Hoho, toch niet mijne he?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:05 schreef kurk_droog het volgende:
Nee dit soort dingen accepteer ik niet.. ook vriend die voor niks op gezicht werd geslagen toen iederen buiten was.. Vrijdag even bezoekje brengen aan die kroeg weer.. Die mensen hebben verkeerde voor zich
Geil, je bent een sterke?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:10 schreef kurk_droog het volgende:
wie?? ja die gast pak ik nog wel.. hoef niet op mijn hoede te zijn hoor ....maar kan ik niet uitleggen
Ik dacht dat jij ging slapen.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:13 schreef reetveter het volgende:
Behangplakker: Hee Kurk_Droog, waarom zit je niet meer op VBL forum?
valt mee denk ik maar heb wat dat betreft echt schijt de laatste tijd en accepteer het gewoon niet meer. Veel dingen geleerd bij andere groepenquote:
Omdat weet nietquote:Op zondag 20 juni 2010 04:13 schreef reetveter het volgende:
Behangplakker: Hee Kurk_Droog, waarom zit je niet meer op VBL forum?
Oh ben je er dan een die zwarte vlekken voor zn ogen krijgt als is boos is?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
valt mee denk ik maar heb wat dat betreft echt schijt de laatste tijd en accepteer het gewoon niet meer. Veel dingen geleerd bij andere groepen
Nope.. maar net zoals vandaag.. Die vriend kwam buiten en zei dat die geslagen was dus ik naar binnen om te kijken wie het waren.. gewoon gecontroleerd zoeken...quote:Op zondag 20 juni 2010 04:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ben je er dan een die zwarte vlekken voor zn ogen krijgt als is boos is?
Ok mooi ik heb geen cake.quote:
Ik zou het niet durvenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:18 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nope.. maar net zoals vandaag.. Die vriend kwam buiten en zei dat die geslagen was dus ik naar binnen om te kijken wie het waren.. gewoon gecontroleerd zoeken...
Ja probeer het gewoon.. Toch veel geld voor mij als niet lukt dat ik kwijt ben en was echt mooi jasquote:Op zondag 20 juni 2010 04:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven. En ik denk ook niet dat je geld terug krijgt omdat je jas is gestolen van de verzekering.. tenminste nog nooit gehoord dat iemand dat is gelukt..
Maar heb je vandaag iets gedaan dan, of heb je alleen rond gekeken om te kijken wie het was?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja probeer het gewoon.. Toch veel geld voor mij als niet lukt dat ik kwijt ben en was echt mooi jasJa, die gast zat toen echt van: WTF KIJK JE ROND EN LOOP JE HIER,,,,,... dat was degene die geslagen had maar die vriend moest aanwijzen voordat vervolg stappen
Verder nooit agressief hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |