Verdommequote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Kan via iTunes, moet je klikken op: zoeken naar updates
Mensen hebben vaker gewoon issues met mensen die nogal principieel zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:23 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja... weet ik veel? Blijkbaar ben ik nogal een bemoeial ofzo..
no problemquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
VerdommeNu moet ik wachten totdat ik thuis ben
Toch bedankt trouwens
Die postte ik gisteravond al.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:42 schreef Hyman het volgende:
http://www.autojunk.nl/20(...)bs-als-reclamemiddel
haha
Maar ik blijf gewoon graag bij m'n eigen standpunt, kan niet iedereen altijd even goed waarderen.quote:
Inderdaad, ik ken het..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar ik blijf gewoon graag bij m'n eigen standpunt, kan niet iedereen altijd even goed waarderen.
Daarnaast hou ik er van om de grens op te zoeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken het..(zo ben ik ook namelijk)
Dat hoef je mij ook niet te vertellen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:55 schreef Marco001 het volgende:
Hmmjah, das vaak ook wel leuk.. Alleen maak je daar niet bepaald vrienden mee(kijk maar naar mijn post net.. XD )
Mwoah, doe mij die chick maar die op de vorige(of die daarvoor, met d´r zwarte haren) maar..quote:
Die heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwoah, doe mij die chick maar die op de vorige(of die daarvoor, met d´r zwarte haren) maar..
omgwtfbbqquote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Is slechts een plaatje die de halve pagina vult.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |