quote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef Crack_ het volgende:
En Japsnars is in slaap gevallen of ligt te kotsen in de wc.
quote:
Maartje zegt: (01:54:16)quote:Op zondag 20 juni 2010 02:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoor, hij zei 3 seconden iets en was weer weg![]()
.
Huhquote:Op zondag 20 juni 2010 02:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ach ja, die jongen snapt he tzelf ook niet helemaal denk ik.
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een lieve, brave. Ik heb niet eens met haar gekust, want ze wilde niet een meisje van één nacht zijn. En nee, we hadden het over slowen en toen ging zij die aanvragen
. Maar ze draaiden hem niet dus besloten we dat het toch ons nummer was.
watquote:Op zondag 20 juni 2010 04:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja weet niet, ik zat er eigenlijk inet op te wachten maar ik vind haar speciaal. Maarja, ik wil niet voorbarig zijn.
13:30 voetbal gekeken, vervolgens wezen voetballen waarna ik even naar een vriend in de kroeg ging en toen met 4 blikjes pils in mijn zakken op de trein gestapt. Vervolgens examenfeest van mijn nichtje waar we ook weer tot een uur of half 1 zijn gebleven dus toen ik eenmaal met mijn macbook in bed lag, ben ik vrij snel in slaap gevallenquote:
Siamese nog wel?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb soms echt het gevoel dat Sky mijn Siamese tweelingbroer is.
Omdat jullie allebei dat rare dialect praten?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb soms echt het gevoel dat Sky mijn Siamese tweelingbroer is.
O.a.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat jullie allebei dat rare dialect praten?
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat jullie allebei dat rare dialect praten?
quote:
Ohja?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hou je mond over Hans he, ik weet je te vinden.
Hahahahahahahaha ik heb gisteren toy story gezien op disney channel man. En daarna kwam Cars.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:38 schreef Lakitu het volgende:
morgen =$
In bed Toy Story gekeken vanochtend WHATYAGONNADO
quote:Op zondag 20 juni 2010 04:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Zit er veel gevoel in tieten (veel zenuwen enzo?)
Jij gaat zeker weer heel veel drinken en stom doen tegen vriendinnetjes?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:39 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb vanmiddag gewoon feest bij de kroegbaas thuis, dat is pas relaxt. Onze hele groep is uitgenodigd omdat we daar elke vrijdagavond zitten en op zaterdagavond voordat we naar een discotheek gaan ook meestal. Ook als het op zondagmiddag lekker weer is, maar dan zitten we op het terras.
Hij heeft 50 vaten bier van 50 liter en 1.500 hamburgers voor vandaag, dat belooft wat.
Hahah eerlijk? Was het Toy Story 2? Die was vanochtend op Disney XDquote:Op zondag 20 juni 2010 11:41 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha ik heb gisteren toy story gezien op disney channel man. En daarna kwam Cars.
Was gezellig hequote:Op zondag 20 juni 2010 11:38 schreef Lakitu het volgende:
morgen =$
In bed Toy Story gekeken vanochtend WHATYAGONNADO
Nee man, dit zijn feesten waar je zonder meisjes naartoe gaat.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gaat zeker weer heel veel drinken en stom doen tegen vriendinnetjes?
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij gaat zeker weer heel veel drinken en stom doen tegen vriendinnetjes?
Ja.quote:
Ik heb eitjes gekookt en warme broodjes met kaas, maar ik kom ze wel brengenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja.Is het ontbijt al klaar, moet ik naar beneden komen?
Nee het was deel 1 maar ze zeiden wel van MORGENOCHTEND OM TIEN UUR DEEL TWEEquote:Op zondag 20 juni 2010 11:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hahah eerlijk? Was het Toy Story 2? Die was vanochtend op Disney XD
Je ''soort''?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:47 schreef Potloodvis het volgende:
Gisteren wel een meisje gezien wat helemaal mijn soort was trouwens.
Dit heb je ergens van gekopieerd mag ik hopen?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee het was deel 1 maar ze zeiden wel van MORGENOCHTEND OM TIEN UUR DEEL TWEE![]()
![]()
alleen ik schakelde een beetje laat in, maar ik was wel nog op tijd voor de verhuiswagen-scene op dat autootje dat ze eerst willen vasthouden aan slinkie die lange hond met die springveer maar dan lukt dat niet want de batterijen raken op van het autootje maar dan heeft buzz nog een raket op zijn rug omdat sid hem wilde opblazen en dan steekt woody die aan en dan gaan ze vliegen door die raket en dan zegt woody van WOW BUZZ JE VLIEGT en buzz zo van DIT IS NIET VLIEGEN, DIT IS SIERLIJK NEERSTORTEN (omdat woody aan het begin van de film zei van wow zo nep je kan niet eens vliegen, alleen maar sierlijk neerstorten) en dan vliegen ze te hard en gaan ze over die verhuiswagen heen maar dat is de bedoeling van buzz want die valt dan door het dakraam van de auto en dan komen ze naast andy in die doos te liggen![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee het was deel 1 maar ze zeiden wel van MORGENOCHTEND OM TIEN UUR DEEL TWEE![]()
![]()
alleen ik schakelde een beetje laat in, maar ik was wel nog op tijd voor de verhuiswagen-scene op dat autootje dat ze eerst willen vasthouden aan slinkie die lange hond met die springveer maar dan lukt dat niet want de batterijen raken op van het autootje maar dan heeft buzz nog een raket op zijn rug omdat sid hem wilde opblazen en dan steekt woody die aan en dan gaan ze vliegen door die raket en dan zegt woody van WOW BUZZ JE VLIEGT en buzz zo van DIT IS NIET VLIEGEN, DIT IS SIERLIJK NEERSTORTEN (omdat woody aan het begin van de film zei van wow zo nep je kan niet eens vliegen, alleen maar sierlijk neerstorten) en dan vliegen ze te hard en gaan ze over die verhuiswagen heen maar dat is de bedoeling van buzz want die valt dan door het dakraam van de auto en dan komen ze naast andy in die doos te liggen![]()

Neequote:Op zondag 20 juni 2010 11:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit heb je ergens van gekopieerd mag ik hopen?
ik kwam door deze postquote:Op zondag 20 juni 2010 11:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb eitjes gekookt en warme broodjes met kaas, maar ik kom ze wel brengen
natuurlijk niet gek meisjequote:Op zondag 20 juni 2010 11:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit heb je ergens van gekopieerd mag ik hopen?
Ik vind het respectloos om zo over vrouwen te praten, je 'soort'. 'Type' is een woord dat beter zou passenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, dat de voorkeur heeft qua uiterlijk en kledingstijl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |