abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83005519
Vorige deel: Het grote babietjes topic 6 - 12 maanden) deel 28

14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
5 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 3% gewijzigd door RockabeIIa op 18-06-2010 23:52:44 ]
pi_83005616
Laatste posts:
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:03 schreef miss_sly het volgende:
Kijk nou

Waar is mijn kleine baby gebleven?

[ afbeelding ]
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:04 schreef Poppejans het volgende:
Senna! en de haarlok is ook weg!
Inderdaad echt geen baby meer, wat een dametje al
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:05 schreef huuphuup het volgende:
Ssserpente ik drink zelf al jaren geen koemelk meer (of andere melk) omdat ik lactose-intolerant ben. Ik ga er letterlijk van spugen en dat heeft er door de jaren heen dus ook voor gezorgd dat ik het helemaal niet eens lekker meer vindt.
Melkproducten of producten waar melk in verwerkt is gaat beter maar niet teveel op 1 dag. en uit de categorie too much info, dankzij de lactoseintolerantie ben ik ook bijna permanent aan de semi-diarree. Niet leuk. Scheelde me tijdens de zwangerschap wel aambeien though

Ik ben dan ook absoluut niet van plan Amélie na de zoogtijd om het zo maar te noemen de geadviseerde hoeveelheid melk te geven. Als ze het lekker vindt mag ze best een glas, maar meer vind ik niet nodig. Calcium haal je meer uit brocoli dan uit een glas melk en met de gezonde stoffen valt het ook wel mee.
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 23:07 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Ohhhh Senna Wat goed!!! geweldig pyamaatje(toch?)

Ik zit te wachten totdat Finn wakker wordt voor een fles, wil je een keer vroeg naar bed, blijft hij slapen...
pi_83005618
Zo kijk Senna staan dan!! Wat knap zeg!! En snel al ook joh!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83005757
Senna, wat sta je daar nou!
Knappe mooie meid!
Gauw weer eens meeten, Miss. Voor ik het weet herken ik haar niet meer.
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:58 schreef Poppejans het volgende:
Maak je dat zelf? Of vraag ik nu iets heel doms, ik heb er nog nooit van gehoord.
Ja, dat maken we zelf. Je kunt het geloof ik ook kopen bij de natuurwinkel.
Heel simpel, je doet voor 1 longdrinkglas ong 15 amandelen in een bakje. Kokend water erbij en laten weken . Dan die velletjes eraf halen.
Je houdt dan witte amandelen over. In de blender, een longdrinkglas water erbij en aanzetten.
P. giet het dan vaak nog door een theezeefje maar dat hoeft niet perse.
Heel lekker, ook met cruesli ofzo.

Voor een fruitshake een banaan en een appel erbij en evt 2 of 3 dadels. Echt heel lekker en een makkelijke manier om je fruit binnen te krijgen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83005797
Ohhhh Tessie..je kleine man alweer een jaar, ongelooflijk toch! Ik herinner me je zware laaste loodjes nog alsof het gisteren was! Ik wens jullie een heerlijke dag samen!

En Senna...ohhh senna ...Wat een meisje ben je ineens, met écht ,eisjes haar, zo heerlijk wijs midden in de kamer alsof je de wereld altijd al zo aan je voeten hebt gehad
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_83007916
Jeu, Senna staat al, wat gaat het snel hier

Zou Rienk ook in de OP mogen? Rienk 17-12-2009 B o w e is zijn 2e naam, maar die gebruik ik niet meer online. Dat zoekt zo makkelijk

En is Greame morgen jarig? Die was net ook nog een klein kindje!

Ik moet er hier nog even inkomen hoor. Met een paar weken wordt het wel beter! Hoop ik
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 19 juni 2010 @ 05:27:26 #7
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83011786
jeeeeeej Graeme jarig! wat gaat dat hard zeg!!!

en @ Mefke; ik denk dat je gelijk hebt; ik heb nu namelijk onwijs last van mijn bekken/ onderug. Vandaar ook het vroege kolven..... maja ik verwacht wel dat het daarna weer beter zal gaan... eerst even door het zuur om uiteindelijk (hopelijk) bij het zoet te komen...

allemaal een prettig weekend gewenst! ennuh
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_83011811
Neeeee Graeme is nog niet jarig! Vandaag is hij nog mijn kleine baby morgen is hij jarig.
Ik zat gewoon een beetje emo terug te denken aan de bevalling, maar die duurde dan ook drie dagen...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 08:03:46 #9
5428 crew  miss_sly
pi_83012051
tessie, geniet nog lekker een dagje van je baby Graeme alweer bijna 1 jaar. Ik kan me ook nog zo goed herinneren dat je vorig jaar al in het ziekenhuis lag. Raar idee he?

BJ, wat rot dat je nu zo'n last hebt van de pijn. Hoop voor je dat het snel beter wordt!

oeke, we moeten echt snel meeten! Ik zag foto's van Ko en dat is ook echt zo'n heerlijke knul
Die amandelmelk, geef je dat als vervanging van zuivel of gewoon als vocht en omdat het lekker is?

Vlindur, Senna is morgen ook al 11 maanden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83012104
ooh, kijk Senna nou!

Wat een leuk meisje zeg, en ongelooflijk toch hoe snel het gaat. Ik weet het is erg afgezaagd maar het is gewoon zo. En het is zo dubbel want het groeien (op ieder gebied) van je kind is zo ontzettend leuk maar je wilt ook graag vasthouden aan het kleine...
  Moderator zaterdag 19 juni 2010 @ 08:20:59 #11
5428 crew  miss_sly
pi_83012119
Ik gooi hem er nog een keer in, vanwege nieuw topic enzo

en idd lily, het gaat hard, hoe cliché ook. Ik besefte me vannacht dat ik misschien niet eens per se rammel om een twee (hoewel, lijkt me geweldig!) maar dat ik vooral ook heimwee heb naar die eerste weken. Ik zou zo graag nog een keer die eerste tijd over doen en dat hele kleine meisje dat deze jongedame is geworden vasthouden en knuffelen en bewonderen terwijl ze ligt te slapen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83012187
Ik weet helemaal waar je het over hebt.
Alleen gaat dat gevoel dus nooit over. Ik heb nu drie kinderen en ik heb het gewoon alweer. Ik zal het toch echt moeten negeren nu
ik wil ook helemaal geen kind meer maar ook alleen het speciale gevoel omtrent een geboorte
pi_83012374
Senna morgen 11 maanden.. Thijs is dan ook al bijna een jaar.. En ik weet nog dat je net je zwanger was Miss, dat vond ik zo fijn voor je Zit nu weer met natte oogjes En nu is ze alweer groot, staat al en is al een heel persoon, mooi

BJ, wat naar dat je nog steeds zo'n last hebt van je bekken.

En amandelmelk klinkt vies zeg Maar ja, ik lust ook bijna geen noot achtig spul, pinda's vaak wel, vooral borrelnootjes, omdat het buitenkantje zo lekker is

Rienk werd vanochtend om 6:15 weer hard huilen wakker.. Hij lag weer los We stoppen Rienk zo strak mogelijk in en alleen dan slaapt hij. Als we het dus ook maar een beetje niet strak genoeg doen wurmt ie zich los is in zijn slaap en wordt hij te vroeg wakker Ontroostbaar natuurlijk, dus de fles zat er om half 7 al weer in. Daarna heeft ie nog maar een beetje geslapen.. We zitten vanaf 8:15 alweer beneden En dat op zaterdag Hij ligt nu in de box in zn oranje pamperpakje Hij trapt tegen de tralies, das trouwens een nieuwe hobby, slaan en schoppen

Nog ff en kan kan ie weer in bed, hopen dat ik ook nog even slapen kan. Vanmiddag voor schoonpa vissen voor in zn vijver halen en voor 14:00 moeten de boodschappen ook zijn gedaan en dan kunnen we lekker voetbal kijken

Hij eet trouwens echt goed! Doet zijn mond al open voor een hap en als hij het echt lekker vind valt hij echt aan en als ik dan niet uitkijk zit die lepel bijna in zijn keel Maar ik plan het nog wat verkeerd en nu doe ik het vaak voor hij naar bed gaat. Maar als Rienk moe is gaat hij in zn gezicht wrijven.. Met als gevolg dat hij gister eerst nog in bad kon omdat hij de spaghetti in zijn wimpers, haar en neus had zitten

Fijne dag allemaal!
pi_83012436
Senna, knap hoor!

Er roept hier een klein meisje om haar fruit, dus tijd omdat naar binnen te schuiven.
Fake it till you make it...
  zaterdag 19 juni 2010 @ 09:08:18 #15
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83012445
Vlindur, ik vind 6.15 uur echt een hele nette tijd. En 8.15uur beneden op een zaterdag vind ik ronduit luxe. oftewel, je zeurt .

Dat klint heel lekker voor Kobus, dat amandelmelkdrankje. Vanaf hoe oud heb je dat gegeven Oeke?

Wat goed van Senna , ze staat er lief en mooi bij .

En ja Poppejans, hij vindt eten geweldig . Ik had niet anders verwacht ook eigenlijk . Is Wolf nog gemeten en gewogen? Ben benieuwd.

En rammelen als een soort van weemoedige herinnering aan die eerste weken snap ik ook. En aangezien vele dat hier herkennen zal dat wel gewoon een gezond gevoel zijn, denk ik dan.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 09:09:38 #16
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83012459
Graeme is nogsteeds een baby, een baby, een baby .
  zaterdag 19 juni 2010 @ 09:12:19 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83012488
Oscar kruipt echt zo goed als! Kleine stukjes nog maar, maar toch. En vanmorgen stond hij weer aan de tafel! Onze Jerommeke!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 09:13:23 #18
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83012500
Wat goed van oscar .
  zaterdag 19 juni 2010 @ 09:16:45 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83012532
Zie Senna nou!
pi_83012589
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 09:08 schreef Groofsken het volgende:
Vlindur, ik vind 6.15 uur echt een hele nette tijd. En 8.15uur beneden op een zaterdag vind ik ronduit luxe. oftewel, je zeurt .
Maar, maar.. Normaal komt ie pas om 07:00 en dan kan ik hem terug leggen tot minstens 9 uur! Soms wel half 11!

Oscar kruipt bijna! Hoe gaat het met zijn hoofd BE, begint het al vorm te krijgen?
pi_83013898
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 09:08 schreef Groofsken het volgende:

En ja Poppejans, hij vindt eten geweldig . Ik had niet anders verwacht ook eigenlijk . Is Wolf nog gemeten en gewogen? Ben benieuwd.

Ja, de 14e was hij 7860 gram en 67 cm (bijna 4cm gegroeid tov vorige keer!)

Vlindur, welke winkel verkoopt dat Hipp potjes merk? Paar andere potjes erbij met hele andere smaakjes is ook wel erg leuk. Ik wissel trouwens zelfgemaakt af met potjes
Gisteravond was het spinaziestampotje met ham uit de Opperdepop een groot succes!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83014167
Tessie, jemig, ik weet het ook nog inderdaad. Een jaar geleden alweer.
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 08:03 schreef miss_sly het volgende:
oeke, we moeten echt snel meeten! Ik zag foto's van Ko en dat is ook echt zo'n heerlijke knul
Die amandelmelk, geef je dat als vervanging van zuivel of gewoon als vocht en omdat het lekker is?
We geven dat nu eigenlijk alleen in combinatie met het fruit als shake. P. drinkt er 3 kwart van en Ko drinkt de rest op. En vind het echt heerlijk. Het is het enige waar hij net zo op reageert als op bv. Als hij in de keuken de blender ziet begint hij al te juichen.
Misschien dat we het later ook bij muesli oid doen. Met een drupje ahormsiroop wordt het trouwens nog lekkerder.
En het laat niet dat slijmerige gevoel achter in je keel wat koeienmelk wel doet.

@Groofsken, we gaven dat denk ik vanaf 10 maanden.
Ko krijgt het nu vaak als ik er niet ben ipv bv. Dus inderdaad toch wel als melkvervanging.

Oscar! Wat goed!

Ik heb trouwens soms dat ik die eerste weken over zou willen doen, gewoon om weer even terug te halen hoe Ko als ieniemini kleintje was, nu we hem kennen als steeds groter jongetje.
Hij verandert echt steeds meer in zijn gezichtje vind ik.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83014837
Oeke die fruitshake klinkt echt heerlijk

Senna wat doe je nou Tjee, wat gaat ze rap zeg!

Groof wat confronterend eigenlijk dat de fysio (die was het toch?) het over een achterstand had. Dat rollen enzo hoeft natuurlijk nu nog niet (ik meen pas bij 8 maanden of zelfs nog later), maar dat jullie nu al weten dat R's spierkracht momenteel onevenredig is verdeeld, kan je wel weer een boel rompslomp op langere termijn schelen. Wat dat betreft is het wel heel fijn dat dit nu geconstateerd is en dat je er wat mee kan, toch?

Nou, ik heb m'n eerste werkdag overleefd en Emma ook. Ze heeft wel erg moeten wennen, weinig geslapen en 's avonds wilde ze ook al niet meer bij opa zitten, alleen bij oma. Dat laatste verbaast me ook niet erg. Thuis wil ze 's avonds eigenlijk ook alleen bij mij zijn en niet bij papa. Aan de ene kant wel vervelend, want ik heb eigenlijk nooit even een uurtje echt vrij. Maar goed, ooit... enzo Morgen weer werken en dan kan Emma gelukkig gewoon thuis blijven bij papa. Hopen dat het goed gaat!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:34:34 #24
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83015325
Poppejans, wat een kleintje naast de mijne , maar mooi in verhouding denk ik toch?

En wupwup, zo zie ik het ook hoor . Hij heeft al vanaf het begin voorkeurshouding, één 'zwak' heupje (hoe zeg je dat), en dus ook één kant sterker. Heeft gewoon allemaal met elkaar te maken. En zoals ik al zei hij reageert steeds heel goed op alles. Oefeningen hebben de voorkeurshouding weggehaald (dus geen helmpje), dragen heeft het heupje opgekrikt (dus geen spreidbroek) en oefeningen nu gaan er vast en zeker voor zorgen dat hij mooi symmetrisch ontwikkelt. Ik maak me helemaal geen zorgen eigenlijk .

e fysio zei gewoon dat zijn kracht en beweeglijkheid wat achterbleven, meer pasten bij een baby van 4,5 à 5 maanden. Nou ja, swa. Mijn dochter had de kracht en beweeglijkheid van eentje van 9 mnd toen ze 3 mnd was, en die is ook heel normaal uitgepkat.
  zaterdag 19 juni 2010 @ 11:35:16 #25
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83015349
Oh en dank oeke voor je antwoord, ga ik tegen die tijd ook zeker eens proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')