aan een aangeklede aap, nu ben ik de oudste.
Ja, ik heb liever dat dikke mokkel terug.quote:
Soms zegt iequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Soms kom jij echt onwaarschijnlijk gierend om de hoek gescheurd.
Ik heb liever gewoon Harry Piekema in elke reclame.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heb liever dat dikke mokkel terug.
oh jeetje gieren - vulture = gier in het engelsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Soms zegt ie![]()
Ik ben de gierendste persoon die ik ken vriend. Noem me Laki the Vulture.
Echt mooie reclames jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon Harry Piekema in elke reclame.
[ afbeelding ]
Hij wordt nooit vervelend.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gieren is een anagram voor negeriquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh jeetje gieren - vulture = gier in het engels
laat me de boulevard facepalm niet pakken vriendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh jeetje gieren - vulture = gier in het engels
HIJ ROELEERT GEWOON DE FUCKING PAN UIT! WAT EEN BAAS!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben populair vandaag.
''Ik las je berichtje van een paar maanden terug op het fokforum waarin je zegt dat jij pathologische leugenaars hebt gekend. Ik ben journalist en momenteel ben ik
bezig met een artikel over pathologisch liegen voor het tijdschrift BEM!
(eerste nummer ligt nu in de winkels).
Graag wil ik in contact komen met mensen die zelf pathologisch liegen of die
dit hebben gedaan (en wellicht een behandeling hebben ondergaan). Ook komen
(ex) partners/familie/vrienden van pathologische leugenaars aan het woord en deskundigen die iets over de achtergrond van het fenomeen vertellen.
Mijn vraag aan jou: zou jij bereid zijn er iets (anoniem) over te vertellen?
Interviews kunnen dus onder een gefingeerde naam en je krijgt het artikel
nog te lezen voordat het gepubliceerd wordt.''
http://messages.fok.nl/compose.php?to=1quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
Wtf man ik heb minder punten bij de poule nu dan ik gister had terwijl ik juist punten heb gescoord![]()
![]()
bij wie kan ik klagen?
Ik heb er al 3 no lies.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bijna meer e-penis dan die pm van Timur die ik heb.
GA BIJ JE SMATJE KLAGEN DANN.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
Wtf man ik heb minder punten bij de poule nu dan ik gister had terwijl ik juist punten heb gescoord![]()
![]()
bij wie kan ik klagen?
Hoezo betekent dat dat je populair bent?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben populair vandaag.
''Ik las je berichtje van een paar maanden terug op het fokforum waarin je zegt dat jij pathologische leugenaars hebt gekend. Ik ben journalist en momenteel ben ik
bezig met een artikel over pathologisch liegen voor het tijdschrift BEM!
(eerste nummer ligt nu in de winkels).
Graag wil ik in contact komen met mensen die zelf pathologisch liegen of die
dit hebben gedaan (en wellicht een behandeling hebben ondergaan). Ook komen
(ex) partners/familie/vrienden van pathologische leugenaars aan het woord en deskundigen die iets over de achtergrond van het fenomeen vertellen.
Mijn vraag aan jou: zou jij bereid zijn er iets (anoniem) over te vertellen?
Interviews kunnen dus onder een gefingeerde naam en je krijgt het artikel
nog te lezen voordat het gepubliceerd wordt.''
Omdat jij tegenwoordig met een te oude sma gaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik heb er nog 0
Waarom is hij niet geïnteresseerd in mij
Cougarsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat jij tegenwoordig met een te oude sma gaat.
niet allemaalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
Jongens jullie moeten uitpassen voor Skonk mang. Hij is underkoffer kijk zijn knopjes allemaal naar denny profiels:D
Ik doe toch niet aan dat soort psychologische rotzooi mee, de schrijvers zijn dikwijls dommer dan die mensen waarover ze schrijven, het is alleen idioot dat iemand daar maanden later ineens mee komt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bijna meer e-penis dan die pm van Timur die ik heb.
kk grote e-penis gek :pquote:
Wat een slechte verliezer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef wise het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)t-hand-parreira.html
wtf
en dan die vinger. Trieste man die trainer
ZAL IK DOENquote:
Wha je mag wel bij mij komen ik zit in m'n eentje kerst te vierennquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Echt weer zo'n avond van had ik maar m'n eigen huis.
zeker. Maar goed dat Frankrijk eruit isquote:
mijn kerstversiering hangt nogquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wha je mag wel bij mij komen ik zit in m'n eentje kerst te vierenn;')
Komt dat niet gewoon omdat hij nu een artikel schrijft over dat onderwerp en waarschijnlijk via google op jouw post is uitgekomen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik doe toch niet aan dat soort psychologische rotzooi mee, de schrijvers zijn dikwijls dommer dan die mensen waarover ze schrijven, het is alleen idioot dat iemand daar maanden later ineens mee komt.
Kun je niet op jezelf gaan dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Echt weer zo'n avond van had ik maar m'n eigen huis.
ja enn issie nu breuls of dennert?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee, en het is uiteraard een zij. Typisch vrouwengewauwel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon omdat hij nu een artikel schrijft over dat onderwerp en waarschijnlijk via google op jouw post is uitgekomen?
Gewoon een keer stiekum omwiselen.quote:
bij vriend van me stond die er ook nog laatstquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:00 schreef Skonk het volgende:
[..]
Een mattie van mij had z'n kerstboom een jaar laten staan
Ik heb ze al gezegd dat ik hun boxspring wil of een nieuw bed.quote:
En dan 25 augustus 2009 al kloon hebben gemaakt zekerquote:
Ben er al een tijdje niet geweest, als ie er nu nog staat is het ongeveer 1,5 jaar geleden dat hij hem heeft opgezetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
bij vriend van me stond die er ook nog laatst
Bobby is zijn zorgen aan het verdrinken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wha je mag wel bij mij komen ik zit in m'n eentje kerst te vierenn;')
mensen weten maar waarom under the surface posten dan :$quote:
Sommige dingen voel je gewoon.quote:
Idd en hij was er van overtuigd dat hij toch niet geband zou worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dan 25 augustus 2009 al kloon hebben gemaakt zeker![]()
Ik heb geen werk. En van uitwonende stufi ga ik het niet redden want ik moet ook eten.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
mensen weten maar waarom under the surface posten dan :$
Ik ben hem serieus nietquote:
ik ben heeeuuull niet aan het verdrinke :'')quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bobby is zijn zorgen aan het verdrinken.
Seagal is niet naar lowlands geweest, deze man postte daar wel: Aan het meisje dat flauwviel bij Snoop Doggquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
mensen weten maar waarom under the surface posten dan :$
Je andere account vond ik ook wel enig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef Skonk het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hem serieus niet
Dit is mijn enigste account, eerlijk
Sang ik weet tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef Skonk het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hem serieus niet
Dit is mijn enigste account, eerlijk
Dat meisje JONGEquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Seagal is niet naar lowlands geweest, deze man postte daar wel: Aan het meisje dat flauwviel bij Snoop Dogg
Trouwens, je bent welkom maar je moet wel even drie underaged chicks die je kent posten. Heeft iedereen hier moeten doen.quote:
Welkequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef Odin. het volgende:
[..]
Je andere account vond ik ook wel enig.
Nee ik heb liever die chicks zelf hier. Geen sausage zone hierzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Trouwens, je bent welkom maar je moet wel even drie underaged chicks die je kent posten. Heeft iedereen hier moeten doen.
Weet ik niet. Maar als dit je enigste account is, heb je er blijkbaar nog eentje.quote:
.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:06 schreef Odin. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar als dit je enigste account is, heb je er blijkbaar nog eentje.
Tuimelde ik daar even in!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:06 schreef Odin. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar als dit je enigste account is, heb je er blijkbaar nog eentje.
oh jeetje een punt wat moet dat nou weer voorstellenquote:
vriend ik heb je zusje gekierd wat praat je nogquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh jeetje een punt wat moet dat nou weer voorstellen
Geen idee, die had ik ook in mijn fobo als reactie gekregen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh jeetje een punt wat moet dat nou weer voorstellen
moh ik denk dat ik dooie pixel heb. is het een puntke.quote:
ik heb jouw sisa ook gechopped dus kom hier als je six feet wilquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
vriend ik heb je zusje gekierd wat praat je nog
Snoop was tof vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef Skonk het volgende:
Dit jaar ga ik niet
Kut indie bands sowieso alleen maar
Nee nergens in de gehele wereld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is het liedje wat je hier hoort ergens te downloaden?
Natuurlijk, alles is te downloaden. Zelfs de finale van WK 2010.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
six feet deep nigga daar kom je nooit meer uitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik heb jouw sisa ook gechopped dus kom hier als je six feet wil
Ja, staat op de site van Enge Buren ergens: http://www.engeburen.nl/quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
vriend ik rockte dr wereld down under ze woont nu in australiëquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik heb jouw sisa ook gechopped dus kom hier als je six feet wil
Hier dus: http://www.engeburen.nl/m(...)RadioVeronica%29.mp3quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik bij The Prodigy. 5 minuten. want daarna ben ik in mekaar gebeukt in die major pit.quote:
mattietje ik heb jouw zusje vaker geprikt dan amy winehouse haar armquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
vriend ik rockte dr wereld down under ze woont nu in australië
Ik over 2 weken ook, dan zijn mijn ouders en zusje weg naar Tenerife. Pizza, friet en Chinees.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:10 schreef kurk_droog het volgende:
Vanaf volgende week moet ik zelf koken
Pitsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bij The Prodigy. 5 minuten. want daarna ben ik in mekaar gebeukt in die major pit.
ik voeg daar griek, pasta en BBQ aan toequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik over 2 weken ook, dan zijn mijn ouders en zusje weg naar Tenerife. Pizza, friet en Chinees.
Ik had geen keus. Enige meisje zo'n beetje en iedereen was 1.90 en naakt en sloeg mequote:
Deadmau5, WAAR?!quote:
?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
Oh en mensen die liever geen seks hebben dan dat ze het hiermee moeten doen:
[ afbeelding ]!
jongge ga weg met die heksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]!
Ik vind haar best knap.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]!
'best knap' zegt iequote:
Hell yeahquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vlak achter het tweede hek, de plant ging over mijn hoofd heen.
[..]
Wij, Deadmau5.
rustig ik ben zo wegquote:
Da's niet front row.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:14 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hell yeah
Ik bedoelde ook dat tweede hek, had ik maar VIP plekken
Ik las pisvlekken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:14 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hell yeah
Ik bedoelde ook dat tweede hek, had ik maar VIP plekken
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja toch wel. Ik vind werkelijk niks aantrekkelijks aan Lauren Conrad.
Vlak voor Snoop was er ook een metalband, weet ff niet meer welke, en toen was er ook een pitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had geen keus. Enige meisje zo'n beetje en iedereen was 1.90 en naakt en sloeg me. Eentje heb ik een vuist gegeven
.
quote:
Dat probeerden we niet eens eigenlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Da's niet front row.Mensen die het voorvak niet inkomen.
boh nu krijg ik weer klappen van laki.quote:
No kiddin' van mij ditmaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]![]()
![]()
Als iemand voor m'n neus met een stalen gezicht durft te beweren dat ie Lauren niet zou raken worden er lippen gebost.
Deze zou ik wel doen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]!
ja maar zo ziet ze best geil uit normaal vind ik het ook nixquote:
Ik kwam laat aan bij Snoop, heel lowlands stond daar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Vlak voor Snoop was er ook een metalband, weet ff niet meer welke, en toen was er ook een pit
Liet ik de L vallen die we aan het bewaren![]()
Gelukkig was alles goed gekomen, een Duitser stond er wel bijna op
Het is sowieso niets.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja maar zo ziet ze best geil uit normaal vind ik het ook nix
Was er anderhalf uur van tevorenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kwam laat aan bij Snoop, heel lowlands stond daar.
sherlock holmes mensjes hier.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:18 schreef Skonk het volgende:
WTF trouwens, hoe weten jullie van dat Lowlands topic van mij
Ik weet niet eens meer wat ik gedaan hebquote:
uhh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
Bobby, sinds wanneer post jij buiten je werk? Zit je op het verkeerde account ingelogd ofzo?
liever stephanie sadorra of sophia bushquote:
Hij werkt over.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
Bobby, sinds wanneer post jij buiten je werk? Zit je op het verkeerde account ingelogd ofzo?
goeiendag man ik post zo vaak 's avonds.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
zal jou eens over laten werkenquote:
Ja, Winne heb ik gezien, maar ik wilde graag Jiggy Dje zien, maar ik was te laatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:19 schreef ynuhh het volgende:
Skonk heb je op zaterdagmiddag ook alle Nederhop gezien?
Serieus man ik heb een altaar van je (met Sistyria erop).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik stel me nu echt zo'n muur voor, vol met mijn posts, en dan kaarsjes en foto's erbij
Nee, gewoon Google.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik stel me nu echt zo'n muur voor, vol met mijn posts, en dan kaarsjes en foto's erbij
Dat zie ik echt nooitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
goeiendag man ik post zo vaak 's avonds.
Ik ook van jou tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus man ik heb een altaar van je (met Sistyria erop).
jawel man in iede rgeval tot csi maar dat komt nu nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zie ik echt nooit
En ook al geen hoofdletters, volgens mij ben je aan de zuip.
HOAX Sistyria kan toch niet op twee plaatsen tegelijk ..quote:
Dit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HOAX Sistyria kan toch niet op twee plaatsen tegelijk ..
oh kut dat is ze wel.
Jiggy was echt super, jammer dat je hem gemist heb. Het hele Noah's Ark label stond op het podium.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, Winne heb ik gezien, maar ik wilde graag Jiggy Dje zien, maar ik was te laat
heb je al gehoord van h&m dan?quote:
oh okee nice.quote:
Ja al m'n matties zijn niet zo van de rapquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jiggy was echt super, jammer dat je hem gemist heb. Het hele Noah's Ark label stond op het podium.
Nee Sistyria is die zwijn uit US sexy en gewaagd.quote:
nuuuutin'quote:
Zeker SBS?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee Sistyria is die zwijn uit US sexy en gewaagd.
lelijkquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En ook al geen hoofdletters, volgens mij ben je aan de zuip.
niksquote:
kapot net als de hoofdletter toetsquote:
Er komt bijna alleen maar indiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:29 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop dat de The Roots op Lowlands komen.
Ik hoop dat jij naar Tilburg toekomtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:29 schreef ynuhh het volgende:
Nee FOK! Userfoto's Sexy en Gewaagd en daar had zo'n gothiczwijn een foto van haarzelf op een altaar gepost.quote:
ok dan. doei!quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:29 schreef ynuhh het volgende:
Woon je daar helemaalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij naar Tilburg toekomt [ afbeelding ].
TILLADELPHIA de city with the burnin streetsquote:
Oh systiria.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee FOK! Userfoto's Sexy en Gewaagd en daar had zo'n gothiczwijn een foto van haarzelf op een altaar gepost.
Ik dacht dat men dat altijd Tillyville noemde?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
TILLADELPHIA de city with the burnin streets
Die smileys kan je ook gewoon aanklikken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! JE GEBRUIKTE EEN PUNT EEN UITROEPTEKEN EN EEN DUBBELE PUNT!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Odin. het volgende:
[..]
Ik dacht dat men dat altijd Tillyville noemde?
Oh watquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee FOK! Userfoto's Sexy en Gewaagd en daar had zo'n gothiczwijn een foto van haarzelf op een altaar gepost.
Er komt vast wel wat anders, althans, ik hoop op nog een paar toffe hiphop-acts.quote:
Is daar wat te doen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij naar Tilburg toekomt [ afbeelding ].
Tilladelphia T-town Killburg Chillburg Tillzone en Tillington (quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Odin. het volgende:
[..]
Ik dacht dat men dat altijd Tillyville noemde?
Linkje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vinna?quote:
Agga?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tilladelphia T-town Killburg Chillburg Tillzone en Tillington () heb ik wel gehoord.
Tillywood heb ik ook wel eens gehoord.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tilladelphia T-town Killburg Chillburg Tillzone en Tillington () heb ik wel gehoord.
H'veen en Den haag. Maar ik zal de 5e wel zijn die het zegt.quote:
Ik ben daar te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er komt vast wel wat anders, althans, ik hoop op nog een paar toffe hiphop-acts.
[..]
Is daar wat te doen?
Haters gonna hate.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
Tilburg
Limburg![]()
Nederland onder de rivieren![]()
![]()
GET REAL
Wat kom jij haten dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
Tilburg
Limburg![]()
![]()
GET REAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord op Bragi's vraag van gister over dat stelletje, waarvan er twijfel was over de geaardheid van die mensen.Die linker is dus een meisje, ik zie hier 'tieten'.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Tieten is geen garantie voor een meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord op Bragi's vraag van gister over dat stelletje, waarvan er twijfel was over de geaardheid van die mensen.Die linker is dus een meisje, ik zie hier 'tieten'.
Smart_ass apprecieert haar quote in mijn signature niet. Dan maar niet.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:ITS A TRAP!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord op Bragi's vraag van gister over dat stelletje, waarvan er twijfel was over de geaardheid van die mensen.Die linker is dus een meisje, ik zie hier 'tieten'.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Leg hem even uit voor de kijkers thuis.quote:
serieus man gewoon beginnen dan maar solo skaffaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:37 schreef Skonk het volgende:
Men ik wil die J smoken maar m'n homies zijn langzaaaaaaaaam
Ooit een man in een strapless truitje gezien?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:37 schreef Odin. het volgende:
[..]
Tieten is geen garantie voor een meisje.
Omdat ik een slechte naam had opgebouwd met de andere. Henk of zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat kom jij posten onder een andere account?
Dat kan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:39 schreef Odin. het volgende:
[..]
Omdat ik een slechte naam had opgebouwd met de andere. Henk of zo.
onder de rivierenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
Tilburg
Limburg![]()
![]()
GET REAL
Nee, zijn vader.quote:
Heb er zelf eentje aan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ooit een man in een strapless truitje gezien?
Klinkt als hemelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:41 schreef Potloodvis het volgende:
Oh, over 2 weken 'the goodlife'. Elke avond bij mij achterom in de tuin zitten met kratten bier en hasj.
Dat zou waaaaaaaaaaaay too obvious zijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #66
Deze mensen.Die reactie.
Gadverdamme wat een smeerpijpquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
Deze mensen.Die reactie.
quote:
quote:
Bedankt mensen voor jullie live verslag.quote:
Ze heeft geen tepel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:44 schreef Mozy het volgende:
[..]_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sowieso half uit de kleren gaan voor fokquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
Deze mensen.Die reactie.
Jij bent gewoon BobbyB.quote:
Noord Korea moet winnen gastquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:44 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe vaak moet Nigeria scoren willen ze doorgaan i.p.v. Zuid-Korea?
Doelsaldo Zuid-Korea -1, Nigeria -2.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:44 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe vaak moet Nigeria scoren willen ze doorgaan i.p.v. Zuid-Korea?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Er moet een KLB Sexy en gewaagd komenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef wise het volgende:
Oh en buiten dat, heb je kritiek op iemand daar, dan krijg je gelijk een dikke note en een temp ban.
In de hemel prijzen mag, maar als iemand een beetje een kut hoofd heeft niet
Nou sorry maar dat slaat nergens op en ik voel me dan ook meer dan gekwetst door deze opmerking.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
ewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Dus nu staan ze gelijk?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doelsaldo Zuid-Korea -1, Nigeria -2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Een keukenkastje hoort ook nergens op te slaan, je bent een keukenkastje geen hamer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Odin. het volgende:
[..]
Nou sorry maar dat slaat nergens op en ik voel me dan ook meer dan gekwetst door deze opmerking.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:mijn aandacht gaat meer uit naar dat beest in de kast achter haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smart_ass apprecieert haar quote in mijn signature niet. Dan maar niet.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fapfapfapfap
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:

:$quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef tliciouz het volgende:
Dit wijf moet echt klappen krijgenhttp://www.kissies.se/
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een keukenkastje hoort ook nergens op te slaan, je bent een keukenkastje geen hamer.
Huh?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Voor wat ze heeft geflikt? Jazeker.
maar die laforest dan, die wist gewoon dat ze een relatie had enzo.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef tliciouz het volgende:
quote:
Nee, doelsaldo van zuid-korea gaat naar -2 en nigeria naar -1.quote:
oh damnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef tliciouz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |