Hoho, toch niet mijne he?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:05 schreef kurk_droog het volgende:
Nee dit soort dingen accepteer ik niet.. ook vriend die voor niks op gezicht werd geslagen toen iederen buiten was.. Vrijdag even bezoekje brengen aan die kroeg weer.. Die mensen hebben verkeerde voor zich
Geil, je bent een sterke?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:10 schreef kurk_droog het volgende:
wie?? ja die gast pak ik nog wel.. hoef niet op mijn hoede te zijn hoor ....maar kan ik niet uitleggen
Ik dacht dat jij ging slapen.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:13 schreef reetveter het volgende:
Behangplakker: Hee Kurk_Droog, waarom zit je niet meer op VBL forum?
valt mee denk ik maar heb wat dat betreft echt schijt de laatste tijd en accepteer het gewoon niet meer. Veel dingen geleerd bij andere groepenquote:
Omdat weet nietquote:Op zondag 20 juni 2010 04:13 schreef reetveter het volgende:
Behangplakker: Hee Kurk_Droog, waarom zit je niet meer op VBL forum?
Oh ben je er dan een die zwarte vlekken voor zn ogen krijgt als is boos is?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
valt mee denk ik maar heb wat dat betreft echt schijt de laatste tijd en accepteer het gewoon niet meer. Veel dingen geleerd bij andere groepen
Nope.. maar net zoals vandaag.. Die vriend kwam buiten en zei dat die geslagen was dus ik naar binnen om te kijken wie het waren.. gewoon gecontroleerd zoeken...quote:Op zondag 20 juni 2010 04:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ben je er dan een die zwarte vlekken voor zn ogen krijgt als is boos is?
Ok mooi ik heb geen cake.quote:
Ik zou het niet durvenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nope.. maar net zoals vandaag.. Die vriend kwam buiten en zei dat die geslagen was dus ik naar binnen om te kijken wie het waren.. gewoon gecontroleerd zoeken...
Ja probeer het gewoon.. Toch veel geld voor mij als niet lukt dat ik kwijt ben en was echt mooi jasquote:Op zondag 20 juni 2010 04:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven. En ik denk ook niet dat je geld terug krijgt omdat je jas is gestolen van de verzekering.. tenminste nog nooit gehoord dat iemand dat is gelukt..
Maar heb je vandaag iets gedaan dan, of heb je alleen rond gekeken om te kijken wie het was?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja probeer het gewoon.. Toch veel geld voor mij als niet lukt dat ik kwijt ben en was echt mooi jasJa, die gast zat toen echt van: WTF KIJK JE ROND EN LOOP JE HIER,,,,,... dat was degene die geslagen had maar die vriend moest aanwijzen voordat vervolg stappen
Verder nooit agressief hoor
Nee niks.. die vriend kon niet naar binnen omdat uitsmijters dus hij kon niet aanwijzen. mja ben niet meer bang voor die mensen.. lach om ze eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 04:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar heb je vandaag iets gedaan dan, of heb je alleen rond gekeken om te kijken wie het was?
Ja ojeequote:
Was die vriend van je hard geslagen dan..quote:Op zondag 20 juni 2010 04:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee niks.. die vriend kon niet naar binnen omdat uitsmijters dus hij kon niet aanwijzen. mja ben niet meer bang voor die mensen.. lach om ze eigenlijk
ja weet ik niet.. Hij ksn overdrijvenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was die vriend van je hard geslagen dan..
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt hequote:Op zondag 20 juni 2010 04:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ojee. Maar mij kennende wordt het morgen toch weer niks.
Ahh ok, ik dacht dat je er wekelijks kwam. Dan zou het wel echt te dom zijn om iets terug te gaan doen.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja weet ik niet.. Hij ksn overdrijvenMaar tijdens oranje ook hoed afpakken en bij andere vriend bril ( zit op boksen dus die gooide die gast meteen al naar grond )
Maar uiteindelijk zien we die jongen nooit meer en kom daar toch bijna nooit dus....
Ja een meisje speelt de prominente hoofdrolquote:Op zondag 20 juni 2010 04:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt he.
Zeg ons iets, dat meisje?
misschien nu vaker met wk enzoquote:Op zondag 20 juni 2010 04:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ok, ik dacht dat je er wekelijks kwam. Dan zou het wel echt te dom zijn om iets terug te gaan doen.
What thequote:Op zondag 20 juni 2010 04:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja een meisje speelt de prominente hoofdrol. We hebben zelfs al een liedje
.
Je wil niet weten welkequote:
Omnom. Maar met wk is iedereen toch kei aardig voor elkaar? Hier iig welquote:
Wat heb je gedronken manquote:Op zondag 20 juni 2010 04:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je wil niet weten welke.
OMG, waar ben ik mee bezig. Nouja, morgen denk ik er wss toch anders over.
Ik heb daar nog nooit van gehoord, en ik doe dat niet bij one night standsquote:
Best veel. En ons liedje isquote:Op zondag 20 juni 2010 04:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heb je gedronken man.
En ik wil het nu weten?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Crackpijp stop je dan ook niet in je oor..quote:Op zondag 20 juni 2010 04:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit van gehoord, en ik doe dat niet bij one night stands.
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Best veel. En ons liedje is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor meisje is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
Zing je?!![]()
Baby darling doll face honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |