abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:43:09 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_83158654
Dus ik bel een hoer op.. Zij is italiaans blijkbaar en haar engels komt niet verder dan "yeah it's ok, no problem, sure". Blijkbaar praatte ik iets te lang met haar want in ene tuut tuut tuut tuut tuut..

Klacht is duidelijk.

Mischien was dr acu leeg kan ook.. (positief denken weetjewel)

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 23-06-2010 02:12:39 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_83158671
Maandag ben ik naar school geweest, alleen hebben we daar een heel korte ontmoeting gehad met deze docent. Hierbij werd een keer zijn naam genoemd. Nu moet ik dus iemand mailen hierover maar het komt er op neer dat ik mij een beetje schaam hiervoor.

Ik heb deze naam nodig om bepaalde formulieren in te vullen. Nu kan ik deze niet helemaal invullen en dat zorgt voor vertraging ook de enige die ik hiervoor kan mailen is iemand van administratie, want alle leraren zijn weg.

Klacht Naam niet weten van stagedocent, zorgt voor vertraging.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:44:02 #3
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83158695
Schenkstroop faalt zelfs in het wandelen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:44:07 #4
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_83158703
Gast vrouwen vallen niet op je omdat je kankerlelijk bent, zorg dan iig dat je veel geld krijgt en dus nog een kans hebt.

Opgelost
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:44:11 #5
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_83158704
jammer net telaat voordat HSG het weer verneukt...
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:44:24 #6
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83158714
Flikker op.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_83158715
Kan in het kleine klachten topic

Slot
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:44:47 #8
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_83158733
En trouwens HSG, het is niet grappig, ga op zoek naar een andere garp.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:44:51 #9
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83158741
Wat voor type of psyche gaat schuil achter de meiden die je overal ( bij de supermarkt en daarbuiten bijv. op het gemeentehuis) ten alle tijden samen met dr moeder samen ziet.

Beschrijving van het meisje (althans de meiden die ik zie):
jong, mooi, 16-21 jaar en hip gekleed. maar wel altijd samen met de moeder. ik kijk altijd argwanend naar deze meiden. Zouden ze mischien huishoudschool doen en bakken ze de hele dag koekjes??

I don't get it
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  Moderator dinsdag 22 juni 2010 @ 19:45:03 #10
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_83158751
M'n bier is op en morgen moet ik vroeg opstaan om te werken. Maar gelukkig is het goed weer en ben ik vroeg klaar. Ik hoop alleen dat m'n vriendin dan de booschappen heeft gedaan zodat ik niet naar een overvolle supermarkt hoef te gaan.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:45:13 #11
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83158757
Schenkstroop mattie, kom dan gewoon een keertje met mij mee
pi_83158759
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
En trouwens HSG, het is niet grappig, ga op zoek naar een andere garp.
Jonge jonge jonge zeg, kwam ik vandaag kei moe aan op 't werk, dus ik ga zo achteruit leunend op de stoel zitten en strek mij uit. Mijn collega had de computer al opgestart en surfte naar youtube. Toen de webpagina eenmaal geladen was vulde hij de woorden: Slaap lekker in. Dus ik keek een beetje vreemd en vroeg of hij ook zo moe was . Daarna klikte hij de eerste video aan en er kwam geluid uit de boxen. Mijn god zeg eerst dacht ik waarom Romeo & Juliet daarna dreunde een lekker beat door de werkruimte heen, het gaf mij eerlijk gezegd een geweldig gevoel maar toch verlangde ik, naarmate de plaat steeds vaker gedraaid werd naar mijn warm bedje.

Klacht: Nummer die je moe maakt.
Antiklacht: Leuk nummer
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:45:14 #13
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83158760
Beschrijf eens hoe het voelt om als vrouw te neuken wat je dan voelt als hij in je komt. En als je man bent hoe voelt is om bij een meisje naar binnen te gaan?
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:45:37 #14
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83158773
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n bier is op en morgen moet ik vroeg opstaan om te werken. Maar gelukkig is het goed weer en ben ik vroeg klaar. Ik hoop alleen dat m'n vriendin dan de booschappen heeft gedaan zodat ik niet naar een overvolle supermarkt hoef te gaten.
WTF
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:45:42 #15
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_83158775
Maar hoe voelen tieten nou? Zitten er zenuwen in?
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:46:04 #16
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_83158795
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Jonge jonge jonge zeg, kwam ik vandaag kei moe aan op 't werk, dus ik ga zo achteruit leunend op de stoel zitten en strek mij uit. Mijn collega had de computer al opgestart en surfte naar youtube. Toen de webpagina eenmaal geladen was vulde hij de woorden: Slaap lekker in. Dus ik keek een beetje vreemd en vroeg of hij ook zo moe was . Daarna klikte hij de eerste video aan en er kwam geluid uit de boxen. Mijn god zeg eerst dacht ik waarom Romeo & Juliet daarna dreunde een lekker beat door de werkruimte heen, het gaf mij eerlijk gezegd een geweldig gevoel maar toch verlangde ik, naarmate de plaat steeds vaker gedraaid werd naar mijn warm bedje.

Klacht: Nummer die je moe maakt.
Antiklacht: Leuk nummer
kan dit wel waarderen
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:46:10 #17
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83158801
Dus ik heb me net best wel lang zitten aftre... een keer of 4. Ik kan meer. Ja zoveel ibido heb ik. Ik dnek dat ik in totaal 2.5 uur bezig ben geweest. Ik doe ook aan orgasme uitstellen enzo. Dat maakt alles meer fun in je eentje. Maar nu heb ik buikpijn.. (beetje hoor, een beetje)

Klacht is duidelijk (?)

subklacht: ik zit op een uitklapbaar tuinstoel met van die dwarslatten, en dat doet effe pijn als ik nu opsta.. waaaah! maar verder wel leuk. de striemen enzo.

Nog een subklacht: zag een leuk meisje bij de super, zij en haar vriendinnen gingen taart bakken denk ik. weilde haar buiten aaspreken en kwam niet verder. 'hey mag ik jou wat vragen ben jij *naam* ? eh nee? oh.. sorry dan heb ik me vergist..

weer geen naam niks..
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:46:21 #18
286521 igor-smirnoff
hiv is tenminste positief
pi_83158812
Zucht
Je kan in het leven maar beter HIV hebben dan ben je tenminste nog positief!
pi_83158819
Schenkstroop topic; genoten
Eens met wat hierboven staat
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:46:40 #20
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_83158829
En dan zeggen ze niks meertegen je op MSN ofzo. of doen ze kortaf. Waarom zo fijngevoelig? Hoe moet je dan met vrouwen omgaan. wordt toch moeilijk dan? hoe noet je dan doen of zijn wat voor houding moet je aannemen. Klacht is in ieder geval duidelijk. > vrouwen zijn fijngevoelige kuthoeren! Ze worden altijd zo betutteld en beschermd opgevoed met lieve poezenplaatjes en paardenboekjes alsof ze breekbaar zijn als glas. Maar het worden allemaal standaard vieze neuksletten die de meest ranzige dingen gaan doen die pappa zich niet had kunnen voorstellen dat zijn o zo schattige opdondertje zou doen.

Herhaling van klacht (en das mijn mening): Vrouwen zijn fijngevoelige latente kuthoeren !

Als je ze niet kan uitstaan waar zijn zij dan nog goed voor? precies het plezier! enkelt het plezier. ze dragen het zelf uit.

Zou het toeval zijn dan dat alle vrouwen bi-curieus zijn? NEE!! Das juist het bewijs dat zij enkelt het plezier dienen in het leven !!!!!!!!!!!!!

so there.

Wake up mannen. sla die bitch afentoe. laat zien wie de baas is. wie er ruggegraat heeft.
Vrouwen houden van mannen met zelfvertrouwen en die dat ook tonen weetje nog?
pi_83158830
quote:
Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
Dus ik heb me net best wel lang zitten aftre... een keer of 4. Ik kan meer. Ja zoveel ibido heb ik. Ik dnek dat ik in totaal 2.5 uur bezig ben geweest. Ik doe ook aan orgasme uitstellen enzo. Dat maakt alles meer fun in je eentje. Maar nu heb ik buikpijn.. (beetje hoor, een beetje)

Klacht is duidelijk (?)

subklacht: ik zit op een uitklapbaar tuinstoel met van die dwarslatten, en dat doet effe pijn als ik nu opsta.. waaaah! maar verder wel leuk. de striemen enzo.

Nog een subklacht: zag een leuk meisje bij de super, zij en haar vriendinnen gingen taart bakken denk ik. weilde haar buiten aaspreken en kwam niet verder. 'hey mag ik jou wat vragen ben jij *naam* ? eh nee? oh.. sorry dan heb ik me vergist..

weer geen naam niks..
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:46:52 #22
267444 Skonk
Free Skonk
pi_83158837
Zelfs de kankermods verkankeren de topics
pi_83158854
Roken is lekker
  dinsdag 22 juni 2010 @ 19:47:26 #24
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_83158862
Ik wil zo graag ontmaagd worden door een leuk meisje. Word er helemaal gestoord van.. Ik kan niet langer wachten, zkeer niet met mijn leeftijd. Zeker niet omdat ik hier al jaren en jaren elke dag, dag in dag uit mee zit.. Wat een klote situatie zit ik in..
pi_83158881
Ik zit dit topic te lezen en de OP is kut, maar toch blijkt er iets vreemds aan de hand te zijn, bepaalde harcore KLBers reageren uitgebreid maar offtopic met op OP-achtige posts.
Ik krijg het gevoel dat ik iets gemist heb maar ik kan er nog niet d vinger op leggen.
Klacht: ik snap er weer niks van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')