???quote:
Ik vind het ook niet zo gek eigenlijk, de meeste werken of hebben wel iets sociaals te doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:57 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dat we geen flikker zijn opgeschoten
lolquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo gek eigenlijk, de meeste werken of hebben wel iets sociaals te doen
ja zoals slapenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo gek eigenlijk, de meeste werken of hebben wel iets sociaals te doen
Ik snap niet waarom je nu lol hebt hoor?quote:
ik ben gewoon vaagquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je nu lol hebt hoor?
Waarom ben je dan toch zo duidelijk aanwezig?quote:
Pff, je had hem anders moeten verwoorden:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom ben je dan toch zo duidelijk aanwezig?
(HA! Zien jullie wat ik daar deed? Een grapje!)
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pff, je had hem anders moeten verwoorden:
Waarom ben je dan toch zo
*insert shades*
duidelijk aanwezig
Yeaaaaaaaaaah!
Nog een keer quotenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 02:53 schreef DJ_ het volgende:
DAMN zagen alle vrouwen er maar zo uit, dit is teminste een vrouw geen halve tiener met een baby face![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom ben je dan toch zo duidelijk aanwezig?
(HA! Zien jullie wat ik daar deed? Een grapje!)
true that , echt een top vrouwquote:
Klasse Badboyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:05 schreef badboynova het volgende:
Zelf ben ik sociaal van het weer aan het genieten in de baas zijn thuis
En nu hopen dat de afdrukken voorkomen in een database! Maar dit soort zaken zijn inderdaad erg lastig, dat hoor ik hier ook altijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
Man van de politie is net weg, er zijn vingerafdrukken gevonden!![]()
Ik heb even koffie met die man gedronken, want hij moest op een collega wachten. Gesprek kwam er kort op neer dat inbraakzaken bijna nooit opgelost kunnen worden.
En Ross, je verbinding was niet online vanochtend, heb je wel internet?
Inderdaad..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En nu hopen dat de afdrukken voorkomen in een database! Maar dit soort zaken zijn inderdaad erg lastig, dat hoor ik hier ook altijd.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad..
Iemand had ooit mijn vaders navigatie uit de auto gejat(alleen de unit, geen kabels ofzo) terwijl de auto voor een glazen kantoor stond.. Een kleine groep mensen, zag het dus gebeuren, dus direct naar buiten, nog moet een andere auto door de wijk gereden maar de dader niet gevonden..
Hadden ze even later iemand opgepakt die van meerdere dingen werd verdacht, moest iemand van dat kantoor er even heen om te kijke of dat de dader was, herkent hij hem niet(want geen petje/capuchon meer op en geen zonnebril meer)
Terwijl ze de dader weer naar buiten brengen omdat ze te weinig bewijs hadden, zegt die kerel opeens: "wel raar, dat hij mij niet herkende"
Hoe dom kun je zijn? ben je bijna weer vrij, beken je alsnog de navigatie te hebben gejat...
ahhh heerlijk die over nationalistische amerikanen en hun te grote ego .quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ahhh heerlijk die over nationalistische amerikanen en hun te grote ego .
mooi land amerika en heb niks tegen amerikanen opzich, maar daar erger ik me wel aan
en het feit dat ze het nog steeds over de: almighty dollar hebben
Hmm not much, je spelling is ingekakt en het is warm buiten!quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm not much, je spelling is ingekakt en het is warm buiten!
Allemaal de schuld van de korte rokjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:45 schreef Morthill het volgende:
goed, kon me totaal niet aanzetten tot studiestraks nog maar eens proberen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Allemaal de schuld van de korte rokjes![]()
[ afbeelding ]
dat is the shawshank redemptionquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:05 schreef Edwinuss het volgende:
the Wicker Man net gezien.
Snap niet dat die collega van mij dat de beste film ooit kan vinden.
Volgens de IMDB top 250 zeker?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is the shawshank redemption![]()
goodfellas een goeie 2e
nee, volgens mijquote:
Gewoon van iedereen vingerafrukken + DNA opnemen in een databasequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En nu hopen dat de afdrukken voorkomen in een database! Maar dit soort zaken zijn inderdaad erg lastig, dat hoor ik hier ook altijd.
Ik vond hem ook best stomquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:05 schreef Edwinuss het volgende:
the Wicker Man net gezien.
Snap niet dat die collega van mij dat de beste film ooit kan vinden.
Dat is nog altijd The Shawshank Redemption, Dark Knight niet in de top 10quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee, volgens mij![]()
anders komt the dark knight op 1 als goed is ( op imdb )
Betaal jij?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:22 schreef koei het volgende:
Pff, heb ik eindelijk een bedrijf gevonden dat truien voor een mooie prijs kan drukken, kan het niet meer op tijd klaar zijn tenzij er nog wat andere mensen ook een bestelling plaatsen zodat er eerder een order de deur uit kan
Dus, zijn er andere mensen die nog t-shirts, truien of weet ik veel wat willen laten bedrukken?
kijk er niet vaak. maar dacht dat the dark knight een 10 kreeg op imdbquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is nog altijd The Shawshank Redemption, Dark Knight niet in de top 10
Mag ik dat boekje eens inzien?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kijk er niet vaak. maar dacht dat the dark knight een 10 kreeg op imdb![]()
shawshank staat iig op 1 in mijn boekje. geniale film
nu voor 9,99 te koop bij uw betere boekwinkel.quote:
Dat is niet duur!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nu voor 9,99 te koop bij uw betere boekwinkel.
Nee, mijn eigen truien betaal ik ook nietquote:
iedereen heeft ook het recht om van mijn wijsheid te leren vandaar deze fantastische lage prijs.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is niet duur!
Vandaag zag ik ook gerookte hammetjes van 2,50 het ons dat is niet duur, absoluut niet duur.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
Man van de politie is net weg, er zijn vingerafdrukken gevonden!![]()
Ik heb even koffie met die man gedronken, want hij moest op een collega wachten. Gesprek kwam er kort op neer dat inbraakzaken bijna nooit opgelost kunnen worden.
En Ross, je verbinding was niet online vanochtend, heb je wel internet?
Er is ingebroken bij Edquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
????????????????????????????????????????????? wat missen we?
ooh vertel.quote:
2 totaal of 2 per persoon ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
4 doden en 3 mensen die 2 teelballen missen.
3 mensen missen er samen totaal 2.quote:
Dus 3 mensen missen per persoon 0,75 aan teelbalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
4 doden en 3 mensen die 2 teelballen missen.
Nee 2 mensen missen 1 bal en de rest niets. Maar totaal dus wel 2quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus 3 mensen missen per persoon 0,75 aan teelbal
is er al losgeld gevraagd ?quote:
je had ze rubberen mesjes moeten geven, want die plastic ding zijn veelste scherp.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:40 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb ze ook een steen van een paar kilo laten eten met 2 plastic mesjes.
niettusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee 2 mensen missen 1 bal en de rest niets. Maar totaal dus wel 2
3 gedeeld door 2 =?quote:4 doden en 3 mensen die 2 teelballen missen.
Nee, dan had je je KPD-kloon wel tevoorschijn getoverdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik dat wist was ik nu niet aan het posten op een forum.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dan had je je KPD-kloon wel tevoorschijn getoverd
O daar zijn klonen voorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dan had je je KPD-kloon wel tevoorschijn getoverd
Nee dat was als je haar nummer hadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik dat wist was ik nu niet aan het posten op een forum.
Dus foldder kan geen kinderen meer maken, THANK GODquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef Edwinuss het volgende:
Nee. Het zijn 3 mensen die 2 teelballen missen.
Dan durf ik toch niet te meeten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O daar zijn klonen voor![]()
[..]
Nee dat was als je haar nummer had
Als je echt haar nummer had zou ik ook nog wel je handje komen vasthouden zodat je kunt meeten hoorquote:
Omdat jij gewoon niet kunt likkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:02 schreef koei het volgende:
Waarom bestaan er envelopen met een plakstrip die als je eraan likt niet plakken
wijze woordenquote:
Maar goed dat ze geen jongetje is danquote:
Ik kan hardstikke goed likken! Vraag maar aan alle ijsjes die ik heb opgegeten!quote:
Dingen die je moet likken ga je toch niet etenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:06 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan hardstikke goed likken! Vraag maar aan alle ijsjes die ik heb opgegeten!
Da's een waarheid als een koe!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dingen die je moet likken ga je toch niet eten
Is ook voor meisjes wel fijn....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen jongetje is dan
Daar zijn wel wat meer skills voor nodig dan een beetje likken hoorquote:
nog een vrouw die hier rond hangt ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen jongetje is dan
Wat is er nou weer eng aan een vrouwenpercentage van 5-10%quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nog een vrouw die hier rond hangt ?![]()
het wordt hier wel eng zo
eng voor mij, straks ga ik blozenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat is er nou weer eng aan een vrouwenpercentage van 5-10%
Op kamp met de faculteit natuur en techniek met 500 jongens en 7 meisjes dat was eng... en de tweede jaars maar denken dat ze konden scoren... 4 van de 7 eindigden ook bij een man in bed
Want... je hebt toch geen interesse zei je laatstquote:
heb ik ook niet, maar daarom kan ik wel verlegen zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Want... je hebt toch geen interesse zei je laatst
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat is er nou weer eng aan een vrouwenpercentage van 5-10%
Op kamp met de faculteit natuur en techniek met 500 jongens en 7 meisjes dat was eng... en de tweede jaars maar denken dat ze konden scoren... 4 van de 7 eindigden ook bij een man in bed
Totaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nee, net nog kunnen spelen en x360 is nog online.quote:
X360 al eens herstart, die van mij blijft soms ook wel eens hangen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke wazig dan weer, kut ding zeikt ineens dat ie wel verbonden is met internet maar niet kan connecten met xbox live :/
Apart, net zelf mijn x360 herstart. Komt gelijk weer online.quote:
Hoe kan het dan dat jij nog vrijgezel bentquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Morthill het volgende:
[..]ik ken dat, behalve dat de vrouwen niet in bed belanden met mannen dan, maar solo.
Tegenwoordig ben ik zo'n beetje de enige man tussen de damesde rest zijn allemaal jongetjes
Dan moet je voor de grap collega worden van mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Morthill het volgende:
[..]ik ken dat, behalve dat de vrouwen niet in bed belanden met mannen dan, maar solo.
Tegenwoordig ben ik zo'n beetje de enige man tussen de damesde rest zijn allemaal jongetjes
En 8"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat jij nog vrijgezel bentZeker in zo'n luxepositie! Vrouwen vallen over het algemeen op oudere mannen!
Nee. Ik ben nu ingelogd, en jij ook.quote:
Daar vallen vrouwen over, op de grond....quote:
Niet met de Naked Man, zo hoplakee voor de hele collegezaal, vast wel iemand die hapt... toch?quote:
Met 8 " wel jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet met de Naked Man, zo hoplakee voor de hele collegezaal, vast wel iemand die hapt... toch?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:51 schreef koei het volgende:
[..]
Met 8 " wel jaZelfs als je voor een collegezaal vol met informaticastudenten staat
Hahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nu ingelogd, en jij ook.
Nee. Niemand zal het boeien of ze wel of niet doorgaan. Toch allemaal kneusjes die nooit WK worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
Is het erg als ik de wedstrijden die nu gespeeld worden niet wil kijken?
Jep. Jammer dat mijn 360 nog een jaar garantie heeft, anders zou ik hem zo kopenquote:
ff je router resetten, heb ik ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke wazig dan weer, kut ding zeikt ineens dat ie wel verbonden is met internet maar niet kan connecten met xbox live :/
push the buttonquote:
Omdat ik me eigenlijk nooit laat zien, behalve tijdens de collegesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat jij nog vrijgezel bentZeker in zo'n luxepositie! Vrouwen vallen over het algemeen op oudere mannen!
Waar zou je je verder nog moeten laten zien? studieclubjes en dergelijke zijn echt niet noodzakelijk om contacten te leggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat ik me eigenlijk nooit laat zien, behalve tijdens de colleges
Dat is mijn punt, ik heb 0,0 interesse om contacten te leggen. De paar vrouwelijke studiegenoten die ik nog af en toe spreek buiten de collegezalen om bevinden zich al in relaties en zijn bovendien van mijn leeftijdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef koei het volgende:
[..]
Waar zou je je verder nog moeten laten zien? studieclubjes en dergelijke zijn echt niet noodzakelijk om contacten te leggen
Op de borrels natuurlijk! Volgooien met drank die dames, hatsee!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef koei het volgende:
[..]
Waar zou je je verder nog moeten laten zien? studieclubjes en dergelijke zijn echt niet noodzakelijk om contacten te leggen
Ik ook, morgen staan om half 8 mannen voor de deur die de kunststof kozijnen komen plaatsen in mijn nieuwe huisjequote:
Hoe gaat het met je huisje, gaat het mooi worden? Roze ook?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook, morgen staan om half 8 mannen voor de deur die de kunststof kozijnen komen plaatsen in mijn nieuwe huisje
Verdorie om kwart voor 7 de wekker zetten in mijn vakantie
Ik ben heel bang dat ik in mijn vakantie de wekker nog wel een aantal keren op 4.00 mag gaan zettenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook, morgen staan om half 8 mannen voor de deur die de kunststof kozijnen komen plaatsen in mijn nieuwe huisje
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)speelt_keyboard.html
Super tof![]()
Ik was vanochtend je verbinding aan het checken, maar er stond nog niks online. Kan dat kloppen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er was een roze muurquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je huisje, gaat het mooi worden? Roze ook?
Verbinding zou wel al actief moeten zijn, maar ik heb alleen nog maar de splitter aangesloten. De modem zelf zit nog in de doosquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was vanochtend je verbinding aan het checken, maar er stond nog niks online. Kan dat kloppen?
quote:
quote:Maar die is nu gelukkig grijs
Super man, vind het tof voor jullie!quote:Ja het huis is echt al zo ontzettend mooi gewordenMorgen nog wat kleine dingen afwerken, de mannen komen de kozijnen vervangen en dan komend weekend alle spullen verhuizen
Hij is ook actief zag ik staan ja. Gelukkig moet je het nog aansluiten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verbinding zou wel al actief moeten zijn, maar ik heb alleen nog maar de splitter aangesloten. De modem zelf zit nog in de doosDie sluit ik dit weekend pas aan denk ik wanneer ik de spullen in huis ga zetten.
Hij doet het ook wel tofquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]biggen zijn echt awesome!
Je kan ze blijkbaar ook supergoed als huisdier hebben, van die kleine hangbuikzwijntjes, kun je gewoon zindelijk maken en ze gaan zelfs op je schoot liggen en slapen!ga ik later nemen!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er was een roze muurMaar die is nu gelukkig grijs
Ja het huis is echt al zo ontzettend mooi gewordenMorgen nog wat kleine dingen afwerken, de mannen komen de kozijnen vervangen en dan komend weekend alle spullen verhuizen
Eind juli is nice, dan zit ik in een periode van werk dus dan ben ik iig in het landquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:59 schreef Rossdale het volgende:
Ergens eind juli BBN
Precieze datum weet ik nog niet. Moet nog eens uitkijken welke datum de minste mensen op vakantie zijn
vanaf 26 juli tot 13 aug heb ik vakantie, en misschien langer als ik pas na 30 aug weg kan bij mijn huidige werkgever (heb nog heel veel dagen die ik moet op makenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:59 schreef Rossdale het volgende:
Ergens eind juli BBN
Precieze datum weet ik nog niet. Moet nog eens uitkijken welke datum de minste mensen op vakantie zijn
Zijn dat die kozijnen waar je een onkoosjer bedrag voor hebt moeten betalen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er was een roze muurMaar die is nu gelukkig grijs
Ja het huis is echt al zo ontzettend mooi gewordenMorgen nog wat kleine dingen afwerken, de mannen komen de kozijnen vervangen en dan komend weekend alle spullen verhuizen
Die jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zijn dat die kozijnen waar je een onkoosjer bedrag voor hebt moeten betalen?
Godsiemijne! Ik ga er maar vanuit dat je goed overwogen hebt om het zelf te doen en dat het een verstandige keuze is geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ja
Ach maandag komt iemand het parket op de begane grond schuren en opnieuw inolien. Kost ook al weer 1400 euro
Zoiets kun je überhaupt niet zelf doen als je wil dat het er goed uit zietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Godsiemijne! Ik ga er maar vanuit dat je goed overwogen hebt om het zelf te doen en dat het een verstandige keuze is geweest
En dat doe je niet zelf omdat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ja
Ach maandag komt iemand het parket op de begane grond schuren en opnieuw inolien. Kost ook al weer 1400 euro
Het moeilijk is om het zelf goed egaal kaal te schuren (wat er nu op zit qua olie is ontiegelijke troep) en het twee keer goed inolien zonder dat je kleurverschillen krijgt is als leek vrijwel onmogelijk.quote:
en niet eten, drinken en energie gebruiken natuurlijkquote:
Als je bent gezakt, mogen we je dan bellen dat je alsnog bent geslaagd om met zijn allen in een enorm gelach uit te barsten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef SoldMayor het volgende:
Nou examen ging gisteren niet zo heel goed,
hoop dat ik geslaagd ben maar heb er een hard hoofd in.
Ja maar, halalvlees.... dat is halalvlees.... dus dat moet wel slecht zijn toch? Want het is van moslims toch? En Geert zegt dat het slecht is, en gisteren zat een mocro herrie te maken in de trein, dus dan moet het wel slecht zijn.... toch? Ja toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Morthill het volgende:
wat zijn NL'ers toch heerlijk hypocriet als het ze uitkomtja, we zijn het eens met de PVV die tegen halalvlees is want die arme diertjes. Maar de bioindustrie moet blijven, want anders hebben we niet genoeg goedkoop vlees op ons bord
Maar dan nog kan ik heel veel dingen bedenken waar ik dat geld liever aan uit zou geven...quote:
Sowieso was halal helemaal niet zo dieronvriendelijk dacht ik. Die dieren waren ook vrijwel meteen dood. Het proces is alleen een stuk ranziger.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja maar, halalvlees.... dat is halalvlees.... dus dat moet wel slecht zijn toch? Want het is van moslims toch? En Geert zegt dat het slecht is, en gisteren zat een mocro herrie te maken in de trein, dus dan moet het wel slecht zijn.... toch? Ja toch?
Ja, maar daar kunnen ze het beest netjes uit laten bloeden door het op te hangen boven een putje. Bij halal bloedt het beest leeg op de plaats waar het eerst levend binnen gebracht wordt. Dat is dus organisatorisch gewoon ranziger.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef Nebo het volgende:
Ach ik vind het ook wel meevallen. Als je kijkt hoe het er in een normaal slachthuis aan toe gaat, word je ook niet bepaald vrolijk
Tuurlijk man! Als Geert Wilders met de term S'Nertshog komt en dat het van moslims is, staan morgen de kranten vol met dat het slecht is omdat het van Moslims komt. Dierenslachting blijft dierenslachting, of je dat nou traditioneel of gewoon doet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Morthill het volgende:
wat zijn NL'ers toch heerlijk hypocriet als het ze uitkomtja, we zijn het eens met de PVV die tegen halalvlees is want die arme diertjes. Maar de bioindustrie moet blijven, want anders hebben we niet genoeg goedkoop vlees op ons bord
quote:
Heb het niet zo op resettenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ff je router resetten, heb ik ook wel eens gehad
Zolang als je hoort dat het geen AIDS is, hoef je weinig te vrezen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb het niet zo op resetten. Nja ik ga me bed in, morgen bloeduitslag en fiets test. weinig zin in eigenlijk :/.
Aids is nog wel het minste waar ik me druk over maakquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zolang als je hoort dat het geen AIDS is, hoef je weinig te vrezen.
Komt wel goed Nebo, in mijn slaap dreunde ik nog dingen opquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:53 schreef Nebo het volgende:
Goeie morgen! Ik heb mijn plekje in de bieb inmiddels alweer geclaimd. Even bikkelen tot een uur of 2 en dan neem ik de rest van de middag vrij denk ik.Succes met je tentamen vast Morth!
Dat zit er denk ik niet in, teveel stof, te weinig tijdquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:57 schreef Nebo het volgende:
In dat geval verwacht ik keiharde 9,7 zodat je even flink kan balen van dat ene foutje!
Hou vol Nickquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
De tering het is gvd druk hier.. Nja kom vanzelf aan de beurt
Zie er wel zwaar tegen opquote:
Waar ben je ook al weer?quote:
Hier heb je een koala misschien helpt het!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukkig wil ik het zelf, het is niet dat het moet van de dokter
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef Rossdale het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah! Mijn huis heeft geen ramen meer!!!!
Vroegâh hadden ze ook helemaal geen ramen. Toffe shit!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig kun je nog via de deur naar binnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan nu langs 8 kanten naar binnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je nog via de deur naar binnen
Ga jij je nu eens een keer normaal gedragen kleuter. Altijd maar dit kinderachtige gedrag om Flodder uit te lokken. Je bent erger dan hij ooit geweest isquote:
11 uur je bed uit verdient geenquote:
agree, zondag kan ik dat weer doen, al betwijfel ik of het luktquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
11 uur je bed uit verdient geen, dat verdient een
daar heb ik geen last meer vanquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:07 schreef Nebo het volgende:
Zondag zal voor mij ook de eerste mogelijkheid tot uitslapen zijn, maar vermoedelijk rol ik rond een uur of 9 wel mijn bed uit door de hitte van de zon
ja, ik raak eraan gewend om doordeweeks om 7.45 op te staan en dan af en toe uitgezonderd wat eerder met dieptepunten van 3.45. Zaterdag meestal om 7.00 op om te werken en dan zondag uitslapenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik kan in principe 's zaterdags en 's zondags uitslapen. Maar als ik dat zaterdag doe moet ik zo snel eten en werken daarna. Dat vind ik zo vervelend. Ik wil altijd eerst lekker heel rustig wakker worden. Dus hou ik alleen de zondag overVind ik genoeg. De rest van de week tussen de 6:00 en 7:00 eruit
Daar raak je heel makkelijk aan gewend. het enige wat bij mij lastig gaat is vroeg opstaan als ik die dag vrij ben en eigenlijk niks moet doen. Dan kan ik mijzelf gewoon niet pushen om op te staan.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja, ik raak eraan gewend om doordeweeks om 7.45 op te staan en dan af en toe uitgezonderd wat eerder met dieptepunten van 3.45. Zaterdag meestal om 7.00 op om te werken en dan zondag uitslapen
piratebay? isohunt? eztv.it?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Er zijn 2 afleveringen van seizoen 6!
Waar mag ik hier natuurlijk niet zeggen
danke voor de tipquote:
BAN! BAN!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag er niet over praten, jij welquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Er zijn 2 afleveringen van seizoen 6!
Waar mag ik hier natuurlijk niet zeggen
Sexy! En zelfs in FF ziet het er toffig uit!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:00 schreef lkb9000 het volgende:
En m'n nieuwe site staat ook online
www.lennartb.nl
Wel in Chrome of Safari bekijken want firefox moet ff opschieten met hun css3 transitions update
Thanksquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Sexy! En zelfs in FF ziet het er toffig uit!
Nu wel, zwaar tof !!quote:
OEH!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:29 schreef Rossdale het volgende:
OMG!Mijn huis heeft ineens wel weer ramen!
En deze zijn veul mooierder!
Wat een aardige diefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Klopt ja!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:37 schreef CraniuM het volgende:
Zo eingelijk eens alan wake bij mijn broer opgehaald, wat een geniaal spel
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:29 schreef Rossdale het volgende:
OMG!Mijn huis heeft ineens wel weer ramen!
En deze zijn veul mooierder!
geloof er niks van, eerst picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:35 schreef Rossdale het volgende:
Het kabeltje van mijn gsm is al meeverhuisd dus ik zou niet weten hoe
je hebt gewoon niet goed geleerd!quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:54 schreef Morthill het volgende:
het meest absurde tentamen in mijn leven gehad. Een hoeveelheid vragen die echt totaal nergens op sloeg, details van details werden gevraagd en ook nog eens details die totaal niet relevant voor de stof waren
Oh ja, dat was waarom ik niet wist wat een van de onderzoeksresultaten waren naar het gedrag van allochtone jongeren in Vlaanderen met betrekking tot reclamequote:
Yep daardoor Morthill.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Oh ja, dat was waarom ik niet wist wat een van de onderzoeksresultaten waren naar het gedrag van allochtone jongeren in Vlaanderen met betrekking tot reclame
Hoe heet het vak? Want als het iets heet als "Verschillenin gedrag bij jongeren in de Nederlands sprekende samenlevingen met betrekking tot reclame" dan zou het best ok moeten zijn!quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Oh ja, dat was waarom ik niet wist wat een van de onderzoeksresultaten waren naar het gedrag van allochtone jongeren in Vlaanderen met betrekking tot reclame
Dan ben ik blij dat ik niet goed geleerd hebquote:
Interculturele Communicatie. Het gedrag van jongeren stond in een artikel dat naast het boek nog gelezen moest wordenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe heet het vak? Want als het iets heet als "Verschillenin gedrag bij jongeren in de Nederlands sprekende samenlevingen met betrekking tot reclame" dan zou het best ok moeten zijn!
Fuck dat zeg, ik heb de afgelopen 1,5 week niks anders gedaan dan studeren en werken. Ik heb het boek doorgespit, samengevat en vervolgens die samenvatting nog uren bestudeerd. Ik heb alle bijbehorende artikelen doorgelezen en de belangrijke punten eruit gepikt. Met de hoeveelheid werk en de manier waarop ik gestudeerd heb zou ik bij elk ander vak een 9 a een 10 gescoord hebben op een multiplechoice-tentamen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
Misschien heb je ook wel gelijk Morthill maar vaak is het gewoon gezeur van iemand die niet geleerd heeft ofzo.
Dan maar ff bezwaar makenquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Fuck dat zeg, ik heb de afgelopen 1,5 week niks anders gedaan dan studeren en werken. Ik heb het boek doorgespit, samengevat en vervolgens die samenvatting nog uren bestudeerd. Ik heb alle bijbehorende artikelen doorgelezen en de belangrijke punten eruit gepikt. Met de hoeveelheid werk en de manier waarop ik gestudeerd heb zou ik bij elk ander vak een 9 a een 10 gescoord hebben op een multiplechoice-tentamen.
Op de universiteit moet je niet domweg irrelevante feitjes uit je kop stampen, je moet theorieën doorgronden, ze kunnen toepassen. Dit is het eerste tentamen in vijf jaar waar ze blijkbaar daar anders over denken.
Thanksquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:29 schreef Nebo het volgende:
Lenny, dude, de onderkant van die website is echt tof!(hele website trouwens ook hoor, maar tijdens het scrollen was het wel even 'Woeps... Wow!'
Pas toen je het zei deed iedereen het jaquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Thanks
Ik zit er aan te denken een grote pijl naar beneden te wijzen omdat mensen niet snel zelf beneden kijken
Of je moet wat pijltjes hangen aan die balkjes die als het ware over de rand heen hangen. Ik zou iets doen wat de aandacht van mensen onbewust naar beneden duwt zodat ze gaan scrollen ipv een opvallende, dikke pijl.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:18 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Thanks
Ik zit er aan te denken een grote pijl naar beneden te wijzen omdat mensen niet snel zelf beneden kijken
het antwoord was: niet genoeg chickiez je weetzquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
geen idee, sleutel staat niet livequote:Op woensdag 23 juni 2010 17:18 schreef Nebo het volgende:
Zonde Morthill! Op wat voor cijfer kom je uit?
Datquote:Op woensdag 23 juni 2010 17:08 schreef AQuila360 het volgende:
Misschien heb je ook wel gelijk Morthill maar vaak is het gewoon gezeur van iemand die niet geleerd heeft ofzo.
Werkze Pettiquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[ afbeelding ]
hoe kansloos ben je danik dacht echt WTF toen ik dat zag
maar ik ga werken, laterz
Dan moet je ook maar niet je hele wijk in 1 week bevruchten, dat moet je spreiden!quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:12 schreef Pheno het volgende:
Leuk dat ze hier allemaal tegelijk bevallen zijn, maar die babies hoeven niet allemaal tegelijk te janken als ik rustig in mijn tuin wil zitten
Het was ook zo'n lekker nazomerweer.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet je hele wijk in 1 week bevruchten, dat moet je spreiden!
quote:
Dat is minder, zeker als je je de leplazarus hebt geleerd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:39 schreef Morthill het volgende:
als het meezit een 6 voor mijn tentamen, 17/50 foutgodverdekankerzooi
Voldoende is toch goed?quote:Op woensdag 23 juni 2010 19:39 schreef Morthill het volgende:
Een voldoende geeft alleen voldoening als je er geen reet voor gedaan hebt.quote:
QFTquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een voldoende geeft alleen voldoening als je er geen reet voor gedaan hebt.
Zondequote:Op woensdag 23 juni 2010 19:39 schreef Morthill het volgende:
Dat heet een proeve van bekwaamheid gastquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
QFT![]()
Vrijdag examen
pc demonteren Enzo![]()
en daarna
2 MAANDEN VAKANTIE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
ik doe nu niveau 2 ICT,examen/proeve van bekwaamhied(klinkt erg ridderlijk lolquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Servicemedewerker duurt ook maar 2 jaar klodder
doe ik nu Niveua 2quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Je moet echt niveau 3 of 4 gaan doen. Servicemedewerkers hebben ze al genoeg en je komt niet verder dan de helpdesk van HP (geen enkele oud-klasgenoot die niet verder kwam dan dat, waren van de 20 man maar 2 man die een beetje fatsoenlijke functie kregen. Van een gast weet ik dat ie nu ergens in Amerika zit, waar ie de leiding over 20 man heeft, de ander weet ik zo ff niet meer)
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:08 schreef Nebo het volgende:
Heb het altijd fascinerend gevonden dat men er goed aan doet om autisten juist bij elkaar te stoppen
Dat is logisch. Je weet wat je allemaal hebt, geen vooroordelen, geen bullshit. Geen hokjes, geen gezeik. In een normale klas zou je dat wel hebben als mensen horen dat je autist bent.quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:10 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is logisch. Je weet wat je allemaal hebt, geen vooroordelen, geen bullshit. Geen hokjes, geen gezeik. In een normale klas zou je dat wel hebben als mensen horen dat je autist bent.
"OH! DAAR IS FLODDER! AUTIST! VOORZICHTIG MEE ZIJN, WANT ALS JE IETS VREEMD EN ONVERWACHTS DOET FLIPT IE STRAKS HELEMAAL DOOR!"
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:15 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
![]()
ik flip niet, maar ik wordt wel redelijk geirriteerd
stereotypen![]()
een beetje een "What-if?"vraag maar....
Wat als hitler alle autisten die behoorlijk intelligent waren bij elkaar gezet om strategieen/wapens te maken om zijn plan uit te voeren?
Je bent toch niet zo'n kneusje als sommigen op mijn school:moesten een hardware probleem zoeken en fixen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
QFT![]()
Vrijdag examen
pc demonteren Enzo![]()
en daarna
2 MAANDEN VAKANTIE
quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo'n kneusje als sommigen op mijn school:moesten een hardware probleem zoeken en fixen.
Halen ze de processor eruit, zetten ze er een nieuwe in, maar verkeerdom...En maar door blijven drukken en reageren, goh, wat gaat dat ding moeilijk erin...
hardwareprobleem bleek een defecte hdd te zijn, en nu dus ook een defecte processor XD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |