Heb er zelf eentje aan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ooit een man in een strapless truitje gezien?
Klinkt als hemelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:41 schreef Potloodvis het volgende:
Oh, over 2 weken 'the goodlife'. Elke avond bij mij achterom in de tuin zitten met kratten bier en hasj.
Dat zou waaaaaaaaaaaay too obvious zijn.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #66
Deze mensen.Die reactie.
Gadverdamme wat een smeerpijpquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
Deze mensen.Die reactie.
quote:
quote:
Bedankt mensen voor jullie live verslag.quote:
Ze heeft geen tepel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:44 schreef Mozy het volgende:
[..]_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sowieso half uit de kleren gaan voor fokquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
Deze mensen.Die reactie.
Jij bent gewoon BobbyB.quote:
Noord Korea moet winnen gastquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:44 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe vaak moet Nigeria scoren willen ze doorgaan i.p.v. Zuid-Korea?
Doelsaldo Zuid-Korea -1, Nigeria -2.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:44 schreef Potloodvis het volgende:
Hoe vaak moet Nigeria scoren willen ze doorgaan i.p.v. Zuid-Korea?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Er moet een KLB Sexy en gewaagd komenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:45 schreef wise het volgende:
Oh en buiten dat, heb je kritiek op iemand daar, dan krijg je gelijk een dikke note en een temp ban.
In de hemel prijzen mag, maar als iemand een beetje een kut hoofd heeft niet
Nou sorry maar dat slaat nergens op en ik voel me dan ook meer dan gekwetst door deze opmerking.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
ewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Dus nu staan ze gelijk?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doelsaldo Zuid-Korea -1, Nigeria -2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Een keukenkastje hoort ook nergens op te slaan, je bent een keukenkastje geen hamer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Odin. het volgende:
[..]
Nou sorry maar dat slaat nergens op en ik voel me dan ook meer dan gekwetst door deze opmerking.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:mijn aandacht gaat meer uit naar dat beest in de kast achter haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smart_ass apprecieert haar quote in mijn signature niet. Dan maar niet.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fapfapfapfap
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
quote:

:$quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef tliciouz het volgende:
Dit wijf moet echt klappen krijgenhttp://www.kissies.se/
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:46 schreef wolvendagen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Een keukenkastje hoort ook nergens op te slaan, je bent een keukenkastje geen hamer.
Huh?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
Voor wat ze heeft geflikt? Jazeker.
maar die laforest dan, die wist gewoon dat ze een relatie had enzo.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef tliciouz het volgende:
quote:
Nee, doelsaldo van zuid-korea gaat naar -2 en nigeria naar -1.quote:
oh damnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:47 schreef tliciouz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |