Het duurde even voordat ik doorhad dat de quote in je sig niet van Laki was maar van Chowi.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet je gaat haten omdat je niet in mijn sig staat.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:09 schreef Allure_ het volgende:
Is het koud buiten? Dan stem ik even m'n outfit af.
Hij is wel van Laki.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik doorhad dat de quote in je sig niet van Laki was maar van Chowi.
Net of Laki me zoveel probs guntquote:Op zondag 20 juni 2010 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik doorhad dat de quote in je sig niet van Laki was maar van Chowi.
Echt hequote:
watquote:Op zondag 20 juni 2010 12:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter trek ik een jas met bontje aan, dat vind Sky sexy.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of jij me kan laten komen![]()
GET REAL
DEZE MANquote:Op zondag 20 juni 2010 12:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Net of jij me kan laten komen![]()
GET REAL
je bent serieus een lamon hequote:Op zondag 20 juni 2010 12:12 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zwingel de barbecue even aan, even het vlees dat nog in de koelkast ligt erop gooien.
Users die jij niet kentquote:Op zondag 20 juni 2010 12:13 schreef Lakitu het volgende:
Eerlijk mijn GET REAL begint wel te lopen, ik zag het laatst ook een user doen die ik totaal niet kende
Vrouwen met humorquote:
Ik ga nu even wat piccolini's in de oven doenquote:
Ja fucking fagquote:
oooh ik hou dr zo vanquote:Op zondag 20 juni 2010 12:17 schreef Allure_ het volgende:
Welke klaphark gooit nu de BBQ aan dan. Hier kan ik toch om gieeeeeeeren.
Idd echt een fucking profiteurquote:Op zondag 20 juni 2010 12:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja fucking fag![]()
Eerst zo in die plastic doos zitten en zodra ie eruitkomt praat ie biggie
Met z'n pikhouweel
Dat is niet van gisteren, maar mijn vader en moeder zijn niet thuis op het moment. Buiten is het toch droog en mijn zusje zorgt voor de rest, als ik maar de barbecue aanzette.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ga nu even wat piccolini's in de oven doen. Had nog wat over van gisteren omdat ik toen ook al chicken wings op had
.
Je bent gier.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:17 schreef Allure_ het volgende:
Welke klaphark gooit nu de BBQ aan dan. Hier kan ik toch om gieeeeeeeren.
Jullie altijd maar klagen over Limburg, dit, dat, alles. Zelf altijd klagen over het weer, maar hier is het natuurlijk weer droog en is de temperatuur aangenaam.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:21 schreef Chai het volgende:
Ik zou vandaag ook naar een BBQ gaan, maar die gaat niet door omdat slecht weer.
Oh snap!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is 11 uur 's ochtends, wat ga je nu lopen buffelen dan.
Vlaams accent allesquote:
SERGEANTquote:Op zondag 20 juni 2010 12:23 schreef Otis2.0 het volgende:
Deze mannen ook![]()
HOP HOP HOP HOP ONE TWO THREE FOUR HOP HOP LEFT RIGHT
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |