Nee niks.. die vriend kon niet naar binnen omdat uitsmijters dus hij kon niet aanwijzen. mja ben niet meer bang voor die mensen.. lach om ze eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 04:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar heb je vandaag iets gedaan dan, of heb je alleen rond gekeken om te kijken wie het was?
Ja ojeequote:
Was die vriend van je hard geslagen dan..quote:Op zondag 20 juni 2010 04:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nee niks.. die vriend kon niet naar binnen omdat uitsmijters dus hij kon niet aanwijzen. mja ben niet meer bang voor die mensen.. lach om ze eigenlijk
ja weet ik niet.. Hij ksn overdrijvenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Was die vriend van je hard geslagen dan..
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt hequote:Op zondag 20 juni 2010 04:33 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja ojee. Maar mij kennende wordt het morgen toch weer niks.
Ahh ok, ik dacht dat je er wekelijks kwam. Dan zou het wel echt te dom zijn om iets terug te gaan doen.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja weet ik niet.. Hij ksn overdrijvenMaar tijdens oranje ook hoed afpakken en bij andere vriend bril ( zit op boksen dus die gooide die gast meteen al naar grond )
Maar uiteindelijk zien we die jongen nooit meer en kom daar toch bijna nooit dus....
Ja een meisje speelt de prominente hoofdrolquote:Op zondag 20 juni 2010 04:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt he.
Zeg ons iets, dat meisje?
misschien nu vaker met wk enzoquote:Op zondag 20 juni 2010 04:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh ok, ik dacht dat je er wekelijks kwam. Dan zou het wel echt te dom zijn om iets terug te gaan doen.
What thequote:Op zondag 20 juni 2010 04:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja een meisje speelt de prominente hoofdrol. We hebben zelfs al een liedje
.
Je wil niet weten welkequote:
Omnom. Maar met wk is iedereen toch kei aardig voor elkaar? Hier iig welquote:
Wat heb je gedronken manquote:Op zondag 20 juni 2010 04:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je wil niet weten welke.
OMG, waar ben ik mee bezig. Nouja, morgen denk ik er wss toch anders over.
Ik heb daar nog nooit van gehoord, en ik doe dat niet bij one night standsquote:
Best veel. En ons liedje isquote:Op zondag 20 juni 2010 04:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heb je gedronken man.
En ik wil het nu weten?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Crackpijp stop je dan ook niet in je oor..quote:Op zondag 20 juni 2010 04:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit van gehoord, en ik doe dat niet bij one night stands.
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Best veel. En ons liedje is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor meisje is hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
.
![]()
.
Zing je?!![]()
Baby darling doll face honey
Waarom is jouw ui zo flets eigenlijk en wtf moet het voorstellen ?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit van gehoord, en ik doe dat niet bij one night stands.
bohquote:Op zondag 20 juni 2010 04:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Waarom is jouw ui zo flets eigenlijk en wtf moet het voorstellen ?
Een lieve, brave. Ik heb niet eens met haar gekust, want ze wilde niet een meisje van één nacht zijnquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een lieve, brave. Ik heb niet eens met haar gekust, want ze wilde niet een meisje van één nacht zijn. En nee, we hadden het over slowen en toen ging zij die aanvragen
. Maar ze draaiden hem niet dus besloten we dat het toch ons nummer was.
Wat lul je man.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Waarom is jouw ui zo flets eigenlijk en wtf moet het voorstellen ?
Oh fuck, is it real?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een lieve, brave. Ik heb niet eens met haar gekust, want ze wilde niet een meisje van één nacht zijn. En nee, we hadden het over slowen en toen ging zij die aanvragen
Ik zie je serieus nu achter je beeldscherm met zo'n half scheef lachje zittenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:49 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, wat ben ik sentimenteel als ik dronken ben en blij (om iets anders).Ik ga snel slapen voordat ik nog meer dingen zeg.
Ja weet niet, ik zat er eigenlijk inet op te wachten maar ik vind haar speciaal. Maarja, ik wil niet voorbarig zijn.quote:
bohquote:Op zondag 20 juni 2010 04:49 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, wat ben ik sentimenteel als ik dronken ben en blij (om iets anders).Ik ga snel slapen voordat ik nog meer dingen zeg.
Ik heb iets bemachtigd waar jij jaloers op bent. En het is geen meisje ofzo. Ik vertel het morgen, ga nu slapenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
bohhele 2ehelft oranje kont in je hand
Beter vaker in kroeg wk kijken...aaaaah die drunken people
![]()
Maar als jij iemand speciaal vindt dan is dat al heel watquote:Op zondag 20 juni 2010 04:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik zat er eigenlijk inet op te wachten maar ik vind haar speciaal. Maarja, ik wil niet voorbarig zijn.
beter doe je pm dan voor als ik niet kijk op fok ivm slaap, kater en slapenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb iets bemachtigd waar jij jaloers op bent. En het is geen meisje ofzo. Ik vertel het morgen, ga nu slapen. Challasx.
Ben je dan meteen ziek?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:56 schreef kurk_droog het volgende:
oeeeh ze baalt ook dat mijn jas gestolen isen sowieso ziek morgen want in t shirt fietsen door kou is niet goed
Ok , coming , best ever...quote:
Ben jij de broer van MiVer ofzo men.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:58 schreef kitao het volgende:
[..]
Ok , coming , best ever...
je mag me troewens wel bedanken gup , dat ik je wat cultuur bijbreng.
Deze is slechts 4000 keer bekeken op tube , en ik geef m zo aan je kado !
En opslaan heeft geen zin , wordt constant gewist.
Polizeicensuur vermoed ik...
Ps , kijk die virtuositeit met die vingers..
Als je nog kan voelen dat je het koud hebt, dan heb je niet genoeg gedronken.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ja. zo ziek kouden ppasd laatste kilometers jas van vriend aan.. en op kamer ok koud nu :/
je ui sowieso niet jimi.. maar jimi wel goedquote:Op zondag 20 juni 2010 05:02 schreef Crack_ het volgende:
En het is jimi hendrix helemaal niet man, sukkels.
Yeaquote:Op zondag 20 juni 2010 05:04 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
je ui sowieso niet jimi.. maar jimi wel goed
En genoeg gedronken maar bier heeft geen invloed op deze man
juplier doet me niks.. fred heineken welquote:Op zondag 20 juni 2010 05:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yea.
En als het niks met je doet dan heb je ook al te weinig gedronken, want dat kan niet.
En heb je geen deken dan ofzo?
Dekbed overtrek, heel goedquote:Op zondag 20 juni 2010 05:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
juplier doet me niks.. fred heineken welIk nu alleen deken huls of hoe je ook noemt.. trek zo dekbed zelf daar ook maar even overheen.... Hou wel van kou op kamer hoor mits ik mezelf kan opwarmen onder deken
In mn broek, heb me al 20min niet afgetrokkenquote:
weet niet maar aan koude kamer kan je wat doen en dan heerlijk in deken rollen... te warm kan je niks aan doenquote:Op zondag 20 juni 2010 05:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dekbed overtrek, heel goed![]()
.
Hm, koude kamer vind ik ook niks, behalve in de zomer natuurlijk. Maar ik ga kei vaak slapen nadat ik heb gedoucht en dan zijn mn haren nat. Niet zo relaxt als je kamer dan koud is.
quote:Op zondag 20 juni 2010 05:11 schreef willemwaus het volgende:
[..]
In mn broek, heb me al 20min niet afgetrokken
HOHO AL 20 MINUTEN, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!1!!!!!11!1!11!!quote:Op zondag 20 juni 2010 05:11 schreef willemwaus het volgende:
[..]
In mn broek, heb me al 20min niet afgetrokken
idd vertrouw het ook niet, laten we 1 of ander programma van een campingzender het uitzoeken!quote:Op zondag 20 juni 2010 05:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HOHO AL 20 MINUTEN, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!1!!!!!11!1!11!!
Muntthee.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga denk ik morgen een mojito maken, of hoe heet die shit met muntblaadjes.
Mooi verhaal.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |