Ik heb de mijne vanmiddag ook weer gesloopt.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Marco001 het volgende:
neeneee....
pppffft, mensen die hun gsm nooit aanhebben....![]()
NIet echt.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:35 schreef Hyman het volgende:
scheve tongpiercing.
Hahawat een held is tong ook.
quote:
mjah, hij heeft hem nooit aan als ik hem nodig heb... We moeten nog wat dingen regelen voor de pvb, alleen heeft hij vorige week een beetje ruzie zittne maken met mij, en nu kan ik hem per mail niet meer bereiken...quote:Op maandag 21 juni 2010 21:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vanmiddag ook weer gesloopt.
quote:
Geil.quote:Op maandag 21 juni 2010 @ 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Laat ik het zo zeggen, ik heb de kans om die 8 nog te halen dit jaarquote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och och...
Haal je die 8 dit jaar nog? Vorig jaar bleef ik steken, maar straks heb ik in een jaar 66
Ik deed zo mee aan prijsvraag, had ik alles ingevuld en op jaa ik doe mee gedrukt, En in mijn enthausiasme ging ik gelijk naar het forum. Maar ik zag (te laat) dat daarna nog een pagina zat te laden. Maar moet ik nu die prijsvraag opnieuw invullen?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik deed zo mee aan prijsvraag, had ik alles ingevuld en op jaa ik doe mee gedrukt, En in mijn enthausiasme ging ik gelijk naar het forum. Maar ik zag (te laat) dat daarna nog een pagina zat te laden. Maar moet ik nu die prijsvraag opnieuw invullen?
Die Ludolfsquote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
uhhhh welke prijsvraag is dat?
Aah oke, ga hem gelijk invullenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/meedoen/837
je hebt nog niet meegedaan. invullen dus!
quote:
Ik had m vannacht al ingevuldquote:
Zwemmers hebben uithoudingsvermogen.quote:Op maandag 21 juni 2010 @ 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het een beetje kan.
Op een paar honderd euro minimaal kun je sowieso wel rekenen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:55 schreef RenRen- het volgende:
Weten jullie hoeveel het kost om het maken van een webshop uit te besteden? Volledig en professioneel? Ik kan het niet vinden, weetn iet waar ik op moet zoeken, dus als iemand het toevallig weet, zou het fijn zijn
Toch ongeveer wel ¤1000 dacht ik zoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:55 schreef RenRen- het volgende:
Weten jullie hoeveel het kost om het maken van een webshop uit te besteden? Volledig en professioneel? Ik kan het niet vinden, weetn iet waar ik op moet zoeken, dus als iemand het toevallig weet, zou het fijn zijn
Dat denk ik ook, als ik kijk naar hoeveel uur ik er zelf in heb gestoken en nog niet helemaal tevreden ben.quote:
Link.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:04 schreef RenRen- het volgende:
Ja he, toch wel vrij veelIk denk alleen dat ik het moet motiveren. Nou ja, dan maar bullshitten
Je kunt ook een bril kopen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Hyman het volgende:
Zo, ik ga mijn tv eens als monitor neerzetten
Even zien. Lerares legde het net uit, ik moet gewoon zeggen; "Deze webshop moet je nemen, veilig, kost zo veel, punt"quote:
Jammer genoeg zit dr een rand aan de linkerkant, waardoor ik nu de rechterkant niet helemaal ziequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
Maar de televisie heb je natuurlijk al.
Pics?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jammer genoeg zit dr een rand aan de linkerkant, waardoor ik nu de rechterkant niet helemaal zie
Maar het is wel gaaf
Ik dacht dat alleen de iPod shuffle kon praten!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Even de camera aan de praat krijgen dan
Mn telefoon ligt in de winkelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen de iPod shuffle kon praten!
Eigenlijk niet, maar dat is toch omdat ik weet dat ik er nu nog niet klaar voor benquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:43 schreef -SG- het volgende:
Hebben jullie dat niet? Dat je denkt van, flikker op met school. Ik kap ermee, ik ga wel iets voor mezelf beginnen.
Ach, al gaat het gepaardtdtdtttddttt met vallen en opstaan. Beter dan school, denk ik dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar dat is toch omdat ik weet dat ik er nu nog niet klaar voor ben
En ik vind het dom om te stoppen, als ik toch al over ben naar de 4equote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar dat is toch omdat ik weet dat ik er nu nog niet klaar voor ben
Tja, dat is waar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
En ik vind het dom om te stoppen, als ik toch al over ben naar de 4e
Ja, dat dacht ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:43 schreef -SG- het volgende:
Hebben jullie dat niet? Dat je denkt van, flikker op met school. Ik kap ermee, ik ga wel iets voor mezelf beginnen.
Giev Grolsch! Naw!quote:
Papiertjes iddquote:
Dan kom je niet ver zonderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Papiertjes idd. Slaat ook nergens op. Eigenlijk zou ik het lef gewoon moeten hebben om te stoppen met werken, een leuke vacature zoeken. Aanmelden en gewoon zeggen dat ik zo meer leer dan op school. Maarja ze zien me daar al aankomen
.
Een klein slokje?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oké hier heb je de krat, ik hou er toch niet heel erg van.
quote:
Graeme Jamesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef Hyman het volgende:
Zouden dat echte namen zijn die er tussen staan?, dan hebben sommige kinderen wel erg stomme namen
Jonge das nep. Want er heet er ook een mini-sproetje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
Waaarom?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
Waaarom?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge das nep. Want er heet er ook een mini-sproetje.
Omdat die moeder rockabella heet op het forum. Daarom. Jwtz.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:13 schreef Hyman het volgende:
Hoi ik ben Rocker, maar ik luister alleen naar negermuziek, want mijn moeder was een rebel.
Hoi mijn voornaam is Rocker, mijn achternaam is Jager.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:13 schreef Hyman het volgende:
Hoi ik ben Rocker, maar ik luister alleen naar negermuziek, want mijn moeder was een rebel.
Mama? waarom heet ik Rockerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Omdat die moeder rockabella heet op het forum. Daarom. Jwtz.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoi mijn voornaam is Rocker, mijn achternaam is Jager.
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens. Want je dacht echt dat er iemand tweeling heete?quote:
Nee, maar dat er een tweeling wasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens. Want je dacht echt dat er iemand tweeling heete?
Bij ons in de winkel laatst zo;n milf die dr kind meehadquote:
Jongeuh, die heb ik niet mang.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:18 schreef -SG- het volgende:
Komop Heimen, ook al heb je vakantie, laat je hersenen eens werken.
Wat voor winkel werk je danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bij ons in de winkel laatst zo;n milf die dr kind meehad
heet ie Silver
Whehe, spreken is Silver maar zwijgen is goud![]()
![]()
En ze lopen allemaal op blote voeten, altijd.
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
-Hallo, kan ik hier gepijpt worden?![]()
Nee sorry, vandaag ben ik de koffiehoer
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:21 schreef Hyman het volgende:
Als ik een kind krijg later, dan ga ik em echt geen hippie naam geven, dan springt ie later voor de trein
Inspector helikopter.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:21 schreef Hyman het volgende:
Als ik een kind krijg later, dan ga ik em echt geen hippie naam geven, dan springt ie later voor de trein
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
als het maar niet te kort en pittig is, halflang voor meiden kan ook nog wel
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom eens hier lekkere fiets van me
Ach joh, als je pa die SRV kan betalen, is 160 een schijntjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:42 schreef -SG- het volgende:
Sooo, krijg 160 euro van papa en mama voor vakantie![]()
![]()
. Niet verwacht.
SRXquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach joh, als je pa die SRV kan betalen, is 160 een schijntje
Dat ga ik na Sziget ook doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:45 schreef -SG- het volgende:
Nu wil ik mijn rijbewijs. Lekker naar Frankrijk scheuren.
Hoever ben je dr mee?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:45 schreef -SG- het volgende:
Nu wil ik mijn rijbewijs. Lekker naar Frankrijk scheuren.
27 mc? Enlighten mequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat ga ik na Sziget ook doen, naar normandië samen met sjoerd en nog een paar anderen
met allemaal een 27mc bakje in de auto
TTT al gehaald, wil na de tentamens op (nog 2 weken dus).quote:
quote:
Fijn he, vrijstelling voor bijzondere verichtingenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
TTT al gehaald, wil na de tentamens op (nog 2 weken dus).
Hahaha, wanneer je vaker met bepaalde groep dr op uit trekt is zoiets wel eeeecht master gewoonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo'n ding voor in de auto met een zendbereik van 4km ofzo![]()
kggtt Heimen aan Sjoerd over!
Die lijken mij facking duur. Koop gewoon zo´n ding van de blokker, even ver bereik. En met een beetje mazzel krijg je een leuke chick op dezelfde frequentiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo'n ding voor in de auto met een zendbereik van 4km ofzo![]()
kggtt Heimen aan Sjoerd over!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat ga ik na Sziget ook doen, naar normandië samen met sjoerd en nog een paar anderen
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Fijn he, vrijstelling voor bijzondere verichtingen
45¤ hier in V&Aquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die lijken mij facking duur. Koop gewoon zo´n ding van de blokker, even ver bereik. En met een beetje mazzel krijg je een leuke chick op dezelfde frequentie.
Nja, wat kosten die dingen nieuw? Puur even ter vergelijkingquote:
Oh dan. Als wij op vakantie gaan nemen wij ook altijd zo'n ding mee (we gaan met 2 auto's) en soms heb je dan van die duitsers op dezelfde frequentie (vooral als je voor een tolweg staat heb je daar last van. Nou dan kan je echt de grootste lol hebbenquote:
worden die nog nieuw gemaakt dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nja, wat kosten die dingen nieuw? Puur even ter vergelijking
In contact staan met Duitsers op vakantiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh dan. Als wij op vakantie gaan nemen wij ook altijd zo'n ding mee (we gaan met 2 auto's) en soms heb je dan van die duitsers op dezelfde frequentie (vooral als je voor een tolweg staat heb je daar last van. Nou dan kan je echt de grootste lol hebben![]()
Dankuwelquote:
DU HAST ETWAS VERLOREN!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh dan. Als wij op vakantie gaan nemen wij ook altijd zo'n ding mee (we gaan met 2 auto's) en soms heb je dan van die duitsers op dezelfde frequentie (vooral als je voor een tolweg staat heb je daar last van. Nou dan kan je echt de grootste lol hebben![]()
Of keihard rick astley opzettenquote:
hehequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:01 schreef -SG- het volgende:
[..]
Tokio hotel. En ze dan keihard uitlachen.
leechquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:04 schreef Hyman het volgende:
http://images.4chan.org/b/src/1277204357421.jpg
Hoi mark.
Oostenrijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Doet t njietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:04 schreef Hyman het volgende:
http://images.4chan.org/b/src/1277204357421.jpg
Hoi mark.
Is nice inderdaadquote:
ppfff, leech :quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
http://images.4chan.org/b/src/1277204880209.jpg
Lena
Kevin, Sander, Joenne en ik gaan als het goed is in week 29 naar Oostenrijkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:10 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga jij niet mee met simon en mij naar normandië
Komt er ook de mogelijkheid dat zonder Jailbreak op mn 3GS te pleuren? Want kwam voor zover ik gelezen had wel voor de Ipoot tutsj beschikbaar.quote:
Kan ik t toch wel opquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:16 schreef Marco001 het volgende:
pfff, sommigen.....
Ik had eind vorige week een enorm kansloze ruzie met 2 klasgenoten via de mail, en nu willen ze niet meer met me praten..![]()
probleem is, 1 van die klasgenoten was een projectgenoot van mij, en er zijn nog wat dingen die gemaakt moeten worden, dus ik vroeg die kerel vanochtend op school daarna; geen antwoord, echt helemaal niksen op mijn mail reageert hij ook niet meer.
Die is beschikbaar voor de iPhone 3GS, alleen niet voor de eerste generatie iPhone en iPodquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
Komt er ook de mogelijkheid dat zonder Jailbreak op mn 3GS te pleuren? Want kwam voor zover ik gelezen had wel voor de Ipoot tutsj beschikbaar.
omdat hij graag ruzies maaktquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
waarom heb jij altijd ruzie met mensen?
Net Doquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ow nicequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:18 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Die is beschikbaar voor de iPhone 3GS, alleen niet voor de eerste generatie iPhone en iPod
Kan via iTunes, moet je klikken op: zoeken naar updatesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ow niceHeb je linkje voor me waar ik heb legaal vandaan kan halen? Of kan dat via de appstore op mijn iphone?
tja... weet ik veel? Blijkbaar ben ik nogal een bemoeial ofzo..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verdommequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Kan via iTunes, moet je klikken op: zoeken naar updates
Mensen hebben vaker gewoon issues met mensen die nogal principieel zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja... weet ik veel? Blijkbaar ben ik nogal een bemoeial ofzo..
no problemquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
VerdommeNu moet ik wachten totdat ik thuis ben
Toch bedankt trouwens
Die postte ik gisteravond al.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:42 schreef Hyman het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)bs-als-reclamemiddel
haha
Maar ik blijf gewoon graag bij m'n eigen standpunt, kan niet iedereen altijd even goed waarderen.quote:
Inderdaad, ik ken het..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik blijf gewoon graag bij m'n eigen standpunt, kan niet iedereen altijd even goed waarderen.
Daarnaast hou ik er van om de grens op te zoeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken het..(zo ben ik ook namelijk)
Dat hoef je mij ook niet te vertellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:55 schreef Marco001 het volgende:
Hmmjah, das vaak ook wel leuk.. Alleen maak je daar niet bepaald vrienden mee(kijk maar naar mijn post net.. XD )
Mwoah, doe mij die chick maar die op de vorige(of die daarvoor, met d´r zwarte haren) maar..quote:
Die heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwoah, doe mij die chick maar die op de vorige(of die daarvoor, met d´r zwarte haren) maar..
omgwtfbbqquote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is slechts een plaatje die de halve pagina vult.
mwah, ze ziet er opzich wel nice uit, vandaar die reactie van mij.. Maar opzich wel een kanslose reactie, i admit it.. ;P )quote:
Maar je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ze ziet er opzich wel nice uit, vandaar die reactie van mij.. Maar opzich wel een kanslose reactie, i admit it.. ;P )
Maar het is en blijft FOK!, dusja...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
that's true..
Die "mag ik je ogen aanraken"![]()
Sommige mensenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
that's true..
Die "mag ik je ogen aanraken"![]()
Hoi, Alles goed?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met 'Hoi, alles goed?'
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik realiseer me net dat ik nog ergens langs zou gaan, dus dat wordt n uur of 11, half 12 op z'n vroegst
Wil m graag uitproberenquote:
Dat kon ook als je hem gejailbreakt had met backgrounderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil m graag uitproberenVooral multitasken
Is niet gejailbreakedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Dat kon ook als je hem gejailbreakt had met backgrounder
Als je het doet moet je het ook wel goed doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:48 schreef Marco001 het volgende:
lol, die 2 sukkels waarmee ik via de mail ruzie had, hebben me zelfs op steam, xfire en in BF2 verwijderd van hun friendslist XD
Als ik met mensen ruzie heb gooi ik ze ook van mijn Hyves af...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:48 schreef Marco001 het volgende:
lol, die 2 sukkels waarmee ik via de mail ruzie had, hebben me zelfs op steam, xfire en in BF2 verwijderd van hun friendslist XD
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:48 schreef Marco001 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:56 schreef tubacloud het volgende:
Jaaa, FUUUU, nu moet ie nog 3000 foto's gaan optimaliseren
dat iOS4quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:56 schreef tubacloud het volgende:
Jaaa, FUUUU, nu moet ie nog 3000 foto's gaan optimaliseren
meuk voor games..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Als ik met mensen ruzie heb gooi ik ze ook van mijn Hyves af...
maar wat is steam, xfire en BF2?
Ja, vanwege iOS 4 iig, omdat ik 3000 foto's op mijn iPod had staan, die hij er nu weer opnieuw op moet zetten vanwege de software-updatequote:
Nanda!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:00 schreef DeLuna het volgende:
Anders lag de stroom er even voor 2 uur uit
Ik zie het jaquote:
Sowieso, Twitterquote:
quote:
quote:
Ja maar ik zit op een ander netwerk. Al echt bijna 2 weken of zoquote:
Heujj.quote:
Ghihiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik zit op een ander netwerk. Al echt bijna 2 weken of zo
Afgewezen.quote:
Is niet terror genoeg voor je?quote:
Je voelt je wel snel op je tenen getrapt, nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is niet terror genoeg voor je?.. Vieze stampslet
Neh, vind je gewoon een irritante donderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je voelt je wel snel op je tenen getrapt, niet?
Jankbuil.
Care.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Neh, vind je gewoon een irritante donder.. Altijd maar commentaar op alles.
*kuch*.quote:
Ga jij je smoel eens spoelen jongemanquote:
Ik begin steeds meer de ouwe rocker te wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga jij je smoel eens spoelen jongeman
En nee, ik ben geen langharige rockerd, luister ook nog steeds Tekno a la acid anonymous
Kom eens even snel wat langs brengenquote:
Langharige linkse rakkersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga jij je smoel eens spoelen jongeman
En nee, ik ben geen langharige rockerd, luister ook nog steeds Tekno a la acid anonymous
Valt vies mee hoorquote:
Rayban: checkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer de ouwe rocker te worden.. Tijd voor een grote zonnebril en Zeppelin shirt.
Heb hier alleen het halflange haar.. Voor de rest is het zo skater als het maar kanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Rayban: check
T-shirt met '67 GTO erop: Check
Lang haar: Uhm.... Nope.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Valt vies mee hoorKwam dr vaker hetzelfde volk als op een gemiddeld feest tegen zoals Q-base..
Ben persoonlijk ook niet zo van het langharige krakerstuig
Shit's gewoon überbaasheidquote:
bleugh, doe mij maar Keltic..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Shit's gewoon überbaasheid
Woohoo, nog 2 uur te gaan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |