Jonge jonge jonge zeg, kwam ik vandaag kei moe aan op 't werk, dus ik ga zo achteruit leunend op de stoel zitten en strek mij uit. Mijn collega had de computer al opgestart en surfte naar youtube. Toen de webpagina eenmaal geladen was vulde hij de woorden: Slaap lekker in. Dus ik keek een beetje vreemd en vroeg of hij ook zo moe was . Daarna klikte hij de eerste video aan en er kwam geluid uit de boxen. Mijn god zeg eerst dacht ik waarom Romeo & Juliet daarna dreunde een lekker beat door de werkruimte heen, het gaf mij eerlijk gezegd een geweldig gevoel maar toch verlangde ik, naarmate de plaat steeds vaker gedraaid werd naar mijn warm bedje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:44 schreef Bellatrix het volgende:
En trouwens HSG, het is niet grappig, ga op zoek naar een andere garp.
WTFquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef SuperwormJim het volgende:
M'n bier is op en morgen moet ik vroeg opstaan om te werken. Maar gelukkig is het goed weer en ben ik vroeg klaar. Ik hoop alleen dat m'n vriendin dan de booschappen heeft gedaan zodat ik niet naar een overvolle supermarkt hoef te gaten.
kan dit wel waarderenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jonge jonge jonge zeg, kwam ik vandaag kei moe aan op 't werk, dus ik ga zo achteruit leunend op de stoel zitten en strek mij uit. Mijn collega had de computer al opgestart en surfte naar youtube. Toen de webpagina eenmaal geladen was vulde hij de woorden: Slaap lekker in. Dus ik keek een beetje vreemd en vroeg of hij ook zo moe was . Daarna klikte hij de eerste video aan en er kwam geluid uit de boxen. Mijn god zeg eerst dacht ik waarom Romeo & Juliet daarna dreunde een lekker beat door de werkruimte heen, het gaf mij eerlijk gezegd een geweldig gevoel maar toch verlangde ik, naarmate de plaat steeds vaker gedraaid werd naar mijn warm bedje.
Klacht: Nummer die je moe maakt.
Antiklacht: Leuk nummer
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:46 schreef Penisbaard het volgende:
Dus ik heb me net best wel lang zitten aftre... een keer of 4. Ik kan meer. Ja zoveel ibido heb ik. Ik dnek dat ik in totaal 2.5 uur bezig ben geweest. Ik doe ook aan orgasme uitstellen enzo. Dat maakt alles meer fun in je eentje. Maar nu heb ik buikpijn.. (beetje hoor, een beetje)
Klacht is duidelijk (?)
subklacht: ik zit op een uitklapbaar tuinstoel met van die dwarslatten, en dat doet effe pijn als ik nu opsta.. waaaah! maar verder wel leuk. de striemen enzo.
Nog een subklacht: zag een leuk meisje bij de super, zij en haar vriendinnen gingen taart bakken denk ik. weilde haar buiten aaspreken en kwam niet verder. 'hey mag ik jou wat vragen ben jij *naam* ? eh nee? oh.. sorry dan heb ik me vergist..![]()
![]()
![]()
weer geen naam niks..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |