Ik vind haar best knap.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
Oh en mensen die liever geen seks hebben dan dat ze het hiermee moeten doen:
[ afbeelding ]!
'best knap' zegt iequote:
Hell yeahquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik vlak achter het tweede hek, de plant ging over mijn hoofd heen.
[..]
Wij, Deadmau5.
rustig ik ben zo wegquote:
Da's niet front row.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:14 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hell yeah
Ik bedoelde ook dat tweede hek, had ik maar VIP plekken
Ik las pisvlekken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:14 schreef Skonk het volgende:
[..]
Hell yeah
Ik bedoelde ook dat tweede hek, had ik maar VIP plekken
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja toch wel. Ik vind werkelijk niks aantrekkelijks aan Lauren Conrad.
Vlak voor Snoop was er ook een metalband, weet ff niet meer welke, en toen was er ook een pitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had geen keus. Enige meisje zo'n beetje en iedereen was 1.90 en naakt en sloeg me. Eentje heb ik een vuist gegeven
.
quote:
Dat probeerden we niet eens eigenlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Da's niet front row.Mensen die het voorvak niet inkomen.
boh nu krijg ik weer klappen van laki.quote:
No kiddin' van mij ditmaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]![]()
![]()
Als iemand voor m'n neus met een stalen gezicht durft te beweren dat ie Lauren niet zou raken worden er lippen gebost.
Deze zou ik wel doen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:13 schreef Japsnars het volgende:
Oh en mensen die liever geen seks hebben dan dat ze het hiermee moeten doen:
[ afbeelding ]!
ja maar zo ziet ze best geil uit normaal vind ik het ook nixquote:
Ik kwam laat aan bij Snoop, heel lowlands stond daar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Vlak voor Snoop was er ook een metalband, weet ff niet meer welke, en toen was er ook een pit
Liet ik de L vallen die we aan het bewaren![]()
Gelukkig was alles goed gekomen, een Duitser stond er wel bijna op
Het is sowieso niets.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ja maar zo ziet ze best geil uit normaal vind ik het ook nix
Was er anderhalf uur van tevorenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik kwam laat aan bij Snoop, heel lowlands stond daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |