Tof van je dat je speciaal voor haar een account maakt om je zorgen te uitenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:14 schreef Skonk het volgende:
Ik stond samen met mijn vrienden (bijna) vooraan te wachten op Snoop Dogg, toen het gebeurde.
Er stond een ander groepje mensen waarvan we een gesprek opvingen.
Ze zeiden tegen een blond meisje dat ze niet mocht blowen, iets wat nergens op slaat want Snoop Dogg.
Toch bleek achteraf misschien dat het beter was geweest als ze niet had geblowd.
Het ging namelijk zo:
Wij hoorden dat, en we hadden duidelijk genoeg wiet bij ons, dus ik zei dat ze wel met ons mee mocht smoken.
Dus ik snel een blow draaien, zo goed mogelijk, en ik neem een paar hijsen.
Ik geef hem aan dat meisje en zie dat ze er goed mee om kan gaan (ik moet zeggen dat ik flink sterke blows draai, maar ze chokete niet).
De blow is na een tijdje op, en er lijkt niks aan de hand, totdat opeens dat meisje het niet meer volhield en flauwviel!!
Daarna is ze volgens mij naar de backstage gebracht, en verder heb ik niks meer van haar vernomen.
Ook haar vrienden heb ik niet meer gezien.
Ik vond dit best wel heel erg, vooral ook omdat ze eerst niet mocht! Dus ik dacht dat het mijn schuld was.
Hoewel ik niet zeker weet of ze echt niet mocht, want die vrienden zagen haar blowen en zeiden niks volgens mij.
Ik wil graag weten of het nog goed gaat met haar, want het was echt een heel knap meisjeen ik zou graag nog een keer met haar willen blowen, als ze dat nog aan durft natuurlijk
.
PS: Er zat echt alleen wiet in de blow, we hadden wel nog een andere blow, maar daarvan was de bovenkant in het bier gevallen, dus die moest eerst drogen.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:16 schreef TNA het volgende:
TS is zo'n figuur dat blowen nog heel spannend vindt.
Het is ook "racete", dus ook "chokete".quote:
Nou, ik weet eigenlijk niet zo veel van haar. Ze had blond haar, en volgens mij een blauw shirt aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:38 schreef Mr.DD het volgende:
Heb je een beschrijving? Hoe ze eruit zag, accent, misschien dorp of stad waar ze vandaan kwam? Voornaam? (bijvoorbeeld als iemand riep "Oh neee, niet KIM!!!")
Ja, dat had ze leuk gevonden. Ik met m'n blow in m'n bek er achteraan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat had je moeten vragen toen je daar nog was kerel
Wacht. Ideetje. Bekijk de beelden op 3voor12. Misschien zie je haar nog toen ze leefdequote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:51 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, dat had ze leuk gevonden. Ik met m'n blow in m'n bek er achteraan.!
Nou ja, maar dan had je nu wel geweten waar je aan toe was w.s. ipv nu, want nu weet je niksquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:51 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, dat had ze leuk gevonden. Ik met m'n blow in m'n bek er achteraan.!
Dankuquote:
Internetheldquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, maar dan had je nu wel geweten waar je aan toe was w.s. ipv nu, want nu weet je niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |