sherlock holmes mensjes hier.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:18 schreef Skonk het volgende:
WTF trouwens, hoe weten jullie van dat Lowlands topic van mij
Ik weet niet eens meer wat ik gedaan hebquote:
uhh.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
Bobby, sinds wanneer post jij buiten je werk? Zit je op het verkeerde account ingelogd ofzo?
liever stephanie sadorra of sophia bushquote:
Hij werkt over.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
Bobby, sinds wanneer post jij buiten je werk? Zit je op het verkeerde account ingelogd ofzo?
goeiendag man ik post zo vaak 's avonds.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:19 schreef Japsnars het volgende:
zal jou eens over laten werkenquote:
Ja, Winne heb ik gezien, maar ik wilde graag Jiggy Dje zien, maar ik was te laatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:19 schreef ynuhh het volgende:
Skonk heb je op zaterdagmiddag ook alle Nederhop gezien?
Serieus man ik heb een altaar van je (met Sistyria erop).quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik stel me nu echt zo'n muur voor, vol met mijn posts, en dan kaarsjes en foto's erbij
Nee, gewoon Google.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik stel me nu echt zo'n muur voor, vol met mijn posts, en dan kaarsjes en foto's erbij
Dat zie ik echt nooitquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
goeiendag man ik post zo vaak 's avonds.
Ik ook van jou tochquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Serieus man ik heb een altaar van je (met Sistyria erop).
jawel man in iede rgeval tot csi maar dat komt nu nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zie ik echt nooit
En ook al geen hoofdletters, volgens mij ben je aan de zuip.
HOAX Sistyria kan toch niet op twee plaatsen tegelijk ..quote:
Dit?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
HOAX Sistyria kan toch niet op twee plaatsen tegelijk ..
oh kut dat is ze wel.
Jiggy was echt super, jammer dat je hem gemist heb. Het hele Noah's Ark label stond op het podium.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:20 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, Winne heb ik gezien, maar ik wilde graag Jiggy Dje zien, maar ik was te laat
heb je al gehoord van h&m dan?quote:
oh okee nice.quote:
Ja al m'n matties zijn niet zo van de rapquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jiggy was echt super, jammer dat je hem gemist heb. Het hele Noah's Ark label stond op het podium.
Nee Sistyria is die zwijn uit US sexy en gewaagd.quote:
nuuuutin'quote:
Zeker SBS?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee Sistyria is die zwijn uit US sexy en gewaagd.
lelijkquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En ook al geen hoofdletters, volgens mij ben je aan de zuip.
niksquote:
kapot net als de hoofdletter toetsquote:
Er komt bijna alleen maar indiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:29 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop dat de The Roots op Lowlands komen.
Ik hoop dat jij naar Tilburg toekomtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:29 schreef ynuhh het volgende:
Ik hoop dat de The Roots op Lowlands komen.
Nee FOK! Userfoto's Sexy en Gewaagd en daar had zo'n gothiczwijn een foto van haarzelf op een altaar gepost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |