true that , echt een top vrouwquote:
Klasse Badboyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:05 schreef badboynova het volgende:
Zelf ben ik sociaal van het weer aan het genieten in de baas zijn thuis
En nu hopen dat de afdrukken voorkomen in een database! Maar dit soort zaken zijn inderdaad erg lastig, dat hoor ik hier ook altijd.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:14 schreef Edwinuss het volgende:
Man van de politie is net weg, er zijn vingerafdrukken gevonden!![]()
Ik heb even koffie met die man gedronken, want hij moest op een collega wachten. Gesprek kwam er kort op neer dat inbraakzaken bijna nooit opgelost kunnen worden.
En Ross, je verbinding was niet online vanochtend, heb je wel internet?
Inderdaad..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En nu hopen dat de afdrukken voorkomen in een database! Maar dit soort zaken zijn inderdaad erg lastig, dat hoor ik hier ook altijd.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:39 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad..
Iemand had ooit mijn vaders navigatie uit de auto gejat(alleen de unit, geen kabels ofzo) terwijl de auto voor een glazen kantoor stond.. Een kleine groep mensen, zag het dus gebeuren, dus direct naar buiten, nog moet een andere auto door de wijk gereden maar de dader niet gevonden..
Hadden ze even later iemand opgepakt die van meerdere dingen werd verdacht, moest iemand van dat kantoor er even heen om te kijke of dat de dader was, herkent hij hem niet(want geen petje/capuchon meer op en geen zonnebril meer)
Terwijl ze de dader weer naar buiten brengen omdat ze te weinig bewijs hadden, zegt die kerel opeens: "wel raar, dat hij mij niet herkende"
Hoe dom kun je zijn? ben je bijna weer vrij, beken je alsnog de navigatie te hebben gejat...
ahhh heerlijk die over nationalistische amerikanen en hun te grote ego .quote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ahhh heerlijk die over nationalistische amerikanen en hun te grote ego .
mooi land amerika en heb niks tegen amerikanen opzich, maar daar erger ik me wel aan
en het feit dat ze het nog steeds over de: almighty dollar hebben
Hmm not much, je spelling is ingekakt en het is warm buiten!quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hmm not much, je spelling is ingekakt en het is warm buiten!
Allemaal de schuld van de korte rokjesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:45 schreef Morthill het volgende:
goed, kon me totaal niet aanzetten tot studiestraks nog maar eens proberen
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Allemaal de schuld van de korte rokjes![]()
[ afbeelding ]
dat is the shawshank redemptionquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:05 schreef Edwinuss het volgende:
the Wicker Man net gezien.
Snap niet dat die collega van mij dat de beste film ooit kan vinden.
Volgens de IMDB top 250 zeker?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is the shawshank redemption![]()
goodfellas een goeie 2e
nee, volgens mijquote:
Gewoon van iedereen vingerafrukken + DNA opnemen in een databasequote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En nu hopen dat de afdrukken voorkomen in een database! Maar dit soort zaken zijn inderdaad erg lastig, dat hoor ik hier ook altijd.
Ik vond hem ook best stomquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:05 schreef Edwinuss het volgende:
the Wicker Man net gezien.
Snap niet dat die collega van mij dat de beste film ooit kan vinden.
Dat is nog altijd The Shawshank Redemption, Dark Knight niet in de top 10quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nee, volgens mij![]()
anders komt the dark knight op 1 als goed is ( op imdb )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |