ja enn issie nu breuls of dennert?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb liever gewoon Harry Piekema in elke reclame.
[ afbeelding ]
Hij wordt nooit vervelend.
Geen idee, en het is uiteraard een zij. Typisch vrouwengewauwel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Komt dat niet gewoon omdat hij nu een artikel schrijft over dat onderwerp en waarschijnlijk via google op jouw post is uitgekomen?
Gewoon een keer stiekum omwiselen.quote:
bij vriend van me stond die er ook nog laatstquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:00 schreef Skonk het volgende:
[..]
Een mattie van mij had z'n kerstboom een jaar laten staan
Ik heb ze al gezegd dat ik hun boxspring wil of een nieuw bed.quote:
En dan 25 augustus 2009 al kloon hebben gemaakt zekerquote:
Ben er al een tijdje niet geweest, als ie er nu nog staat is het ongeveer 1,5 jaar geleden dat hij hem heeft opgezetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
bij vriend van me stond die er ook nog laatst
Bobby is zijn zorgen aan het verdrinken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wha je mag wel bij mij komen ik zit in m'n eentje kerst te vierenn;')
mensen weten maar waarom under the surface posten dan :$quote:
Sommige dingen voel je gewoon.quote:
Idd en hij was er van overtuigd dat hij toch niet geband zou worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En dan 25 augustus 2009 al kloon hebben gemaakt zeker![]()
Ik heb geen werk. En van uitwonende stufi ga ik het niet redden want ik moet ook eten.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
mensen weten maar waarom under the surface posten dan :$
Ik ben hem serieus nietquote:
ik ben heeeuuull niet aan het verdrinke :'')quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bobby is zijn zorgen aan het verdrinken.
Seagal is niet naar lowlands geweest, deze man postte daar wel: Aan het meisje dat flauwviel bij Snoop Doggquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:02 schreef Skylark. het volgende:
[..]
mensen weten maar waarom under the surface posten dan :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |