ja enn issie nu breuls of dennert?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon Harry Piekema in elke reclame.
[ afbeelding ]
Hij wordt nooit vervelend.
Geen idee, en het is uiteraard een zij. Typisch vrouwengewauwel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon omdat hij nu een artikel schrijft over dat onderwerp en waarschijnlijk via google op jouw post is uitgekomen?
Gewoon een keer stiekum omwiselen.quote:
bij vriend van me stond die er ook nog laatstquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:00 schreef Skonk het volgende:
[..]
Een mattie van mij had z'n kerstboom een jaar laten staan
Ik heb ze al gezegd dat ik hun boxspring wil of een nieuw bed.quote:
En dan 25 augustus 2009 al kloon hebben gemaakt zekerquote:
Ben er al een tijdje niet geweest, als ie er nu nog staat is het ongeveer 1,5 jaar geleden dat hij hem heeft opgezetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
bij vriend van me stond die er ook nog laatst
Bobby is zijn zorgen aan het verdrinken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wha je mag wel bij mij komen ik zit in m'n eentje kerst te vierenn;')
mensen weten maar waarom under the surface posten dan :$quote:
Sommige dingen voel je gewoon.quote:
Idd en hij was er van overtuigd dat hij toch niet geband zou worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dan 25 augustus 2009 al kloon hebben gemaakt zeker![]()
Ik heb geen werk. En van uitwonende stufi ga ik het niet redden want ik moet ook eten.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
mensen weten maar waarom under the surface posten dan :$
Ik ben hem serieus nietquote:
ik ben heeeuuull niet aan het verdrinke :'')quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bobby is zijn zorgen aan het verdrinken.
Seagal is niet naar lowlands geweest, deze man postte daar wel: Aan het meisje dat flauwviel bij Snoop Doggquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
mensen weten maar waarom under the surface posten dan :$
Je andere account vond ik ook wel enig.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef Skonk het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hem serieus niet
Dit is mijn enigste account, eerlijk
Sang ik weet tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:03 schreef Skonk het volgende:
[..]
[..]
Ik ben hem serieus niet
Dit is mijn enigste account, eerlijk
Dat meisje JONGEquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Seagal is niet naar lowlands geweest, deze man postte daar wel: Aan het meisje dat flauwviel bij Snoop Dogg
Trouwens, je bent welkom maar je moet wel even drie underaged chicks die je kent posten. Heeft iedereen hier moeten doen.quote:
Welkequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef Odin. het volgende:
[..]
Je andere account vond ik ook wel enig.
Nee ik heb liever die chicks zelf hier. Geen sausage zone hierzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Trouwens, je bent welkom maar je moet wel even drie underaged chicks die je kent posten. Heeft iedereen hier moeten doen.
Weet ik niet. Maar als dit je enigste account is, heb je er blijkbaar nog eentje.quote:
.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:06 schreef Odin. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar als dit je enigste account is, heb je er blijkbaar nog eentje.
Tuimelde ik daar even in!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:06 schreef Odin. het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar als dit je enigste account is, heb je er blijkbaar nog eentje.
oh jeetje een punt wat moet dat nou weer voorstellenquote:
vriend ik heb je zusje gekierd wat praat je nogquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh jeetje een punt wat moet dat nou weer voorstellen
Geen idee, die had ik ook in mijn fobo als reactie gekregen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
oh jeetje een punt wat moet dat nou weer voorstellen
moh ik denk dat ik dooie pixel heb. is het een puntke.quote:
ik heb jouw sisa ook gechopped dus kom hier als je six feet wilquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
vriend ik heb je zusje gekierd wat praat je nog
Snoop was tof vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:04 schreef Skonk het volgende:
Dit jaar ga ik niet
Kut indie bands sowieso alleen maar
Nee nergens in de gehele wereld.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is het liedje wat je hier hoort ergens te downloaden?
Natuurlijk, alles is te downloaden. Zelfs de finale van WK 2010.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is het liedje wat je hier hoort ergens te downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |