Ik heb de mijne vanmiddag ook weer gesloopt.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef Marco001 het volgende:
neeneee....
pppffft, mensen die hun gsm nooit aanhebben....![]()
NIet echt.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:35 schreef Hyman het volgende:
scheve tongpiercing.
Hahawat een held is tong ook.
quote:
mjah, hij heeft hem nooit aan als ik hem nodig heb... We moeten nog wat dingen regelen voor de pvb, alleen heeft hij vorige week een beetje ruzie zittne maken met mij, en nu kan ik hem per mail niet meer bereiken...quote:Op maandag 21 juni 2010 21:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb de mijne vanmiddag ook weer gesloopt.
quote:
Geil.quote:Op maandag 21 juni 2010 @ 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Laat ik het zo zeggen, ik heb de kans om die 8 nog te halen dit jaarquote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Och och...
Haal je die 8 dit jaar nog? Vorig jaar bleef ik steken, maar straks heb ik in een jaar 66
Ik deed zo mee aan prijsvraag, had ik alles ingevuld en op jaa ik doe mee gedrukt, En in mijn enthausiasme ging ik gelijk naar het forum. Maar ik zag (te laat) dat daarna nog een pagina zat te laden. Maar moet ik nu die prijsvraag opnieuw invullen?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik deed zo mee aan prijsvraag, had ik alles ingevuld en op jaa ik doe mee gedrukt, En in mijn enthausiasme ging ik gelijk naar het forum. Maar ik zag (te laat) dat daarna nog een pagina zat te laden. Maar moet ik nu die prijsvraag opnieuw invullen?
Die Ludolfsquote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
uhhhh welke prijsvraag is dat?
Aah oke, ga hem gelijk invullenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/prijsvraag/meedoen/837
je hebt nog niet meegedaan. invullen dus!
quote:
Ik had m vannacht al ingevuldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |