quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit klopt, zo ben ik m'n oudste broer kwijt geraakt. Daarna dus m'n oudere broer aan een aangeklede aap, nu ben ik de oudste.
Soms kom jij echt onwaarschijnlijk gierend om de hoek gescheurd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dit klopt, zo ben ik m'n oudste broer kwijt geraakt. Daarna dus m'n oudere broer aan een aangeklede aap, nu ben ik de oudste.
Ja, ik heb liever dat dikke mokkel terug.quote:
Soms zegt iequote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Soms kom jij echt onwaarschijnlijk gierend om de hoek gescheurd.
Ik heb liever gewoon Harry Piekema in elke reclame.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik heb liever dat dikke mokkel terug.
oh jeetje gieren - vulture = gier in het engelsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Soms zegt ie![]()
Ik ben de gierendste persoon die ik ken vriend. Noem me Laki the Vulture.
Echt mooie reclames jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon Harry Piekema in elke reclame.
[ afbeelding ]
Hij wordt nooit vervelend.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gieren is een anagram voor negeriquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh jeetje gieren - vulture = gier in het engels
laat me de boulevard facepalm niet pakken vriendquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh jeetje gieren - vulture = gier in het engels
HIJ ROELEERT GEWOON DE FUCKING PAN UIT! WAT EEN BAAS!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben populair vandaag.
''Ik las je berichtje van een paar maanden terug op het fokforum waarin je zegt dat jij pathologische leugenaars hebt gekend. Ik ben journalist en momenteel ben ik
bezig met een artikel over pathologisch liegen voor het tijdschrift BEM!
(eerste nummer ligt nu in de winkels).
Graag wil ik in contact komen met mensen die zelf pathologisch liegen of die
dit hebben gedaan (en wellicht een behandeling hebben ondergaan). Ook komen
(ex) partners/familie/vrienden van pathologische leugenaars aan het woord en deskundigen die iets over de achtergrond van het fenomeen vertellen.
Mijn vraag aan jou: zou jij bereid zijn er iets (anoniem) over te vertellen?
Interviews kunnen dus onder een gefingeerde naam en je krijgt het artikel
nog te lezen voordat het gepubliceerd wordt.''
http://messages.fok.nl/compose.php?to=1quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
Wtf man ik heb minder punten bij de poule nu dan ik gister had terwijl ik juist punten heb gescoord![]()
![]()
bij wie kan ik klagen?
Ik heb er al 3 no lies.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bijna meer e-penis dan die pm van Timur die ik heb.
GA BIJ JE SMATJE KLAGEN DANN.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:53 schreef Lakitu het volgende:
Wtf man ik heb minder punten bij de poule nu dan ik gister had terwijl ik juist punten heb gescoord![]()
![]()
bij wie kan ik klagen?
Hoezo betekent dat dat je populair bent?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Lamon. het volgende:
Ik ben populair vandaag.
''Ik las je berichtje van een paar maanden terug op het fokforum waarin je zegt dat jij pathologische leugenaars hebt gekend. Ik ben journalist en momenteel ben ik
bezig met een artikel over pathologisch liegen voor het tijdschrift BEM!
(eerste nummer ligt nu in de winkels).
Graag wil ik in contact komen met mensen die zelf pathologisch liegen of die
dit hebben gedaan (en wellicht een behandeling hebben ondergaan). Ook komen
(ex) partners/familie/vrienden van pathologische leugenaars aan het woord en deskundigen die iets over de achtergrond van het fenomeen vertellen.
Mijn vraag aan jou: zou jij bereid zijn er iets (anoniem) over te vertellen?
Interviews kunnen dus onder een gefingeerde naam en je krijgt het artikel
nog te lezen voordat het gepubliceerd wordt.''
Omdat jij tegenwoordig met een te oude sma gaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:55 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik heb er nog 0
Waarom is hij niet geïnteresseerd in mij
Cougarsquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat jij tegenwoordig met een te oude sma gaat.
niet allemaalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef BobbyB het volgende:
Jongens jullie moeten uitpassen voor Skonk mang. Hij is underkoffer kijk zijn knopjes allemaal naar denny profiels:D
Ik doe toch niet aan dat soort psychologische rotzooi mee, de schrijvers zijn dikwijls dommer dan die mensen waarover ze schrijven, het is alleen idioot dat iemand daar maanden later ineens mee komt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bijna meer e-penis dan die pm van Timur die ik heb.
kk grote e-penis gek :pquote:
Wat een slechte verliezer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef wise het volgende:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)t-hand-parreira.html
wtf
en dan die vinger. Trieste man die trainer
ZAL IK DOENquote:
Wha je mag wel bij mij komen ik zit in m'n eentje kerst te vierennquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Echt weer zo'n avond van had ik maar m'n eigen huis.
zeker. Maar goed dat Frankrijk eruit isquote:
mijn kerstversiering hangt nogquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wha je mag wel bij mij komen ik zit in m'n eentje kerst te vierenn;')
Komt dat niet gewoon omdat hij nu een artikel schrijft over dat onderwerp en waarschijnlijk via google op jouw post is uitgekomen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik doe toch niet aan dat soort psychologische rotzooi mee, de schrijvers zijn dikwijls dommer dan die mensen waarover ze schrijven, het is alleen idioot dat iemand daar maanden later ineens mee komt.
Kun je niet op jezelf gaan dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:57 schreef Broekpaling het volgende:
Echt weer zo'n avond van had ik maar m'n eigen huis.
ja enn issie nu breuls of dennert?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee, en het is uiteraard een zij. Typisch vrouwengewauwel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon omdat hij nu een artikel schrijft over dat onderwerp en waarschijnlijk via google op jouw post is uitgekomen?
Gewoon een keer stiekum omwiselen.quote:
bij vriend van me stond die er ook nog laatstquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:00 schreef Skonk het volgende:
[..]
Een mattie van mij had z'n kerstboom een jaar laten staan
Ik heb ze al gezegd dat ik hun boxspring wil of een nieuw bed.quote:
En dan 25 augustus 2009 al kloon hebben gemaakt zekerquote:
Ben er al een tijdje niet geweest, als ie er nu nog staat is het ongeveer 1,5 jaar geleden dat hij hem heeft opgezetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
bij vriend van me stond die er ook nog laatst
Bobby is zijn zorgen aan het verdrinken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wha je mag wel bij mij komen ik zit in m'n eentje kerst te vierenn;')
mensen weten maar waarom under the surface posten dan :$quote:
Sommige dingen voel je gewoon.quote:
Idd en hij was er van overtuigd dat hij toch niet geband zou worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dan 25 augustus 2009 al kloon hebben gemaakt zeker![]()
Ik heb geen werk. En van uitwonende stufi ga ik het niet redden want ik moet ook eten.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
mensen weten maar waarom under the surface posten dan :$
Ik ben hem serieus nietquote:
ik ben heeeuuull niet aan het verdrinke :'')quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bobby is zijn zorgen aan het verdrinken.
Seagal is niet naar lowlands geweest, deze man postte daar wel: Aan het meisje dat flauwviel bij Snoop Doggquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
mensen weten maar waarom under the surface posten dan :$
Je andere account vond ik ook wel enig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef Skonk het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hem serieus niet
Dit is mijn enigste account, eerlijk
Sang ik weet tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef Skonk het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hem serieus niet
Dit is mijn enigste account, eerlijk
Dat meisje JONGEquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Seagal is niet naar lowlands geweest, deze man postte daar wel: Aan het meisje dat flauwviel bij Snoop Dogg
Trouwens, je bent welkom maar je moet wel even drie underaged chicks die je kent posten. Heeft iedereen hier moeten doen.quote:
Welkequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef Odin. het volgende:
[..]
Je andere account vond ik ook wel enig.
Nee ik heb liever die chicks zelf hier. Geen sausage zone hierzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Trouwens, je bent welkom maar je moet wel even drie underaged chicks die je kent posten. Heeft iedereen hier moeten doen.
Weet ik niet. Maar als dit je enigste account is, heb je er blijkbaar nog eentje.quote:
.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:06 schreef Odin. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar als dit je enigste account is, heb je er blijkbaar nog eentje.
Tuimelde ik daar even in!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:06 schreef Odin. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar als dit je enigste account is, heb je er blijkbaar nog eentje.
oh jeetje een punt wat moet dat nou weer voorstellenquote:
vriend ik heb je zusje gekierd wat praat je nogquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh jeetje een punt wat moet dat nou weer voorstellen
Geen idee, die had ik ook in mijn fobo als reactie gekregen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh jeetje een punt wat moet dat nou weer voorstellen
moh ik denk dat ik dooie pixel heb. is het een puntke.quote:
ik heb jouw sisa ook gechopped dus kom hier als je six feet wilquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
vriend ik heb je zusje gekierd wat praat je nog
Snoop was tof vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef Skonk het volgende:
Dit jaar ga ik niet
Kut indie bands sowieso alleen maar
Nee nergens in de gehele wereld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is het liedje wat je hier hoort ergens te downloaden?
Natuurlijk, alles is te downloaden. Zelfs de finale van WK 2010.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is het liedje wat je hier hoort ergens te downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |