Verdommequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Kan via iTunes, moet je klikken op: zoeken naar updates
Mensen hebben vaker gewoon issues met mensen die nogal principieel zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja... weet ik veel? Blijkbaar ben ik nogal een bemoeial ofzo..
no problemquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
VerdommeNu moet ik wachten totdat ik thuis ben
Toch bedankt trouwens
Die postte ik gisteravond al.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:42 schreef Hyman het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)bs-als-reclamemiddel
haha
Maar ik blijf gewoon graag bij m'n eigen standpunt, kan niet iedereen altijd even goed waarderen.quote:
Inderdaad, ik ken het..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik blijf gewoon graag bij m'n eigen standpunt, kan niet iedereen altijd even goed waarderen.
Daarnaast hou ik er van om de grens op te zoeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken het..(zo ben ik ook namelijk)
Dat hoef je mij ook niet te vertellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:55 schreef Marco001 het volgende:
Hmmjah, das vaak ook wel leuk.. Alleen maak je daar niet bepaald vrienden mee(kijk maar naar mijn post net.. XD )
Mwoah, doe mij die chick maar die op de vorige(of die daarvoor, met d´r zwarte haren) maar..quote:
Die heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwoah, doe mij die chick maar die op de vorige(of die daarvoor, met d´r zwarte haren) maar..
omgwtfbbqquote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is slechts een plaatje die de halve pagina vult.
mwah, ze ziet er opzich wel nice uit, vandaar die reactie van mij.. Maar opzich wel een kanslose reactie, i admit it.. ;P )quote:
Maar je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, ze ziet er opzich wel nice uit, vandaar die reactie van mij.. Maar opzich wel een kanslose reactie, i admit it.. ;P )
Maar het is en blijft FOK!, dusja...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
that's true..
Die "mag ik je ogen aanraken"![]()
Sommige mensenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
that's true..
Die "mag ik je ogen aanraken"![]()
Hoi, Alles goed?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er mis is met 'Hoi, alles goed?'
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:37 schreef x3ro het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik realiseer me net dat ik nog ergens langs zou gaan, dus dat wordt n uur of 11, half 12 op z'n vroegst
Wil m graag uitproberenquote:
Dat kon ook als je hem gejailbreakt had met backgrounderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wil m graag uitproberenVooral multitasken
Is niet gejailbreakedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:42 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Dat kon ook als je hem gejailbreakt had met backgrounder
Als je het doet moet je het ook wel goed doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:48 schreef Marco001 het volgende:
lol, die 2 sukkels waarmee ik via de mail ruzie had, hebben me zelfs op steam, xfire en in BF2 verwijderd van hun friendslist XD
Als ik met mensen ruzie heb gooi ik ze ook van mijn Hyves af...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:48 schreef Marco001 het volgende:
lol, die 2 sukkels waarmee ik via de mail ruzie had, hebben me zelfs op steam, xfire en in BF2 verwijderd van hun friendslist XD
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:48 schreef Marco001 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:56 schreef tubacloud het volgende:
Jaaa, FUUUU, nu moet ie nog 3000 foto's gaan optimaliseren
dat iOS4quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:56 schreef tubacloud het volgende:
Jaaa, FUUUU, nu moet ie nog 3000 foto's gaan optimaliseren
meuk voor games..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:50 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Als ik met mensen ruzie heb gooi ik ze ook van mijn Hyves af...
maar wat is steam, xfire en BF2?
Ja, vanwege iOS 4 iig, omdat ik 3000 foto's op mijn iPod had staan, die hij er nu weer opnieuw op moet zetten vanwege de software-updatequote:
Nanda!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:00 schreef DeLuna het volgende:
Anders lag de stroom er even voor 2 uur uit
Ik zie het jaquote:
Sowieso, Twitterquote:
quote:
quote:
Ja maar ik zit op een ander netwerk. Al echt bijna 2 weken of zoquote:
Heujj.quote:
Ghihiquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik zit op een ander netwerk. Al echt bijna 2 weken of zo
Afgewezen.quote:
Is niet terror genoeg voor je?quote:
Je voelt je wel snel op je tenen getrapt, nietquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is niet terror genoeg voor je?.. Vieze stampslet
Neh, vind je gewoon een irritante donderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je voelt je wel snel op je tenen getrapt, niet?
Jankbuil.
Care.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Neh, vind je gewoon een irritante donder.. Altijd maar commentaar op alles.
*kuch*.quote:
Ga jij je smoel eens spoelen jongemanquote:
Ik begin steeds meer de ouwe rocker te wordenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga jij je smoel eens spoelen jongeman
En nee, ik ben geen langharige rockerd, luister ook nog steeds Tekno a la acid anonymous
Kom eens even snel wat langs brengenquote:
Langharige linkse rakkersquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ga jij je smoel eens spoelen jongeman
En nee, ik ben geen langharige rockerd, luister ook nog steeds Tekno a la acid anonymous
Valt vies mee hoorquote:
Rayban: checkquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer de ouwe rocker te worden.. Tijd voor een grote zonnebril en Zeppelin shirt.
Heb hier alleen het halflange haar.. Voor de rest is het zo skater als het maar kanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:40 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Rayban: check
T-shirt met '67 GTO erop: Check
Lang haar: Uhm.... Nope.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Valt vies mee hoorKwam dr vaker hetzelfde volk als op een gemiddeld feest tegen zoals Q-base..
Ben persoonlijk ook niet zo van het langharige krakerstuig
Shit's gewoon überbaasheidquote:
bleugh, doe mij maar Keltic..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:57 schreef x3ro het volgende:
[..]
Shit's gewoon überbaasheid
Woohoo, nog 2 uur te gaan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |