quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:59 schreef -SG- het volgende:
Waarom ga je dan niet naar een massagesalon?
Ik denk dat hij de Happy Ending niet wil missen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:59 schreef -SG- het volgende:
Waarom ga je dan niet naar een massagesalon?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de Happy Ending niet wil missen.
Dus dit gaat over een jaar of 20 spelen, dit vraagstuk? Of wil je stiekem nu al?
Betrapt worden bij de hoeren of betrapt worden bij een massagesalon. Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:04 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
In mijn omgeving zijn een paar koppels gescheiden, 2 van hen omdat de getrouwde man stiekum naar de hoeren was geweest. We praten hier over huwelijken van tussen de 20 en 25 jaar. Blijkbaar heeft zo'n dus behoefte aan een andere vrouw op een gegeven moment.
Kijk seks en zoenen is keihard vreemdgaan, maar na 20 jaar huwelijk een mooie hoer opzoeken en je schouders laten masseren, kop koffie erbij weet ik veel, is dat echt zo fout?
Denk na manquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:04 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
Kijk seks en zoenen is keihard vreemdgaan, maar na 20 jaar huwelijk een mooie hoer opzoeken en je schouders laten masseren, kop koffie erbij weet ik veel, is dat echt zo fout?
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:07 schreef MinderMutsig het volgende:
De grens ligt daar waar jullie hebben afgesproken dat hij ligt binnen de relatie.
Ja, dat is fout ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:04 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
In mijn omgeving zijn een paar koppels gescheiden, 2 van hen omdat de getrouwde man stiekum naar de hoeren was geweest. We praten hier over huwelijken van tussen de 20 en 25 jaar. Blijkbaar heeft zo'n man dus behoefte aan een andere vrouw op een gegeven moment.
Kijk seks en zoenen is keihard vreemdgaan, maar na 20 jaar huwelijk een mooie hoer opzoeken en je schouders laten masseren, kop koffie erbij weet ik veel, is dat echt zo fout? Gewoon ff de aandacht en aanraking van een andere vrouw, maar niet te intiem.
Ik kan me zo voorstellen dat er geen afspraken zijn gemaakt omtrent koffiedrinken met een hoer.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:07 schreef MinderMutsig het volgende:
De grens ligt daar waar jullie hebben afgesproken dat hij ligt binnen de relatie.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat er geen afspraken zijn gemaakt omtrent koffiedrinken met een hoer.
De koffie- (en geheel onschuldige nette massage)hoerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:12 schreef conleche het volgende:
[..]
![]()
Dan zijn we nu beland bij nummer 156 van ons handvest Waar ligt de grens binnen onze relatie: de koffiehoer!!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
-Hallo, kan ik hier gepijpt worden?![]()
Nee sorry, vandaag ben ik de koffiehoer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |