Betaal jij?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:22 schreef koei het volgende:
Pff, heb ik eindelijk een bedrijf gevonden dat truien voor een mooie prijs kan drukken, kan het niet meer op tijd klaar zijn tenzij er nog wat andere mensen ook een bestelling plaatsen zodat er eerder een order de deur uit kan
Dus, zijn er andere mensen die nog t-shirts, truien of weet ik veel wat willen laten bedrukken?
kijk er niet vaak. maar dacht dat the dark knight een 10 kreeg op imdbquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is nog altijd The Shawshank Redemption, Dark Knight niet in de top 10
Mag ik dat boekje eens inzien?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kijk er niet vaak. maar dacht dat the dark knight een 10 kreeg op imdb![]()
shawshank staat iig op 1 in mijn boekje. geniale film
nu voor 9,99 te koop bij uw betere boekwinkel.quote:
Dat is niet duur!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nu voor 9,99 te koop bij uw betere boekwinkel.
Nee, mijn eigen truien betaal ik ook nietquote:
iedereen heeft ook het recht om van mijn wijsheid te leren vandaar deze fantastische lage prijs.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is niet duur!
Vandaag zag ik ook gerookte hammetjes van 2,50 het ons dat is niet duur, absoluut niet duur.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
Man van de politie is net weg, er zijn vingerafdrukken gevonden!![]()
Ik heb even koffie met die man gedronken, want hij moest op een collega wachten. Gesprek kwam er kort op neer dat inbraakzaken bijna nooit opgelost kunnen worden.
En Ross, je verbinding was niet online vanochtend, heb je wel internet?
Er is ingebroken bij Edquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
????????????????????????????????????????????? wat missen we?
ooh vertel.quote:
2 totaal of 2 per persoon ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
4 doden en 3 mensen die 2 teelballen missen.
3 mensen missen er samen totaal 2.quote:
Dus 3 mensen missen per persoon 0,75 aan teelbalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
4 doden en 3 mensen die 2 teelballen missen.
Nee 2 mensen missen 1 bal en de rest niets. Maar totaal dus wel 2quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus 3 mensen missen per persoon 0,75 aan teelbal
is er al losgeld gevraagd ?quote:
je had ze rubberen mesjes moeten geven, want die plastic ding zijn veelste scherp.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:40 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb ze ook een steen van een paar kilo laten eten met 2 plastic mesjes.
niettusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee 2 mensen missen 1 bal en de rest niets. Maar totaal dus wel 2
3 gedeeld door 2 =?quote:4 doden en 3 mensen die 2 teelballen missen.
Nee, dan had je je KPD-kloon wel tevoorschijn getoverdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik dat wist was ik nu niet aan het posten op een forum.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dan had je je KPD-kloon wel tevoorschijn getoverd
O daar zijn klonen voorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dan had je je KPD-kloon wel tevoorschijn getoverd
Nee dat was als je haar nummer hadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik dat wist was ik nu niet aan het posten op een forum.
Dus foldder kan geen kinderen meer maken, THANK GODquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef Edwinuss het volgende:
Nee. Het zijn 3 mensen die 2 teelballen missen.
Dan durf ik toch niet te meeten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O daar zijn klonen voor![]()
[..]
Nee dat was als je haar nummer had
Als je echt haar nummer had zou ik ook nog wel je handje komen vasthouden zodat je kunt meeten hoorquote:
Omdat jij gewoon niet kunt likkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:02 schreef koei het volgende:
Waarom bestaan er envelopen met een plakstrip die als je eraan likt niet plakken
wijze woordenquote:
Maar goed dat ze geen jongetje is danquote:
Ik kan hardstikke goed likken! Vraag maar aan alle ijsjes die ik heb opgegeten!quote:
Dingen die je moet likken ga je toch niet etenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:06 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan hardstikke goed likken! Vraag maar aan alle ijsjes die ik heb opgegeten!
Da's een waarheid als een koe!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dingen die je moet likken ga je toch niet eten
Is ook voor meisjes wel fijn....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen jongetje is dan
Daar zijn wel wat meer skills voor nodig dan een beetje likken hoorquote:
nog een vrouw die hier rond hangt ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen jongetje is dan
Wat is er nou weer eng aan een vrouwenpercentage van 5-10%quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nog een vrouw die hier rond hangt ?![]()
het wordt hier wel eng zo
eng voor mij, straks ga ik blozenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat is er nou weer eng aan een vrouwenpercentage van 5-10%
Op kamp met de faculteit natuur en techniek met 500 jongens en 7 meisjes dat was eng... en de tweede jaars maar denken dat ze konden scoren... 4 van de 7 eindigden ook bij een man in bed
Want... je hebt toch geen interesse zei je laatstquote:
heb ik ook niet, maar daarom kan ik wel verlegen zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Want... je hebt toch geen interesse zei je laatst
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat is er nou weer eng aan een vrouwenpercentage van 5-10%
Op kamp met de faculteit natuur en techniek met 500 jongens en 7 meisjes dat was eng... en de tweede jaars maar denken dat ze konden scoren... 4 van de 7 eindigden ook bij een man in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |