quote:Op zondag 20 juni 2010 02:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik morgen een mojito maken, of hoe heet die shit met muntblaadjes.
? Wat?quote:Op zondag 20 juni 2010 02:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ach ja, die jongen snapt he tzelf ook niet helemaal denk ik.
Ik wel! Op Musica Republica. Free alles.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een lekkere op volgens mij.
hoe dat danquote:Op zondag 20 juni 2010 02:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wel! Op Musica Republica. Free alles.
Mensen kennen van de organisatie alles en een n00b die het uit me handen sloeg ging een nieuwe halenquote:
Chilllllquote:Op zondag 20 juni 2010 02:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mensen kennen van de organisatie alles en een n00b die het uit me handen sloeg ging een nieuwe halen
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:20 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
ik meot op deze fototje gereagerrt hebbe
Haha heyquote:
Haha jaquote:Op zondag 20 juni 2010 02:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha hey.
Als ik zeg dat ik zin heb betekent het nog niet dat ik nu aan het drinken ben hoor.
quote:
Oh dat lijkt me zo kut ey.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Haha ja![]()
Ik was vanavond bob naar een verjaardag, mja ben nu te moe om te drinken
Nja ach, was toch moe van het werkenquote:Op zondag 20 juni 2010 02:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me zo kut ey.
Ik ga nu ook niet meer drinken, dan ga ik echt nokkie.
Rot op uit mn myAtquote:Op zondag 20 juni 2010 02:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja ach, was toch moe van het werken![]()
Waarom zit je trouwens alleen maar op KLB SC?
Omdat ik te tof ben.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nja ach, was toch moe van het werken![]()
Waarom zit je trouwens alleen maar op KLB SC?
quote:
Waar ik me altijd zo aan erger zijn die meisjes die hun lippen tuiten op fotos, en misschien vind ik de jongens die daar op geilen nog wel ergerquote:
Hoho, toch niet mijne he?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:05 schreef kurk_droog het volgende:
Nee dit soort dingen accepteer ik niet.. ook vriend die voor niks op gezicht werd geslagen toen iederen buiten was.. Vrijdag even bezoekje brengen aan die kroeg weer.. Die mensen hebben verkeerde voor zich
Geil, je bent een sterke?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:10 schreef kurk_droog het volgende:
wie?? ja die gast pak ik nog wel.. hoef niet op mijn hoede te zijn hoor ....maar kan ik niet uitleggen
Ik dacht dat jij ging slapen.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:13 schreef reetveter het volgende:
Behangplakker: Hee Kurk_Droog, waarom zit je niet meer op VBL forum?
valt mee denk ik maar heb wat dat betreft echt schijt de laatste tijd en accepteer het gewoon niet meer. Veel dingen geleerd bij andere groepenquote:
Omdat weet nietquote:Op zondag 20 juni 2010 04:13 schreef reetveter het volgende:
Behangplakker: Hee Kurk_Droog, waarom zit je niet meer op VBL forum?
Oh ben je er dan een die zwarte vlekken voor zn ogen krijgt als is boos is?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
valt mee denk ik maar heb wat dat betreft echt schijt de laatste tijd en accepteer het gewoon niet meer. Veel dingen geleerd bij andere groepen
Nope.. maar net zoals vandaag.. Die vriend kwam buiten en zei dat die geslagen was dus ik naar binnen om te kijken wie het waren.. gewoon gecontroleerd zoeken...quote:Op zondag 20 juni 2010 04:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ben je er dan een die zwarte vlekken voor zn ogen krijgt als is boos is?
Ok mooi ik heb geen cake.quote:
Ik zou het niet durvenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nope.. maar net zoals vandaag.. Die vriend kwam buiten en zei dat die geslagen was dus ik naar binnen om te kijken wie het waren.. gewoon gecontroleerd zoeken...
Ja probeer het gewoon.. Toch veel geld voor mij als niet lukt dat ik kwijt ben en was echt mooi jasquote:Op zondag 20 juni 2010 04:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven. En ik denk ook niet dat je geld terug krijgt omdat je jas is gestolen van de verzekering.. tenminste nog nooit gehoord dat iemand dat is gelukt..
Maar heb je vandaag iets gedaan dan, of heb je alleen rond gekeken om te kijken wie het was?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja probeer het gewoon.. Toch veel geld voor mij als niet lukt dat ik kwijt ben en was echt mooi jasJa, die gast zat toen echt van: WTF KIJK JE ROND EN LOOP JE HIER,,,,,... dat was degene die geslagen had maar die vriend moest aanwijzen voordat vervolg stappen
Verder nooit agressief hoor
Nee niks.. die vriend kon niet naar binnen omdat uitsmijters dus hij kon niet aanwijzen. mja ben niet meer bang voor die mensen.. lach om ze eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 04:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar heb je vandaag iets gedaan dan, of heb je alleen rond gekeken om te kijken wie het was?
Ja ojeequote:
Was die vriend van je hard geslagen dan..quote:Op zondag 20 juni 2010 04:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee niks.. die vriend kon niet naar binnen omdat uitsmijters dus hij kon niet aanwijzen. mja ben niet meer bang voor die mensen.. lach om ze eigenlijk
ja weet ik niet.. Hij ksn overdrijvenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was die vriend van je hard geslagen dan..
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt hequote:Op zondag 20 juni 2010 04:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ojee. Maar mij kennende wordt het morgen toch weer niks.
Ahh ok, ik dacht dat je er wekelijks kwam. Dan zou het wel echt te dom zijn om iets terug te gaan doen.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja weet ik niet.. Hij ksn overdrijvenMaar tijdens oranje ook hoed afpakken en bij andere vriend bril ( zit op boksen dus die gooide die gast meteen al naar grond )
Maar uiteindelijk zien we die jongen nooit meer en kom daar toch bijna nooit dus....
Ja een meisje speelt de prominente hoofdrolquote:Op zondag 20 juni 2010 04:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt he.
Zeg ons iets, dat meisje?
misschien nu vaker met wk enzoquote:Op zondag 20 juni 2010 04:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ok, ik dacht dat je er wekelijks kwam. Dan zou het wel echt te dom zijn om iets terug te gaan doen.
What thequote:Op zondag 20 juni 2010 04:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja een meisje speelt de prominente hoofdrol. We hebben zelfs al een liedje
.
Je wil niet weten welkequote:
Omnom. Maar met wk is iedereen toch kei aardig voor elkaar? Hier iig welquote:
Wat heb je gedronken manquote:Op zondag 20 juni 2010 04:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je wil niet weten welke.
OMG, waar ben ik mee bezig. Nouja, morgen denk ik er wss toch anders over.
Ik heb daar nog nooit van gehoord, en ik doe dat niet bij one night standsquote:
Best veel. En ons liedje isquote:Op zondag 20 juni 2010 04:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heb je gedronken man.
En ik wil het nu weten?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Crackpijp stop je dan ook niet in je oor..quote:Op zondag 20 juni 2010 04:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit van gehoord, en ik doe dat niet bij one night stands.
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Best veel. En ons liedje is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor meisje is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
Zing je?!![]()
Baby darling doll face honey
Waarom is jouw ui zo flets eigenlijk en wtf moet het voorstellen ?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit van gehoord, en ik doe dat niet bij one night stands.
bohquote:Op zondag 20 juni 2010 04:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Waarom is jouw ui zo flets eigenlijk en wtf moet het voorstellen ?
Een lieve, brave. Ik heb niet eens met haar gekust, want ze wilde niet een meisje van één nacht zijnquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een lieve, brave. Ik heb niet eens met haar gekust, want ze wilde niet een meisje van één nacht zijn. En nee, we hadden het over slowen en toen ging zij die aanvragen
. Maar ze draaiden hem niet dus besloten we dat het toch ons nummer was.
Wat lul je man.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Waarom is jouw ui zo flets eigenlijk en wtf moet het voorstellen ?
Oh fuck, is it real?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een lieve, brave. Ik heb niet eens met haar gekust, want ze wilde niet een meisje van één nacht zijn. En nee, we hadden het over slowen en toen ging zij die aanvragen
Ik zie je serieus nu achter je beeldscherm met zo'n half scheef lachje zittenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:49 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, wat ben ik sentimenteel als ik dronken ben en blij (om iets anders).Ik ga snel slapen voordat ik nog meer dingen zeg.
Ja weet niet, ik zat er eigenlijk inet op te wachten maar ik vind haar speciaal. Maarja, ik wil niet voorbarig zijn.quote:
bohquote:Op zondag 20 juni 2010 04:49 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, wat ben ik sentimenteel als ik dronken ben en blij (om iets anders).Ik ga snel slapen voordat ik nog meer dingen zeg.
Ik heb iets bemachtigd waar jij jaloers op bent. En het is geen meisje ofzo. Ik vertel het morgen, ga nu slapenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
bohhele 2ehelft oranje kont in je hand
Beter vaker in kroeg wk kijken...aaaaah die drunken people
![]()
Maar als jij iemand speciaal vindt dan is dat al heel watquote:Op zondag 20 juni 2010 04:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik zat er eigenlijk inet op te wachten maar ik vind haar speciaal. Maarja, ik wil niet voorbarig zijn.
beter doe je pm dan voor als ik niet kijk op fok ivm slaap, kater en slapenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb iets bemachtigd waar jij jaloers op bent. En het is geen meisje ofzo. Ik vertel het morgen, ga nu slapen. Challasx.
Ben je dan meteen ziek?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:56 schreef kurk_droog het volgende:
oeeeh ze baalt ook dat mijn jas gestolen isen sowieso ziek morgen want in t shirt fietsen door kou is niet goed
Ok , coming , best ever...quote:
Ben jij de broer van MiVer ofzo men.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Ok , coming , best ever...
je mag me troewens wel bedanken gup , dat ik je wat cultuur bijbreng.
Deze is slechts 4000 keer bekeken op tube , en ik geef m zo aan je kado !
En opslaan heeft geen zin , wordt constant gewist.
Polizeicensuur vermoed ik...
Ps , kijk die virtuositeit met die vingers..
Als je nog kan voelen dat je het koud hebt, dan heb je niet genoeg gedronken.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja. zo ziek kouden ppasd laatste kilometers jas van vriend aan.. en op kamer ok koud nu :/
je ui sowieso niet jimi.. maar jimi wel goedquote:Op zondag 20 juni 2010 05:02 schreef Crack_ het volgende:
En het is jimi hendrix helemaal niet man, sukkels.
Yeaquote:Op zondag 20 juni 2010 05:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
je ui sowieso niet jimi.. maar jimi wel goed
En genoeg gedronken maar bier heeft geen invloed op deze man
juplier doet me niks.. fred heineken welquote:Op zondag 20 juni 2010 05:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea.
En als het niks met je doet dan heb je ook al te weinig gedronken, want dat kan niet.
En heb je geen deken dan ofzo?
Dekbed overtrek, heel goedquote:Op zondag 20 juni 2010 05:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
juplier doet me niks.. fred heineken welIk nu alleen deken huls of hoe je ook noemt.. trek zo dekbed zelf daar ook maar even overheen.... Hou wel van kou op kamer hoor mits ik mezelf kan opwarmen onder deken
In mn broek, heb me al 20min niet afgetrokkenquote:
weet niet maar aan koude kamer kan je wat doen en dan heerlijk in deken rollen... te warm kan je niks aan doenquote:Op zondag 20 juni 2010 05:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dekbed overtrek, heel goed![]()
.
Hm, koude kamer vind ik ook niks, behalve in de zomer natuurlijk. Maar ik ga kei vaak slapen nadat ik heb gedoucht en dan zijn mn haren nat. Niet zo relaxt als je kamer dan koud is.
quote:Op zondag 20 juni 2010 05:11 schreef willemwaus het volgende:
[..]
In mn broek, heb me al 20min niet afgetrokken
HOHO AL 20 MINUTEN, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!1!!!!!11!1!11!!quote:Op zondag 20 juni 2010 05:11 schreef willemwaus het volgende:
[..]
In mn broek, heb me al 20min niet afgetrokken
idd vertrouw het ook niet, laten we 1 of ander programma van een campingzender het uitzoeken!quote:Op zondag 20 juni 2010 05:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HOHO AL 20 MINUTEN, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!1!!!!!11!1!11!!
Muntthee.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik morgen een mojito maken, of hoe heet die shit met muntblaadjes.
Mooi verhaal.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef Crack_ het volgende:
En Japsnars is in slaap gevallen of ligt te kotsen in de wc.
quote:
Maartje zegt: (01:54:16)quote:Op zondag 20 juni 2010 02:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoor, hij zei 3 seconden iets en was weer weg![]()
.
Huhquote:Op zondag 20 juni 2010 02:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ach ja, die jongen snapt he tzelf ook niet helemaal denk ik.
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
watquote:Op zondag 20 juni 2010 04:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik zat er eigenlijk inet op te wachten maar ik vind haar speciaal. Maarja, ik wil niet voorbarig zijn.
13:30 voetbal gekeken, vervolgens wezen voetballen waarna ik even naar een vriend in de kroeg ging en toen met 4 blikjes pils in mijn zakken op de trein gestapt. Vervolgens examenfeest van mijn nichtje waar we ook weer tot een uur of half 1 zijn gebleven dus toen ik eenmaal met mijn macbook in bed lag, ben ik vrij snel in slaap gevallenquote:
Siamese nog wel?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb soms echt het gevoel dat Sky mijn Siamese tweelingbroer is.
Omdat jullie allebei dat rare dialect praten?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb soms echt het gevoel dat Sky mijn Siamese tweelingbroer is.
O.a.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat jullie allebei dat rare dialect praten?
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat jullie allebei dat rare dialect praten?
quote:
Ohja?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hou je mond over Hans he, ik weet je te vinden.
Hahahahahahahaha ik heb gisteren toy story gezien op disney channel man. En daarna kwam Cars.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:38 schreef Lakitu het volgende:
morgen =$
In bed Toy Story gekeken vanochtend WHATYAGONNADO
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zit er veel gevoel in tieten (veel zenuwen enzo?)
Jij gaat zeker weer heel veel drinken en stom doen tegen vriendinnetjes?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:39 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb vanmiddag gewoon feest bij de kroegbaas thuis, dat is pas relaxt. Onze hele groep is uitgenodigd omdat we daar elke vrijdagavond zitten en op zaterdagavond voordat we naar een discotheek gaan ook meestal. Ook als het op zondagmiddag lekker weer is, maar dan zitten we op het terras.
Hij heeft 50 vaten bier van 50 liter en 1.500 hamburgers voor vandaag, dat belooft wat.
Hahah eerlijk? Was het Toy Story 2? Die was vanochtend op Disney XDquote:Op zondag 20 juni 2010 11:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha ik heb gisteren toy story gezien op disney channel man. En daarna kwam Cars.
Was gezellig hequote:Op zondag 20 juni 2010 11:38 schreef Lakitu het volgende:
morgen =$
In bed Toy Story gekeken vanochtend WHATYAGONNADO
Nee man, dit zijn feesten waar je zonder meisjes naartoe gaat.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gaat zeker weer heel veel drinken en stom doen tegen vriendinnetjes?
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gaat zeker weer heel veel drinken en stom doen tegen vriendinnetjes?
Ja.quote:
Ik heb eitjes gekookt en warme broodjes met kaas, maar ik kom ze wel brengenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja.Is het ontbijt al klaar, moet ik naar beneden komen?
Nee het was deel 1 maar ze zeiden wel van MORGENOCHTEND OM TIEN UUR DEEL TWEEquote:Op zondag 20 juni 2010 11:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahah eerlijk? Was het Toy Story 2? Die was vanochtend op Disney XD
Je ''soort''?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:47 schreef Potloodvis het volgende:
Gisteren wel een meisje gezien wat helemaal mijn soort was trouwens.
Dit heb je ergens van gekopieerd mag ik hopen?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee het was deel 1 maar ze zeiden wel van MORGENOCHTEND OM TIEN UUR DEEL TWEE![]()
![]()
alleen ik schakelde een beetje laat in, maar ik was wel nog op tijd voor de verhuiswagen-scene op dat autootje dat ze eerst willen vasthouden aan slinkie die lange hond met die springveer maar dan lukt dat niet want de batterijen raken op van het autootje maar dan heeft buzz nog een raket op zijn rug omdat sid hem wilde opblazen en dan steekt woody die aan en dan gaan ze vliegen door die raket en dan zegt woody van WOW BUZZ JE VLIEGT en buzz zo van DIT IS NIET VLIEGEN, DIT IS SIERLIJK NEERSTORTEN (omdat woody aan het begin van de film zei van wow zo nep je kan niet eens vliegen, alleen maar sierlijk neerstorten) en dan vliegen ze te hard en gaan ze over die verhuiswagen heen maar dat is de bedoeling van buzz want die valt dan door het dakraam van de auto en dan komen ze naast andy in die doos te liggen![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee het was deel 1 maar ze zeiden wel van MORGENOCHTEND OM TIEN UUR DEEL TWEE![]()
![]()
alleen ik schakelde een beetje laat in, maar ik was wel nog op tijd voor de verhuiswagen-scene op dat autootje dat ze eerst willen vasthouden aan slinkie die lange hond met die springveer maar dan lukt dat niet want de batterijen raken op van het autootje maar dan heeft buzz nog een raket op zijn rug omdat sid hem wilde opblazen en dan steekt woody die aan en dan gaan ze vliegen door die raket en dan zegt woody van WOW BUZZ JE VLIEGT en buzz zo van DIT IS NIET VLIEGEN, DIT IS SIERLIJK NEERSTORTEN (omdat woody aan het begin van de film zei van wow zo nep je kan niet eens vliegen, alleen maar sierlijk neerstorten) en dan vliegen ze te hard en gaan ze over die verhuiswagen heen maar dat is de bedoeling van buzz want die valt dan door het dakraam van de auto en dan komen ze naast andy in die doos te liggen![]()

Neequote:Op zondag 20 juni 2010 11:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit heb je ergens van gekopieerd mag ik hopen?
ik kwam door deze postquote:Op zondag 20 juni 2010 11:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb eitjes gekookt en warme broodjes met kaas, maar ik kom ze wel brengen
natuurlijk niet gek meisjequote:Op zondag 20 juni 2010 11:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit heb je ergens van gekopieerd mag ik hopen?
Ik vind het respectloos om zo over vrouwen te praten, je 'soort'. 'Type' is een woord dat beter zou passenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat de voorkeur heeft qua uiterlijk en kledingstijl.
JAAquote:Op zondag 20 juni 2010 11:50 schreef Otis2.0 het volgende:
OW EN NATUURLIJK DIE PINGUIN DIE GAAT ZINGEN VAN YOUVE GOT A FRIEND IN ME![]()
![]()
![]()
Zeg dan gewoon je type. Niet je soort, het is geen dier.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat de voorkeur heeft qua uiterlijk en kledingstijl.
ik vind hem maar zozoquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon je type. Niet je soort, het is geen dier.
Mensen die wetenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos om zo over vrouwen te praten, je 'soort'. 'Type' is een woord dat beter zou passen
Nee, natuurlijk niet. Het is toch 'van dat soort uiterlijk hou ik' en niet 'van dat type uiterlijk hou ik'.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon je type. Niet je soort, het is geen dier.
R&R voor deze fa2quote:Op zondag 20 juni 2010 11:49 schreef Otis2.0 het volgende:
en dan staan ze allemaal voor het raam te kijken omdat andy allemaal nieuw speelgoed krijgt en die big staat dan op de uitkijk met die verrekijker om te kijken wat het allemaal is en dan roept hij van HET IS EEN MEVROUW AARDAPPELHOOFD en dan meneer aardappelhoofd zo van 'ow dan mag ik me wel eens scheren' en dan trekt ie zo die snor van zijn hoofd![]()
BAUSSS
dat type meisje natuurlijk. het gaat niet alleen om uiterlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 11:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het is toch 'van dat soort uiterlijk hou ik' en niet 'van dat type uiterlijk hou ik'.
Ik zeg net dat ik haar niet heb gesproken, maar alleen een paar keer gezien gisteren.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
dat type meisje natuurlijk. het gaat niet alleen om uiterlijk.
DONT STOPquote:
Dan nog kan het om veel meer dan uiterlijk gaanquote:Op zondag 20 juni 2010 11:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik haar niet heb gesproken, maar alleen een paar keer gezien gisteren.
Ik had 'm op de PCquote:Op zondag 20 juni 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Laki speelde jij ook vroeger PS1 met die toy story action adventure game dat je al die pizza planet tokens moest verzamelen![]()
![]()
wat volgens mij bedoel jij een andere ik bedoel dezequote:Op zondag 20 juni 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had 'm op de PCKon je zo swingen aan touwen met Woody enzo
Inderdaad, ze had de soort uitstraling die ik leuk vind. Niet het type uitstraling. Nu stop maar.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan nog kan het om veel meer dan uiterlijk gaan. Uitstraling bijvoorbeeld
.
Oh nee die heb ik nooit gehadquote:Op zondag 20 juni 2010 11:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wat volgens mij bedoel jij een andere ik bedoel deze
[ afbeelding ]
De soort uitstraling en het soort uiterlijk, maakt samen een type meisje. Dat weet iedereen, jij dus ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, ze had de soort uitstraling die ik leuk vind. Niet het type uitstraling. Nu stop maar.
Nee, als je innerlijk erbij zou betrekken dan wel. Helaas ontbreekt die schakel nog.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De soort uitstraling en het soort uiterlijk, maakt samen een type meisje. Dat weet iedereen, jij dus ook.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:00 schreef Allure_ het volgende:
Belt m'n mams me wakker, 'Ja, waar blijf je nou?!' Ik zeg 'QUE het is zondag leave me alone!' 'Het is vaderdag je komt maar hier naartoe
!'
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin om te treinen.
Allure_ is volgens mij een van de weinige FOK!dames met een redelijk hoog IQ die ertoe in staat is gevatte opmerkingen te maken, scherp uit de hoek te komen én die ook nog eens knap is.quote:
Nee joh, Fascination ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Allure_ is volgens mij een van de weinige FOK!dames met een redelijk hoog IQ die ertoe in staat is gevatte opmerkingen te maken, scherp uit de hoek te komen én die ook nog eens knap is..
Ik geef iedere dag props aan mijn vader, dus voor hem is het iedere dag vaderdag met zo'n lieve kuise dochter.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je niet meer thuis woont mag je het juist niet vergeten.
Word.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geef iedere dag props aan mijn vader, dus voor hem is het iedere dag vaderdag met zo'n lieve kuise dochter.
quote:
Ik weet je gaat haten omdat je niet in mijn sig staatquote:Op zondag 20 juni 2010 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Allure_ is volgens mij een van de weinige FOK!dames met een redelijk hoog IQ die ertoe in staat is gevatte opmerkingen te maken, scherp uit de hoek te komen én die ook nog eens knap is..
eerlijk ik kom er nog wel inquote:Op zondag 20 juni 2010 12:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet je gaat haten omdat je niet in mijn sig staat.
Het duurde even voordat ik doorhad dat de quote in je sig niet van Laki was maar van Chowi.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet je gaat haten omdat je niet in mijn sig staat.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:09 schreef Allure_ het volgende:
Is het koud buiten? Dan stem ik even m'n outfit af.
Hij is wel van Laki.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik doorhad dat de quote in je sig niet van Laki was maar van Chowi.
Net of Laki me zoveel probs guntquote:Op zondag 20 juni 2010 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik doorhad dat de quote in je sig niet van Laki was maar van Chowi.
Echt hequote:
watquote:Op zondag 20 juni 2010 12:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter trek ik een jas met bontje aan, dat vind Sky sexy.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of jij me kan laten komen![]()
GET REAL
DEZE MANquote:Op zondag 20 juni 2010 12:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of jij me kan laten komen![]()
GET REAL
je bent serieus een lamon hequote:Op zondag 20 juni 2010 12:12 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zwingel de barbecue even aan, even het vlees dat nog in de koelkast ligt erop gooien.
Users die jij niet kentquote:Op zondag 20 juni 2010 12:13 schreef Lakitu het volgende:
Eerlijk mijn GET REAL begint wel te lopen, ik zag het laatst ook een user doen die ik totaal niet kende
Vrouwen met humorquote:
Ik ga nu even wat piccolini's in de oven doenquote:
Ja fucking fagquote:
oooh ik hou dr zo vanquote:Op zondag 20 juni 2010 12:17 schreef Allure_ het volgende:
Welke klaphark gooit nu de BBQ aan dan. Hier kan ik toch om gieeeeeeeren.
Idd echt een fucking profiteurquote:Op zondag 20 juni 2010 12:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja fucking fag![]()
Eerst zo in die plastic doos zitten en zodra ie eruitkomt praat ie biggie
Met z'n pikhouweel
Dat is niet van gisteren, maar mijn vader en moeder zijn niet thuis op het moment. Buiten is het toch droog en mijn zusje zorgt voor de rest, als ik maar de barbecue aanzette.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga nu even wat piccolini's in de oven doen. Had nog wat over van gisteren omdat ik toen ook al chicken wings op had
.
Je bent gier.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:17 schreef Allure_ het volgende:
Welke klaphark gooit nu de BBQ aan dan. Hier kan ik toch om gieeeeeeeren.
Jullie altijd maar klagen over Limburg, dit, dat, alles. Zelf altijd klagen over het weer, maar hier is het natuurlijk weer droog en is de temperatuur aangenaam.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:21 schreef Chai het volgende:
Ik zou vandaag ook naar een BBQ gaan, maar die gaat niet door omdat slecht weer.
Oh snap!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is 11 uur 's ochtends, wat ga je nu lopen buffelen dan.
Vlaams accent allesquote:
SERGEANTquote:Op zondag 20 juni 2010 12:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze mannen ook![]()
HOP HOP HOP HOP ONE TWO THREE FOUR HOP HOP LEFT RIGHT
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |