Ik heb de mijne vanmiddag ook weer gesloopt.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Marco001 het volgende:
neeneee....
pppffft, mensen die hun gsm nooit aanhebben....![]()
NIet echt.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:35 schreef Hyman het volgende:
scheve tongpiercing.
Hahawat een held is tong ook.
quote:
mjah, hij heeft hem nooit aan als ik hem nodig heb... We moeten nog wat dingen regelen voor de pvb, alleen heeft hij vorige week een beetje ruzie zittne maken met mij, en nu kan ik hem per mail niet meer bereiken...quote:Op maandag 21 juni 2010 21:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vanmiddag ook weer gesloopt.
quote:
Geil.quote:Op maandag 21 juni 2010 @ 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Laat ik het zo zeggen, ik heb de kans om die 8 nog te halen dit jaarquote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och och...
Haal je die 8 dit jaar nog? Vorig jaar bleef ik steken, maar straks heb ik in een jaar 66
Ik deed zo mee aan prijsvraag, had ik alles ingevuld en op jaa ik doe mee gedrukt, En in mijn enthausiasme ging ik gelijk naar het forum. Maar ik zag (te laat) dat daarna nog een pagina zat te laden. Maar moet ik nu die prijsvraag opnieuw invullen?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik deed zo mee aan prijsvraag, had ik alles ingevuld en op jaa ik doe mee gedrukt, En in mijn enthausiasme ging ik gelijk naar het forum. Maar ik zag (te laat) dat daarna nog een pagina zat te laden. Maar moet ik nu die prijsvraag opnieuw invullen?
Die Ludolfsquote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
uhhhh welke prijsvraag is dat?
Aah oke, ga hem gelijk invullenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/meedoen/837
je hebt nog niet meegedaan. invullen dus!
quote:
Ik had m vannacht al ingevuldquote:
Zwemmers hebben uithoudingsvermogen.quote:Op maandag 21 juni 2010 @ 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het een beetje kan.
Op een paar honderd euro minimaal kun je sowieso wel rekenen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:55 schreef RenRen- het volgende:
Weten jullie hoeveel het kost om het maken van een webshop uit te besteden? Volledig en professioneel? Ik kan het niet vinden, weetn iet waar ik op moet zoeken, dus als iemand het toevallig weet, zou het fijn zijn
Toch ongeveer wel ¤1000 dacht ik zoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:55 schreef RenRen- het volgende:
Weten jullie hoeveel het kost om het maken van een webshop uit te besteden? Volledig en professioneel? Ik kan het niet vinden, weetn iet waar ik op moet zoeken, dus als iemand het toevallig weet, zou het fijn zijn
Dat denk ik ook, als ik kijk naar hoeveel uur ik er zelf in heb gestoken en nog niet helemaal tevreden ben.quote:
Link.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:04 schreef RenRen- het volgende:
Ja he, toch wel vrij veelIk denk alleen dat ik het moet motiveren. Nou ja, dan maar bullshitten
Je kunt ook een bril kopen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Hyman het volgende:
Zo, ik ga mijn tv eens als monitor neerzetten
Even zien. Lerares legde het net uit, ik moet gewoon zeggen; "Deze webshop moet je nemen, veilig, kost zo veel, punt"quote:
Jammer genoeg zit dr een rand aan de linkerkant, waardoor ik nu de rechterkant niet helemaal ziequote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:23 schreef MarkM het volgende:
[..]
Maar de televisie heb je natuurlijk al.
Pics?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:35 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jammer genoeg zit dr een rand aan de linkerkant, waardoor ik nu de rechterkant niet helemaal zie
Maar het is wel gaaf
Ik dacht dat alleen de iPod shuffle kon praten!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Even de camera aan de praat krijgen dan
Mn telefoon ligt in de winkelquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:43 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen de iPod shuffle kon praten!
Eigenlijk niet, maar dat is toch omdat ik weet dat ik er nu nog niet klaar voor benquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:43 schreef -SG- het volgende:
Hebben jullie dat niet? Dat je denkt van, flikker op met school. Ik kap ermee, ik ga wel iets voor mezelf beginnen.
Ach, al gaat het gepaardtdtdtttddttt met vallen en opstaan. Beter dan school, denk ik dan.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar dat is toch omdat ik weet dat ik er nu nog niet klaar voor ben
En ik vind het dom om te stoppen, als ik toch al over ben naar de 4equote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar dat is toch omdat ik weet dat ik er nu nog niet klaar voor ben
Tja, dat is waar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
En ik vind het dom om te stoppen, als ik toch al over ben naar de 4e
Ja, dat dacht ikquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:43 schreef -SG- het volgende:
Hebben jullie dat niet? Dat je denkt van, flikker op met school. Ik kap ermee, ik ga wel iets voor mezelf beginnen.
Giev Grolsch! Naw!quote:
Papiertjes iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |