Dan kom je niet ver zonderquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:50 schreef -SG- het volgende:
[..]
Papiertjes idd. Slaat ook nergens op. Eigenlijk zou ik het lef gewoon moeten hebben om te stoppen met werken, een leuke vacature zoeken. Aanmelden en gewoon zeggen dat ik zo meer leer dan op school. Maarja ze zien me daar al aankomen
.
Een klein slokje?quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oké hier heb je de krat, ik hou er toch niet heel erg van.
quote:
Graeme Jamesquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:06 schreef Hyman het volgende:
Zouden dat echte namen zijn die er tussen staan?, dan hebben sommige kinderen wel erg stomme namen
Jonge das nep. Want er heet er ook een mini-sproetje.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
Waaarom?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
Waaarom?
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge das nep. Want er heet er ook een mini-sproetje.
Omdat die moeder rockabella heet op het forum. Daarom. Jwtz.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:13 schreef Hyman het volgende:
Hoi ik ben Rocker, maar ik luister alleen naar negermuziek, want mijn moeder was een rebel.
Hoi mijn voornaam is Rocker, mijn achternaam is Jager.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:13 schreef Hyman het volgende:
Hoi ik ben Rocker, maar ik luister alleen naar negermuziek, want mijn moeder was een rebel.
Mama? waarom heet ik Rockerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Omdat die moeder rockabella heet op het forum. Daarom. Jwtz.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hoi mijn voornaam is Rocker, mijn achternaam is Jager.
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens. Want je dacht echt dat er iemand tweeling heete?quote:
Nee, maar dat er een tweeling wasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:16 schreef -SG- het volgende:
[..]
Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens. Want je dacht echt dat er iemand tweeling heete?
Bij ons in de winkel laatst zo;n milf die dr kind meehadquote:
Jongeuh, die heb ik niet mang.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:18 schreef -SG- het volgende:
Komop Heimen, ook al heb je vakantie, laat je hersenen eens werken.
Wat voor winkel werk je danquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bij ons in de winkel laatst zo;n milf die dr kind meehad
heet ie Silver
Whehe, spreken is Silver maar zwijgen is goud![]()
![]()
En ze lopen allemaal op blote voeten, altijd.
quote:
Hahaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
-Hallo, kan ik hier gepijpt worden?![]()
Nee sorry, vandaag ben ik de koffiehoer
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:21 schreef Hyman het volgende:
Als ik een kind krijg later, dan ga ik em echt geen hippie naam geven, dan springt ie later voor de trein
Inspector helikopter.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:21 schreef Hyman het volgende:
Als ik een kind krijg later, dan ga ik em echt geen hippie naam geven, dan springt ie later voor de trein
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
als het maar niet te kort en pittig is, halflang voor meiden kan ook nog wel
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kom eens hier lekkere fiets van me
Ach joh, als je pa die SRV kan betalen, is 160 een schijntjequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:42 schreef -SG- het volgende:
Sooo, krijg 160 euro van papa en mama voor vakantie![]()
![]()
. Niet verwacht.
SRXquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach joh, als je pa die SRV kan betalen, is 160 een schijntje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |