JAAquote:Op zondag 20 juni 2010 11:50 schreef Otis2.0 het volgende:
OW EN NATUURLIJK DIE PINGUIN DIE GAAT ZINGEN VAN YOUVE GOT A FRIEND IN ME![]()
![]()
![]()
Zeg dan gewoon je type. Niet je soort, het is geen dier.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat de voorkeur heeft qua uiterlijk en kledingstijl.
ik vind hem maar zozoquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon je type. Niet je soort, het is geen dier.
Mensen die wetenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vind het respectloos om zo over vrouwen te praten, je 'soort'. 'Type' is een woord dat beter zou passen
Nee, natuurlijk niet. Het is toch 'van dat soort uiterlijk hou ik' en niet 'van dat type uiterlijk hou ik'.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon je type. Niet je soort, het is geen dier.
R&R voor deze fa2quote:Op zondag 20 juni 2010 11:49 schreef Otis2.0 het volgende:
en dan staan ze allemaal voor het raam te kijken omdat andy allemaal nieuw speelgoed krijgt en die big staat dan op de uitkijk met die verrekijker om te kijken wat het allemaal is en dan roept hij van HET IS EEN MEVROUW AARDAPPELHOOFD en dan meneer aardappelhoofd zo van 'ow dan mag ik me wel eens scheren' en dan trekt ie zo die snor van zijn hoofd![]()
BAUSSS
dat type meisje natuurlijk. het gaat niet alleen om uiterlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 11:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het is toch 'van dat soort uiterlijk hou ik' en niet 'van dat type uiterlijk hou ik'.
Ik zeg net dat ik haar niet heb gesproken, maar alleen een paar keer gezien gisteren.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
dat type meisje natuurlijk. het gaat niet alleen om uiterlijk.
DONT STOPquote:
Dan nog kan het om veel meer dan uiterlijk gaanquote:Op zondag 20 juni 2010 11:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik haar niet heb gesproken, maar alleen een paar keer gezien gisteren.
Ik had 'm op de PCquote:Op zondag 20 juni 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Laki speelde jij ook vroeger PS1 met die toy story action adventure game dat je al die pizza planet tokens moest verzamelen![]()
![]()
wat volgens mij bedoel jij een andere ik bedoel dezequote:Op zondag 20 juni 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik had 'm op de PCKon je zo swingen aan touwen met Woody enzo
Inderdaad, ze had de soort uitstraling die ik leuk vind. Niet het type uitstraling. Nu stop maar.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan nog kan het om veel meer dan uiterlijk gaan. Uitstraling bijvoorbeeld
.
Oh nee die heb ik nooit gehadquote:Op zondag 20 juni 2010 11:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wat volgens mij bedoel jij een andere ik bedoel deze
[ afbeelding ]
De soort uitstraling en het soort uiterlijk, maakt samen een type meisje. Dat weet iedereen, jij dus ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Inderdaad, ze had de soort uitstraling die ik leuk vind. Niet het type uitstraling. Nu stop maar.
Nee, als je innerlijk erbij zou betrekken dan wel. Helaas ontbreekt die schakel nog.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
De soort uitstraling en het soort uiterlijk, maakt samen een type meisje. Dat weet iedereen, jij dus ook.
quote:Op zondag 20 juni 2010 12:00 schreef Allure_ het volgende:
Belt m'n mams me wakker, 'Ja, waar blijf je nou?!' Ik zeg 'QUE het is zondag leave me alone!' 'Het is vaderdag je komt maar hier naartoe
!'
[ afbeelding ]
Ik heb geen zin om te treinen.
Allure_ is volgens mij een van de weinige FOK!dames met een redelijk hoog IQ die ertoe in staat is gevatte opmerkingen te maken, scherp uit de hoek te komen én die ook nog eens knap is.quote:
Nee joh, Fascination ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Allure_ is volgens mij een van de weinige FOK!dames met een redelijk hoog IQ die ertoe in staat is gevatte opmerkingen te maken, scherp uit de hoek te komen én die ook nog eens knap is..
Ik geef iedere dag props aan mijn vader, dus voor hem is het iedere dag vaderdag met zo'n lieve kuise dochter.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je niet meer thuis woont mag je het juist niet vergeten.
Word.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geef iedere dag props aan mijn vader, dus voor hem is het iedere dag vaderdag met zo'n lieve kuise dochter.
quote:
Ik weet je gaat haten omdat je niet in mijn sig staatquote:Op zondag 20 juni 2010 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Allure_ is volgens mij een van de weinige FOK!dames met een redelijk hoog IQ die ertoe in staat is gevatte opmerkingen te maken, scherp uit de hoek te komen én die ook nog eens knap is..
eerlijk ik kom er nog wel inquote:Op zondag 20 juni 2010 12:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet je gaat haten omdat je niet in mijn sig staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |