Oh eerst wat uitproberen van de stapel die ik al heb staan is eigenlijk ook wel handig jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:01 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hihi, dat had Kyllian ookHadden voor hem op vakantie ook potjes meegenomen...nou mooi niet dat ie die ging eten! Hoop dus dat Dyon ze wel lust...
DAt is heel afhankelijk van de maatschappij waarmee je vliegt. Wij vlogen met Corendon en mochten voor Senna geen extra gewicht meenemen in de gewone bagage, gewoon 20 kg p.p voor ons. Wel mochten we in de handbagage extra meenemen, dus we hadden een aantal potjes in de handbagage gedaan. Wat mee rsjouwwerk, maar ook minder kans dat ze onderweg in de koffer kapot gaan enzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:03 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans, thnx voor de lichtgewicht tip!! We gaan pas over ruim 2 maandjes dus hebben nog even.
Weet jij trouwens toeevallig hoeveel gewicht je voor een baby (en peuter) mee mag nemen?
Mag dat in de handbagage?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
DAt is heel afhankelijk van de maatschappij waarmee je vliegt. Wij vlogen met Corendon en mochten voor Senna geen extra gewicht meenemen in de gewone bagage, gewoon 20 kg p.p voor ons. Wel mochten we in de handbagage extra meenemen, dus we hadden een aantal potjes in de handbagage gedaan. Wat mee rsjouwwerk, maar ook minder kans dat ze onderweg in de koffer kapot gaan enzo
Dat is dus bij een niet betalende passagier, he.
Met welke maatschappij vliegen jullie? Op de site van de maatschappij kun je het ook vinden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:03 schreef Meimeltje het volgende:
Poppejans, thnx voor de lichtgewicht tip!! We gaan pas over ruim 2 maandjes dus hebben nog even.
Weet jij trouwens toeevallig hoeveel gewicht je voor een baby (en peuter) mee mag nemen?
Onder de noemer ''voeding voor de baby'' mogen van wat ik begreep een heleboel vloeistoffen mee in handbagage!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Mag dat in de handbagage?
Dacht dat vloeistoffen en voedsel niet in de handbagage mochten?
*
Bedankt! Dat is erg fijn om te weten. Komt helemaal goedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:37 schreef mefke79 het volgende:
Uit ervaring met Transavia: al het eten voor een baby mag in de handbagage. En dan dus AL het eten voor de gehele vakantie. Hier zaten daar dus een overvol pak poeder en heel wat pakjes melk in. Geen enkel probleem. En die 10 kilo is officieel met buggy, maar niemand weegt die buggy en wij konden em ook meenemen naar de vliegtuigtrap (eindhoven) en dat terwijl het niet eens een paraplubuggy was. En nee, we waren ook niet het enige kindje in het vliegtuig, er gingen iets van 10 buggys en 3 rollators aan boord.
Goede link!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:25 schreef Ssserpente het volgende:
Hier staan kort de argumenten samengevat waarom melk slecht zou zijn en het toch aangemoedigd wordt.
Maak je dat zelf? Of vraag ik nu iets heel doms, ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:37 schreef oeke het volgende:
Sserpente, hier zijn wij ook al lange tijd over na aan het denken.![]()
En inderdaad het idee dat je lactose-intolerant wordt als je geen melk meer drinkt geeft te denken.
Ik grap ook wel eens dat als het de bedoeling was dat we ons leven lang melk dronken, het toch raar is dat we dat niet bij onze moeder kunnen halen, maar bij een ander dier.
P. maakt nu vaak amandelmelk voor Ko. Dat doet hij in een blender samen met banaan en appel. Ko vindt het heerlijk en het is een stuk gezonder dan melk.
Calcium uit groenten wordt trouwens beter door het lichaam opgenomen dan uit zuivel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |