Groofsken, ook ik vind een ''achterstand'' wel wat overdreven klinken! Volgens mij ''hoeven'' ze echt nog niet heel veel te doen met 6 maanden.
Hoe gaat het met bijvoeding, vindt R. veel lekker? Al veel dingen uitgeprobeerd?
Welkom Meimeltje en Dyon
Heel veel plezier op vakantie Sproetje
hmm dat lijkt me wel balen qua eten op vakantie Karin! Maar op een camping ben je inderdaad toch best wel wat beperkter..
Ik neem voor het volle aantal dagen dat wij weggaan gewoon fruitpotjes en maaltijdpotjes mee
Ik heb ook zo verschrikkelijk veel zin in vakantie! Helemaal met die weersvoorspellingen voor komende dagen hier, bah
edit: Meimeltje, dat doe ik ook. Vaak zijn overal wel potjes verkrijgbaar hoor, maar wel met andere dingen erin dan wij gewend zijn. Fruitpotjes (las ik ergens) zijn minder goed verkrijgbaar dus die neem ik ook mee. (je hebt hele makkelijke plastic cupjes v Olvarit ''Frutapura", scheelt in gewicht met glazen potjes. En groente neem ik v Olvarit a la carte mee, ook lichtgewicht bakjes)
Dacht er eerst over om staafmixer mee te nemen, maar dat vind ik teveel gedoe.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”