Totaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nee, net nog kunnen spelen en x360 is nog online.quote:
X360 al eens herstart, die van mij blijft soms ook wel eens hangen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke wazig dan weer, kut ding zeikt ineens dat ie wel verbonden is met internet maar niet kan connecten met xbox live :/
Apart, net zelf mijn x360 herstart. Komt gelijk weer online.quote:
Hoe kan het dan dat jij nog vrijgezel bentquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Morthill het volgende:
[..]ik ken dat, behalve dat de vrouwen niet in bed belanden met mannen dan, maar solo.
Tegenwoordig ben ik zo'n beetje de enige man tussen de damesde rest zijn allemaal jongetjes
Dan moet je voor de grap collega worden van mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Morthill het volgende:
[..]ik ken dat, behalve dat de vrouwen niet in bed belanden met mannen dan, maar solo.
Tegenwoordig ben ik zo'n beetje de enige man tussen de damesde rest zijn allemaal jongetjes
En 8"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat jij nog vrijgezel bentZeker in zo'n luxepositie! Vrouwen vallen over het algemeen op oudere mannen!
Nee. Ik ben nu ingelogd, en jij ook.quote:
Daar vallen vrouwen over, op de grond....quote:
Niet met de Naked Man, zo hoplakee voor de hele collegezaal, vast wel iemand die hapt... toch?quote:
Met 8 " wel jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet met de Naked Man, zo hoplakee voor de hele collegezaal, vast wel iemand die hapt... toch?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:51 schreef koei het volgende:
[..]
Met 8 " wel jaZelfs als je voor een collegezaal vol met informaticastudenten staat
Hahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nu ingelogd, en jij ook.
Nee. Niemand zal het boeien of ze wel of niet doorgaan. Toch allemaal kneusjes die nooit WK worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
Is het erg als ik de wedstrijden die nu gespeeld worden niet wil kijken?
Jep. Jammer dat mijn 360 nog een jaar garantie heeft, anders zou ik hem zo kopenquote:
ff je router resetten, heb ik ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke wazig dan weer, kut ding zeikt ineens dat ie wel verbonden is met internet maar niet kan connecten met xbox live :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |