niettusquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee 2 mensen missen 1 bal en de rest niets. Maar totaal dus wel 2
3 gedeeld door 2 =?quote:4 doden en 3 mensen die 2 teelballen missen.
Nee, dan had je je KPD-kloon wel tevoorschijn getoverdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik dat wist was ik nu niet aan het posten op een forum.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dan had je je KPD-kloon wel tevoorschijn getoverd
O daar zijn klonen voorquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dan had je je KPD-kloon wel tevoorschijn getoverd
Nee dat was als je haar nummer hadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik dat wist was ik nu niet aan het posten op een forum.
Dus foldder kan geen kinderen meer maken, THANK GODquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:46 schreef Edwinuss het volgende:
Nee. Het zijn 3 mensen die 2 teelballen missen.
Dan durf ik toch niet te meeten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O daar zijn klonen voor![]()
[..]
Nee dat was als je haar nummer had
Als je echt haar nummer had zou ik ook nog wel je handje komen vasthouden zodat je kunt meeten hoorquote:
Omdat jij gewoon niet kunt likkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:02 schreef koei het volgende:
Waarom bestaan er envelopen met een plakstrip die als je eraan likt niet plakken
wijze woordenquote:
Maar goed dat ze geen jongetje is danquote:
Ik kan hardstikke goed likken! Vraag maar aan alle ijsjes die ik heb opgegeten!quote:
Dingen die je moet likken ga je toch niet etenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:06 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan hardstikke goed likken! Vraag maar aan alle ijsjes die ik heb opgegeten!
Da's een waarheid als een koe!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dingen die je moet likken ga je toch niet eten
Is ook voor meisjes wel fijn....quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen jongetje is dan
Daar zijn wel wat meer skills voor nodig dan een beetje likken hoorquote:
nog een vrouw die hier rond hangt ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:04 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar goed dat ze geen jongetje is dan
Wat is er nou weer eng aan een vrouwenpercentage van 5-10%quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nog een vrouw die hier rond hangt ?![]()
het wordt hier wel eng zo
eng voor mij, straks ga ik blozenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat is er nou weer eng aan een vrouwenpercentage van 5-10%
Op kamp met de faculteit natuur en techniek met 500 jongens en 7 meisjes dat was eng... en de tweede jaars maar denken dat ze konden scoren... 4 van de 7 eindigden ook bij een man in bed
Want... je hebt toch geen interesse zei je laatstquote:
heb ik ook niet, maar daarom kan ik wel verlegen zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:32 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Want... je hebt toch geen interesse zei je laatst
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat is er nou weer eng aan een vrouwenpercentage van 5-10%
Op kamp met de faculteit natuur en techniek met 500 jongens en 7 meisjes dat was eng... en de tweede jaars maar denken dat ze konden scoren... 4 van de 7 eindigden ook bij een man in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |