quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:29 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop dat de The Roots op Lowlands komen.
Woon je daar helemaalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij naar Tilburg toekomt [ afbeelding ].
TILLADELPHIA de city with the burnin streetsquote:
Oh systiria.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee FOK! Userfoto's Sexy en Gewaagd en daar had zo'n gothiczwijn een foto van haarzelf op een altaar gepost.
Ik dacht dat men dat altijd Tillyville noemde?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
TILLADELPHIA de city with the burnin streets
Die smileys kan je ook gewoon aanklikken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
ZIE JE WEL! JE GEBRUIKTE EEN PUNT EEN UITROEPTEKEN EN EEN DUBBELE PUNT!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Odin. het volgende:
[..]
Ik dacht dat men dat altijd Tillyville noemde?
Oh watquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee FOK! Userfoto's Sexy en Gewaagd en daar had zo'n gothiczwijn een foto van haarzelf op een altaar gepost.
Er komt vast wel wat anders, althans, ik hoop op nog een paar toffe hiphop-acts.quote:
Is daar wat te doen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij naar Tilburg toekomt [ afbeelding ].
Tilladelphia T-town Killburg Chillburg Tillzone en Tillington (quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Odin. het volgende:
[..]
Ik dacht dat men dat altijd Tillyville noemde?
Linkje?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Vinna?quote:
Agga?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tilladelphia T-town Killburg Chillburg Tillzone en Tillington () heb ik wel gehoord.
Tillywood heb ik ook wel eens gehoord.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Tilladelphia T-town Killburg Chillburg Tillzone en Tillington () heb ik wel gehoord.
H'veen en Den haag. Maar ik zal de 5e wel zijn die het zegt.quote:
Ik ben daar te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Er komt vast wel wat anders, althans, ik hoop op nog een paar toffe hiphop-acts.
[..]
Is daar wat te doen?
Haters gonna hate.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
Tilburg
Limburg![]()
Nederland onder de rivieren![]()
![]()
GET REAL
Wat kom jij haten dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
Tilburg
Limburg![]()
![]()
GET REAL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord op Bragi's vraag van gister over dat stelletje, waarvan er twijfel was over de geaardheid van die mensen.Die linker is dus een meisje, ik zie hier 'tieten'.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
Tieten is geen garantie voor een meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord op Bragi's vraag van gister over dat stelletje, waarvan er twijfel was over de geaardheid van die mensen.Die linker is dus een meisje, ik zie hier 'tieten'.
Smart_ass apprecieert haar quote in mijn signature niet. Dan maar niet.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef wolvendagen het volgende:ITS A TRAP!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antwoord op Bragi's vraag van gister over dat stelletje, waarvan er twijfel was over de geaardheid van die mensen.Die linker is dus een meisje, ik zie hier 'tieten'.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Leg hem even uit voor de kijkers thuis.quote:
serieus man gewoon beginnen dan maar solo skaffaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:37 schreef Skonk het volgende:
Men ik wil die J smoken maar m'n homies zijn langzaaaaaaaaam
Ooit een man in een strapless truitje gezien?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:37 schreef Odin. het volgende:
[..]
Tieten is geen garantie voor een meisje.
Omdat ik een slechte naam had opgebouwd met de andere. Henk of zo.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat kom jij posten onder een andere account?
Dat kan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:39 schreef Odin. het volgende:
[..]
Omdat ik een slechte naam had opgebouwd met de andere. Henk of zo.
onder de rivierenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:35 schreef Mozy het volgende:
Tilburg
Limburg![]()
![]()
GET REAL
Nee, zijn vader.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |