Totaal nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nee, net nog kunnen spelen en x360 is nog online.quote:
X360 al eens herstart, die van mij blijft soms ook wel eens hangen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke wazig dan weer, kut ding zeikt ineens dat ie wel verbonden is met internet maar niet kan connecten met xbox live :/
Apart, net zelf mijn x360 herstart. Komt gelijk weer online.quote:
Hoe kan het dan dat jij nog vrijgezel bentquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Morthill het volgende:
[..]ik ken dat, behalve dat de vrouwen niet in bed belanden met mannen dan, maar solo.
Tegenwoordig ben ik zo'n beetje de enige man tussen de damesde rest zijn allemaal jongetjes
Dan moet je voor de grap collega worden van mijquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:02 schreef Morthill het volgende:
[..]ik ken dat, behalve dat de vrouwen niet in bed belanden met mannen dan, maar solo.
Tegenwoordig ben ik zo'n beetje de enige man tussen de damesde rest zijn allemaal jongetjes
En 8"quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat jij nog vrijgezel bentZeker in zo'n luxepositie! Vrouwen vallen over het algemeen op oudere mannen!
Nee. Ik ben nu ingelogd, en jij ook.quote:
Daar vallen vrouwen over, op de grond....quote:
Niet met de Naked Man, zo hoplakee voor de hele collegezaal, vast wel iemand die hapt... toch?quote:
Met 8 " wel jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Niet met de Naked Man, zo hoplakee voor de hele collegezaal, vast wel iemand die hapt... toch?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:51 schreef koei het volgende:
[..]
Met 8 " wel jaZelfs als je voor een collegezaal vol met informaticastudenten staat
Hahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Ik ben nu ingelogd, en jij ook.
Nee. Niemand zal het boeien of ze wel of niet doorgaan. Toch allemaal kneusjes die nooit WK worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
Is het erg als ik de wedstrijden die nu gespeeld worden niet wil kijken?
Jep. Jammer dat mijn 360 nog een jaar garantie heeft, anders zou ik hem zo kopenquote:
ff je router resetten, heb ik ook wel eens gehadquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oke wazig dan weer, kut ding zeikt ineens dat ie wel verbonden is met internet maar niet kan connecten met xbox live :/
push the buttonquote:
Omdat ik me eigenlijk nooit laat zien, behalve tijdens de collegesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:47 schreef koei het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat jij nog vrijgezel bentZeker in zo'n luxepositie! Vrouwen vallen over het algemeen op oudere mannen!
Waar zou je je verder nog moeten laten zien? studieclubjes en dergelijke zijn echt niet noodzakelijk om contacten te leggenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Omdat ik me eigenlijk nooit laat zien, behalve tijdens de colleges
Dat is mijn punt, ik heb 0,0 interesse om contacten te leggen. De paar vrouwelijke studiegenoten die ik nog af en toe spreek buiten de collegezalen om bevinden zich al in relaties en zijn bovendien van mijn leeftijdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef koei het volgende:
[..]
Waar zou je je verder nog moeten laten zien? studieclubjes en dergelijke zijn echt niet noodzakelijk om contacten te leggen
Op de borrels natuurlijk! Volgooien met drank die dames, hatsee!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:39 schreef koei het volgende:
[..]
Waar zou je je verder nog moeten laten zien? studieclubjes en dergelijke zijn echt niet noodzakelijk om contacten te leggen
Ik ook, morgen staan om half 8 mannen voor de deur die de kunststof kozijnen komen plaatsen in mijn nieuwe huisjequote:
Hoe gaat het met je huisje, gaat het mooi worden? Roze ook?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook, morgen staan om half 8 mannen voor de deur die de kunststof kozijnen komen plaatsen in mijn nieuwe huisje
Verdorie om kwart voor 7 de wekker zetten in mijn vakantie
Ik ben heel bang dat ik in mijn vakantie de wekker nog wel een aantal keren op 4.00 mag gaan zettenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook, morgen staan om half 8 mannen voor de deur die de kunststof kozijnen komen plaatsen in mijn nieuwe huisje
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)speelt_keyboard.html
Super tof![]()
Ik was vanochtend je verbinding aan het checken, maar er stond nog niks online. Kan dat kloppen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er was een roze muurquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je huisje, gaat het mooi worden? Roze ook?
Verbinding zou wel al actief moeten zijn, maar ik heb alleen nog maar de splitter aangesloten. De modem zelf zit nog in de doosquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik was vanochtend je verbinding aan het checken, maar er stond nog niks online. Kan dat kloppen?
quote:
quote:Maar die is nu gelukkig grijs
Super man, vind het tof voor jullie!quote:Ja het huis is echt al zo ontzettend mooi gewordenMorgen nog wat kleine dingen afwerken, de mannen komen de kozijnen vervangen en dan komend weekend alle spullen verhuizen
Hij is ook actief zag ik staan ja. Gelukkig moet je het nog aansluiten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Verbinding zou wel al actief moeten zijn, maar ik heb alleen nog maar de splitter aangesloten. De modem zelf zit nog in de doosDie sluit ik dit weekend pas aan denk ik wanneer ik de spullen in huis ga zetten.
Hij doet het ook wel tofquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]biggen zijn echt awesome!
Je kan ze blijkbaar ook supergoed als huisdier hebben, van die kleine hangbuikzwijntjes, kun je gewoon zindelijk maken en ze gaan zelfs op je schoot liggen en slapen!ga ik later nemen!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er was een roze muurMaar die is nu gelukkig grijs
Ja het huis is echt al zo ontzettend mooi gewordenMorgen nog wat kleine dingen afwerken, de mannen komen de kozijnen vervangen en dan komend weekend alle spullen verhuizen
Eind juli is nice, dan zit ik in een periode van werk dus dan ben ik iig in het landquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:59 schreef Rossdale het volgende:
Ergens eind juli BBN
Precieze datum weet ik nog niet. Moet nog eens uitkijken welke datum de minste mensen op vakantie zijn
vanaf 26 juli tot 13 aug heb ik vakantie, en misschien langer als ik pas na 30 aug weg kan bij mijn huidige werkgever (heb nog heel veel dagen die ik moet op makenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:59 schreef Rossdale het volgende:
Ergens eind juli BBN
Precieze datum weet ik nog niet. Moet nog eens uitkijken welke datum de minste mensen op vakantie zijn
Zijn dat die kozijnen waar je een onkoosjer bedrag voor hebt moeten betalen?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er was een roze muurMaar die is nu gelukkig grijs
Ja het huis is echt al zo ontzettend mooi gewordenMorgen nog wat kleine dingen afwerken, de mannen komen de kozijnen vervangen en dan komend weekend alle spullen verhuizen
Die jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:03 schreef Nebo het volgende:
[..]
Zijn dat die kozijnen waar je een onkoosjer bedrag voor hebt moeten betalen?
Godsiemijne! Ik ga er maar vanuit dat je goed overwogen hebt om het zelf te doen en dat het een verstandige keuze is geweestquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ja
Ach maandag komt iemand het parket op de begane grond schuren en opnieuw inolien. Kost ook al weer 1400 euro
Zoiets kun je überhaupt niet zelf doen als je wil dat het er goed uit zietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:10 schreef Nebo het volgende:
[..]
Godsiemijne! Ik ga er maar vanuit dat je goed overwogen hebt om het zelf te doen en dat het een verstandige keuze is geweest
En dat doe je niet zelf omdat?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ja
Ach maandag komt iemand het parket op de begane grond schuren en opnieuw inolien. Kost ook al weer 1400 euro
Het moeilijk is om het zelf goed egaal kaal te schuren (wat er nu op zit qua olie is ontiegelijke troep) en het twee keer goed inolien zonder dat je kleurverschillen krijgt is als leek vrijwel onmogelijk.quote:
en niet eten, drinken en energie gebruiken natuurlijkquote:
Als je bent gezakt, mogen we je dan bellen dat je alsnog bent geslaagd om met zijn allen in een enorm gelach uit te barsten?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:39 schreef SoldMayor het volgende:
Nou examen ging gisteren niet zo heel goed,
hoop dat ik geslaagd ben maar heb er een hard hoofd in.
Ja maar, halalvlees.... dat is halalvlees.... dus dat moet wel slecht zijn toch? Want het is van moslims toch? En Geert zegt dat het slecht is, en gisteren zat een mocro herrie te maken in de trein, dus dan moet het wel slecht zijn.... toch? Ja toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Morthill het volgende:
wat zijn NL'ers toch heerlijk hypocriet als het ze uitkomtja, we zijn het eens met de PVV die tegen halalvlees is want die arme diertjes. Maar de bioindustrie moet blijven, want anders hebben we niet genoeg goedkoop vlees op ons bord
Maar dan nog kan ik heel veel dingen bedenken waar ik dat geld liever aan uit zou geven...quote:
Sowieso was halal helemaal niet zo dieronvriendelijk dacht ik. Die dieren waren ook vrijwel meteen dood. Het proces is alleen een stuk ranziger.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja maar, halalvlees.... dat is halalvlees.... dus dat moet wel slecht zijn toch? Want het is van moslims toch? En Geert zegt dat het slecht is, en gisteren zat een mocro herrie te maken in de trein, dus dan moet het wel slecht zijn.... toch? Ja toch?
Ja, maar daar kunnen ze het beest netjes uit laten bloeden door het op te hangen boven een putje. Bij halal bloedt het beest leeg op de plaats waar het eerst levend binnen gebracht wordt. Dat is dus organisatorisch gewoon ranziger.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:59 schreef Nebo het volgende:
Ach ik vind het ook wel meevallen. Als je kijkt hoe het er in een normaal slachthuis aan toe gaat, word je ook niet bepaald vrolijk
Tuurlijk man! Als Geert Wilders met de term S'Nertshog komt en dat het van moslims is, staan morgen de kranten vol met dat het slecht is omdat het van Moslims komt. Dierenslachting blijft dierenslachting, of je dat nou traditioneel of gewoon doet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:40 schreef Morthill het volgende:
wat zijn NL'ers toch heerlijk hypocriet als het ze uitkomtja, we zijn het eens met de PVV die tegen halalvlees is want die arme diertjes. Maar de bioindustrie moet blijven, want anders hebben we niet genoeg goedkoop vlees op ons bord
quote:
Heb het niet zo op resettenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ff je router resetten, heb ik ook wel eens gehad
Zolang als je hoort dat het geen AIDS is, hoef je weinig te vrezen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb het niet zo op resetten. Nja ik ga me bed in, morgen bloeduitslag en fiets test. weinig zin in eigenlijk :/.
Aids is nog wel het minste waar ik me druk over maakquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:51 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Zolang als je hoort dat het geen AIDS is, hoef je weinig te vrezen.
Komt wel goed Nebo, in mijn slaap dreunde ik nog dingen opquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:53 schreef Nebo het volgende:
Goeie morgen! Ik heb mijn plekje in de bieb inmiddels alweer geclaimd. Even bikkelen tot een uur of 2 en dan neem ik de rest van de middag vrij denk ik.Succes met je tentamen vast Morth!
Dat zit er denk ik niet in, teveel stof, te weinig tijdquote:Op woensdag 23 juni 2010 08:57 schreef Nebo het volgende:
In dat geval verwacht ik keiharde 9,7 zodat je even flink kan balen van dat ene foutje!
Hou vol Nickquote:Op woensdag 23 juni 2010 09:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
De tering het is gvd druk hier.. Nja kom vanzelf aan de beurt
Zie er wel zwaar tegen opquote:
Waar ben je ook al weer?quote:
Hier heb je een koala misschien helpt het!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukkig wil ik het zelf, het is niet dat het moet van de dokter
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef Rossdale het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaah! Mijn huis heeft geen ramen meer!!!!
Vroegâh hadden ze ook helemaal geen ramen. Toffe shit!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig kun je nog via de deur naar binnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik kan nu langs 8 kanten naar binnenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Gelukkig kun je nog via de deur naar binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |