Zwemmers hebben uithoudingsvermogen.quote:Op maandag 21 juni 2010 @ 23:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze het een beetje kan.
Op een paar honderd euro minimaal kun je sowieso wel rekenen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:55 schreef RenRen- het volgende:
Weten jullie hoeveel het kost om het maken van een webshop uit te besteden? Volledig en professioneel? Ik kan het niet vinden, weetn iet waar ik op moet zoeken, dus als iemand het toevallig weet, zou het fijn zijn
Toch ongeveer wel ¤1000 dacht ik zoquote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:55 schreef RenRen- het volgende:
Weten jullie hoeveel het kost om het maken van een webshop uit te besteden? Volledig en professioneel? Ik kan het niet vinden, weetn iet waar ik op moet zoeken, dus als iemand het toevallig weet, zou het fijn zijn
Dat denk ik ook, als ik kijk naar hoeveel uur ik er zelf in heb gestoken en nog niet helemaal tevreden ben.quote:
Link.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:04 schreef RenRen- het volgende:
Ja he, toch wel vrij veelIk denk alleen dat ik het moet motiveren. Nou ja, dan maar bullshitten
Je kunt ook een bril kopen!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:05 schreef Hyman het volgende:
Zo, ik ga mijn tv eens als monitor neerzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |