Dat ga ik na Sziget ook doenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:45 schreef -SG- het volgende:
Nu wil ik mijn rijbewijs. Lekker naar Frankrijk scheuren.
Hoever ben je dr mee?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:45 schreef -SG- het volgende:
Nu wil ik mijn rijbewijs. Lekker naar Frankrijk scheuren.
27 mc? Enlighten mequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat ga ik na Sziget ook doen, naar normandië samen met sjoerd en nog een paar anderen
met allemaal een 27mc bakje in de auto
TTT al gehaald, wil na de tentamens op (nog 2 weken dus).quote:
quote:
Fijn he, vrijstelling voor bijzondere verichtingenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef -SG- het volgende:
[..]
TTT al gehaald, wil na de tentamens op (nog 2 weken dus).
Hahaha, wanneer je vaker met bepaalde groep dr op uit trekt is zoiets wel eeeecht master gewoonquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo'n ding voor in de auto met een zendbereik van 4km ofzo![]()
kggtt Heimen aan Sjoerd over!
Die lijken mij facking duur. Koop gewoon zo´n ding van de blokker, even ver bereik. En met een beetje mazzel krijg je een leuke chick op dezelfde frequentiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo'n ding voor in de auto met een zendbereik van 4km ofzo![]()
kggtt Heimen aan Sjoerd over!
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:47 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat ga ik na Sziget ook doen, naar normandië samen met sjoerd en nog een paar anderen
met allemaal een 27mc bakje in de auto
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:50 schreef x3ro het volgende:
[..]
Fijn he, vrijstelling voor bijzondere verichtingen
45¤ hier in V&Aquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die lijken mij facking duur. Koop gewoon zo´n ding van de blokker, even ver bereik. En met een beetje mazzel krijg je een leuke chick op dezelfde frequentie.
Nja, wat kosten die dingen nieuw? Puur even ter vergelijkingquote:
Oh dan. Als wij op vakantie gaan nemen wij ook altijd zo'n ding mee (we gaan met 2 auto's) en soms heb je dan van die duitsers op dezelfde frequentie (vooral als je voor een tolweg staat heb je daar last van. Nou dan kan je echt de grootste lol hebbenquote:
worden die nog nieuw gemaakt dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nja, wat kosten die dingen nieuw? Puur even ter vergelijking
In contact staan met Duitsers op vakantiequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh dan. Als wij op vakantie gaan nemen wij ook altijd zo'n ding mee (we gaan met 2 auto's) en soms heb je dan van die duitsers op dezelfde frequentie (vooral als je voor een tolweg staat heb je daar last van. Nou dan kan je echt de grootste lol hebben![]()
Dankuwelquote:
DU HAST ETWAS VERLOREN!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh dan. Als wij op vakantie gaan nemen wij ook altijd zo'n ding mee (we gaan met 2 auto's) en soms heb je dan van die duitsers op dezelfde frequentie (vooral als je voor een tolweg staat heb je daar last van. Nou dan kan je echt de grootste lol hebben![]()
Of keihard rick astley opzettenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |