Waarom is jouw ui zo flets eigenlijk en wtf moet het voorstellen ?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit van gehoord, en ik doe dat niet bij one night stands.
bohquote:Op zondag 20 juni 2010 04:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Waarom is jouw ui zo flets eigenlijk en wtf moet het voorstellen ?
Een lieve, brave. Ik heb niet eens met haar gekust, want ze wilde niet een meisje van één nacht zijnquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een lieve, brave. Ik heb niet eens met haar gekust, want ze wilde niet een meisje van één nacht zijn. En nee, we hadden het over slowen en toen ging zij die aanvragen
. Maar ze draaiden hem niet dus besloten we dat het toch ons nummer was.
Wat lul je man.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:46 schreef kitao het volgende:
[..]
Waarom is jouw ui zo flets eigenlijk en wtf moet het voorstellen ?
Oh fuck, is it real?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een lieve, brave. Ik heb niet eens met haar gekust, want ze wilde niet een meisje van één nacht zijn. En nee, we hadden het over slowen en toen ging zij die aanvragen
. Maar ze draaiden hem niet dus besloten we dat het toch ons nummer was.
Ik zie je serieus nu achter je beeldscherm met zo'n half scheef lachje zittenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:49 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, wat ben ik sentimenteel als ik dronken ben en blij (om iets anders).Ik ga snel slapen voordat ik nog meer dingen zeg.
Ja weet niet, ik zat er eigenlijk inet op te wachten maar ik vind haar speciaal. Maarja, ik wil niet voorbarig zijn.quote:
bohquote:Op zondag 20 juni 2010 04:49 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, wat ben ik sentimenteel als ik dronken ben en blij (om iets anders).Ik ga snel slapen voordat ik nog meer dingen zeg.
Ik heb iets bemachtigd waar jij jaloers op bent. En het is geen meisje ofzo. Ik vertel het morgen, ga nu slapenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
bohhele 2ehelft oranje kont in je hand
Beter vaker in kroeg wk kijken...aaaaah die drunken people
![]()
Maar als jij iemand speciaal vindt dan is dat al heel watquote:Op zondag 20 juni 2010 04:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik zat er eigenlijk inet op te wachten maar ik vind haar speciaal. Maarja, ik wil niet voorbarig zijn.
beter doe je pm dan voor als ik niet kijk op fok ivm slaap, kater en slapenquote:Op zondag 20 juni 2010 04:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb iets bemachtigd waar jij jaloers op bent. En het is geen meisje ofzo. Ik vertel het morgen, ga nu slapen. Challasx.
Ben je dan meteen ziek?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:56 schreef kurk_droog het volgende:
oeeeh ze baalt ook dat mijn jas gestolen isen sowieso ziek morgen want in t shirt fietsen door kou is niet goed
Ok , coming , best ever...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |