Maar zwervers doen dat toch eigenljk nooit?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:55 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben altijd bang dat ze mij rippendit geld trouwens ook als ik een groepje medelanders zie lopen
klopt maar tochquote:Op zondag 20 juni 2010 01:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar zwervers doen dat toch eigenljk nooit?
Ik probeer dat altijd, omdat k denk dat het beter is. Maar het lukt me toch niet dus uiteindelijk zeg ik shit toch wel, waarom ik het dan mezelf zo lastig maak en het niet meteen zeg dat snap ik ook nog niet.quote:
Te verlegen? Ik stap niet zo 1-2-3 op iemand af.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, waarom heb je dan geen vriendin.
Ik huil sowieso snel.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik probeer dat altijd, omdat k denk dat het beter is. Maar het lukt me toch niet dus uiteindelijk zeg ik shit toch wel, waarom ik het dan mezelf zo lastig maak en het niet meteen zeg dat snap ik ook nog niet.
Maar ik had gezegd dat voortaan te proberen.
Sowieso japsnarsquote:Op zondag 20 juni 2010 01:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Te verlegen? Ik stap niet zo 1-2-3 op iemand af.![]()
/Japsnars the sequal.
dadelijk is ie doodquote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef Crack_ het volgende:
En Japsnars is in slaap gevallen of ligt te kotsen in de wc.
Maar waarom dan opkroppen als je het toch gaat zeggen, als je het meteen zegt hoe je ook niet te huilen en no problemsquote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik huil sowieso snel.Dus mijn opgekropte dingen zijn er weer snel uit.
Ik zeg het nooit. Ik huil gewoon 's nachts tot ik in slaap val.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar waarom dan opkroppen als je het toch gaat zeggen, als je het meteen zegt hoe je ook niet te huilen en no problems.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Serieus, ik snap echt niks van mezelf soms.
Mensen die niet tegen drank kunnenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef Crack_ het volgende:
En Japsnars is in slaap gevallen of ligt te kotsen in de wc.
Je moet het zeggen hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 02:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg het nooit. Ik huil gewoon 's nachts tot ik in slaap val.Heel sneu. I know.
Ik heb vriendinnen die /care doen en alleen caren om hun eigen problemen.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet het zeggen hoor. Dat scheelt zo veel, uiteindelijk..
En anders zet het maar gewoon op fok neer.
Als ik me echt kut voel, dan ga k echt drinken tot ik niet meer kan. En daarmee heb ik shit tot nu toe alleen maar erger gemaakt.
Je laat vaak zat iets merken op fok hoor. En lekkere vriendinnen joh, zoek maar nieuwe op je nieuwe school.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die /care doen en alleen caren om hun eigen problemen.![]()
En niet op Fok G.
Moh, ik neem altijd een amaretto 's avonds als papa het aanbieden doet, maar meer niet eigenlijk. Ik drink nog maar amper..
bij watquote:Op zondag 20 juni 2010 02:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoor, hij zei 3 seconden iets en was weer weg![]()
.
Meiden die drinken zijn sowieso niet sexy.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die /care doen en alleen caren om hun eigen problemen.![]()
En niet op Fok G.
Moh, ik neem altijd een amaretto 's avonds als papa het aanbieden doet, maar meer niet eigenlijk. Ik drink nog maar amper..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |