Betaal jij?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:22 schreef koei het volgende:
Pff, heb ik eindelijk een bedrijf gevonden dat truien voor een mooie prijs kan drukken, kan het niet meer op tijd klaar zijn tenzij er nog wat andere mensen ook een bestelling plaatsen zodat er eerder een order de deur uit kan
Dus, zijn er andere mensen die nog t-shirts, truien of weet ik veel wat willen laten bedrukken?
kijk er niet vaak. maar dacht dat the dark knight een 10 kreeg op imdbquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat is nog altijd The Shawshank Redemption, Dark Knight niet in de top 10
Mag ik dat boekje eens inzien?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kijk er niet vaak. maar dacht dat the dark knight een 10 kreeg op imdb![]()
shawshank staat iig op 1 in mijn boekje. geniale film
nu voor 9,99 te koop bij uw betere boekwinkel.quote:
Dat is niet duur!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nu voor 9,99 te koop bij uw betere boekwinkel.
Nee, mijn eigen truien betaal ik ook nietquote:
iedereen heeft ook het recht om van mijn wijsheid te leren vandaar deze fantastische lage prijs.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is niet duur!
Vandaag zag ik ook gerookte hammetjes van 2,50 het ons dat is niet duur, absoluut niet duur.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
Man van de politie is net weg, er zijn vingerafdrukken gevonden!![]()
Ik heb even koffie met die man gedronken, want hij moest op een collega wachten. Gesprek kwam er kort op neer dat inbraakzaken bijna nooit opgelost kunnen worden.
En Ross, je verbinding was niet online vanochtend, heb je wel internet?
Er is ingebroken bij Edquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:33 schreef badboynova het volgende:
[..]
????????????????????????????????????????????? wat missen we?
ooh vertel.quote:
2 totaal of 2 per persoon ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
4 doden en 3 mensen die 2 teelballen missen.
3 mensen missen er samen totaal 2.quote:
Dus 3 mensen missen per persoon 0,75 aan teelbalquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
4 doden en 3 mensen die 2 teelballen missen.
Nee 2 mensen missen 1 bal en de rest niets. Maar totaal dus wel 2quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus 3 mensen missen per persoon 0,75 aan teelbal
is er al losgeld gevraagd ?quote:
je had ze rubberen mesjes moeten geven, want die plastic ding zijn veelste scherp.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:40 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb ze ook een steen van een paar kilo laten eten met 2 plastic mesjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |