wallah die doet het niet gquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind KPD zo ranzig. Ik control-fde in dat topic omdat ik de rest van de pics niet wil zien.
quote:
Dit zou je niet zeggen als je toegang hadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef Allure_ het volgende:
EN TOCH HEEFT IEDEREEN HIER TOEGANG. Ondertussen allemaal pussy doen en wel daar kijken.
Salaksss.
wat is er liefquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef Allure_ het volgende:
Oke ik ga wel weg als jullie mij negeren.
Als jij niet oplet kan ik er ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef Allure_ het volgende:
Oke ik ga wel weg als jullie mij negeren.
En wel het geld meegenomen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
Daar kan ik nu zo nijdig om worden, heeft de huishoudster de afwas niet gedaan.
Bewijs dat jij niet lelijk bent.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:49 schreef Lakitu het volgende:
Wat een FOCKING ranzige foto ik haat lelijke mensen
Hoiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:50 schreef LudoSanders het volgende:
Daar kan ik nu zo nijdig om worden, heeft de huishoudster de afwas niet gedaan.
PM remlof of bioquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Hoe ik toegang krijg tot dat kanker KPD.
Daar is een topic voor in Feedback, ook wel FB: Feedbackquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:51 schreef Allure_ het volgende:
Hoe ik toegang krijg tot dat kanker KPD.
Wat willen jullie nouu met m'n foto's? Sowieso jij, jij hebt al vriendje.quote:
geile tepel welquote:
Kijken wie leuker is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat willen jullie nouu met m'n foto's? Sowieso jij, jij hebt al vriendje.
Hee Lakitu je tactiek werkte inderdaad als ik een foto post van jezelf geloofden ze het juist nietquote:
Ik heb je ook een foto gegeven van me zusje, in ruil zou ik die van jou krijgen maar nooit wat gezien, ik ga aangifte doen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat willen jullie nouu met m'n foto's? Sowieso jij, jij hebt al vriendje.
Als ik nog meer pics van zn lichaam had, wat ik had op mn bbquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef Allure_ het volgende:
wat is dit, rustige zaterdag avond en ik heb nu al 4 kankersmerige foto's per PM ontvangen. Die van wd compenseerde het nog enigzins, maar toch.
Ik ben getraumatiseerd.
quote:
Niet van mij, ik mis niets. En het was haar assistent. Waar die plots vandaan kwam weet ik overigens ook niet. Ze zal het noodzakelijk hebben geacht.quote:
Hoi Luur!quote:
Wat doe je onzeker. Afknapperquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:57 schreef Skylark. het volgende:
Eh nu we het over foto's hebben moet ik even weten, welke van de slechte foto's op m'n hivva is de beste, ik moet dat ff weten. NEE HET NIET VORO 3 EXTRA VIEWS
Gaat ie praten over zn eigen hivva picca's. Beter breng je hier 15-jarige picsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:57 schreef Skylark. het volgende:
Eh nu we het over foto's hebben moet ik even weten, welke van de slechte foto's op m'n hivva is de beste, ik moet dat ff weten. NEE HET NIET VORO 3 EXTRA VIEWS
Ik moet er een uitkiezen voor Introductieweek.quote:
Beter hebben jullie gewoon nog leuke, aantrekkelijke vrienden en delen jullie die met ons.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaat ie praten over zn eigen hivva picca's. Beter breng je hier 15-jarige pics
How's life? Kun jij me toegang geven tot KPDquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet van mij, ik mis niets. En het was haar assistent. Waar die plots vandaan kwam weet ik overigens ook niet. Ze zal het noodzakelijk hebben geacht.
[..]
Hoi Luur!
Die ene waar ik gecomment heb.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet er een uitkiezen voor Introductieweek.
In ruil voor knappe vriendinnen van jullie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter hebben jullie gewoon nog leuke, aantrekkelijke vrienden en delen jullie die met ons.
Dan kies jij zeker zo'n 'oh zie me hip zijn maar toch ben ik heel noncholant met mijn zonnebril' foto.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet er een uitkiezen voor Introductieweek.
Wat is je smaak dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter hebben jullie gewoon nog leuke, aantrekkelijke vrienden en delen jullie die met ons.
Oké. Vooruit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In ruil voor knappe vriendinnen van jullie.
IK VRAAG HET TOCH AAN JLLIEquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kies jij zeker zo'n 'oh zie me hip zijn maar toch ben ik heel noncholant met mijn zonnebril' foto.
Gaat uitstekend hier, hoe is 't in het schone Breda? Over KPD. Ik kan dat niet. Ze zijn vergeten mijn kleurtje op zwart te zetten, ik heb verder geen rechten of zo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
How's life? Kun jij me toegang geven tot KPD?
Breda ist immer schonquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gaat uitstekend hier, hoe is 't in het schone Breda? Over KPD. Ik kan dat niet. Ze zijn vergeten mijn kleurtje op zwart te zetten, ik heb verder geen rechten of zo.
Okayquote:
JE HOEFT NIET OP MIJN ADVIES TE REAGEREN HOORquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okaymaakt niet uit sorry voor het storen
.
Ik weet je hyves niet eens. Wacht, ik ga zoeken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okaymaakt niet uit sorry voor het storen
.
quote:
Ja maar die vind ik zelfs niet zo leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET OP MIJN ADVIES TE REAGEREN HOOR
Nee, ik heb een cadeau.quote:
quote:
WAT?! SCHAT JE MIJN SMAAK ZO IN!?!?!?!?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Justin Bieber looker, ja of nee?
ik vind die schattigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik zelfs niet zo leuksta ik wel spontaan op maarja.
WAAROM ZO AGRESSIEF MISSCHIEN WAS DAT WEL EEN PIC VAN MIJ EN BEN IK NU VERDRIETIGquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT?! SCHAT JE MIJN SMAAK ZO IN!?!?!?!?
GODVERDOMME DAT BEN JE NIET DOE NIET ZO DRAMAKINGquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WAAROM ZO AGRESSIEF MISSCHIEN WAS DAT WEL EEN PIC VAN MIJ EN BEN IK NU VERDRIETIG
charmant wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik dacht dat die charmant een fa2 was
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GODVERDOMME DAT BEN JE NIET DOE NIET ZO DRAMAKING
Iedereen zegt dat hij op mij lijkt, dus thanks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan je foto's niet zien, maar ik zie wel je BROERTJE.
Knnnnrggggtttttttttttt HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:
Ja maar jij bent te oudquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat hij op mij lijkt, dus thanks.
Hij heeft een vriendinquote:
Ohja want alleen jongens gamen. Sorry ik zal het anders zeggen ik ga een spelletje spelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een jongen was.
Haha like I carequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendinen ze zijn best wel into elkaar
maar volgende keer beter.
Wat ga je spelen?quote:
Haha lief dat je haptquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja want alleen jongens gamen. Sorry ik zal het anders zeggen ik ga een spelletje spelen.
<3quote:
Nee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Justin Bieber looker, ja of nee?
ik wist dat je dat ging postenquote:
19 juli.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Breda ist immer schon. Wanneer kom je weer terug hier
?
Oh, nouja never mind.
Was maar fa2quote:
haha oke isco0l dan :$$:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Was maar fa2. Ik voel me vereerd dat je dingen van me over neemt, er is nog veel wat ik je kan leren.
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:16 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga de stad in, meisjes playen zichzelf niet.
quote:
hij gaat mee hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Eindelijke alone time met Laki, nu komt de waarheid aan het licht. Stuur me die foto's baby.
nee man gister hard gegaan vandaag rustig avondje gewoon rust pakkenquote:
kom op msn danquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Eindelijke alone time met Laki, nu komt de waarheid aan het licht. Stuur me die foto's baby.
Ik lees mee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:17 schreef Allure_ het volgende:
Donderdag dushi. Maar dit kon je ook op msn vragenquote:
Ik praat tegen je, lulquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Donderdag dushi. Maar dit kon je ook op msn vragen
oeps sorry. was ook met wd bezig. kom groepsgesprekquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja sorry, alleen lekkere Fok! boys. Bij jou valt niks te halen
.
faja man. Dure kaarten?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Kutzooi, donderdag gaat nergens meer over en ik zit daar met mijn kaarten voor Nederland - Kameroen.
Ik wil ze wel hebben.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:30 schreef LudoSanders het volgende:
Kutzooi, donderdag gaat nergens meer over en ik zit daar met mijn kaarten voor Nederland - Kameroen.
Redelijk, categorie 1. 200 dollarquote:
KOM DAN!quote:
Ik ben serieus he.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Redelijk, categorie 1. 200 dollar
[..]
KOM DAN!
Ja, moet ik ze opsturen zeker. Voor in je plakboek.quote:
Waarom die webcamstriptease dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet dat ik Laki alleen op MSN heb omdat ik zijn foto's probeer te regelen.
RIP.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Redelijk, categorie 1. 200 dollar
helaasquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:33 schreef ynuhh het volgende:
Ik dacht altijd dat ik laki op msn had, maar helaas.
Nee. Ik kom naar Z-A.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, moet ik ze opsturen zeker. Voor in je plakboek.
Je weet dat ik mn tieten aan je zou laten zien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je weet dat ik Laki alleen op MSN heb omdat ik zijn foto's probeer te regelen.
Ik hoef jouw tieten niet te zien. Ik weet zo al dat ze mooi zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je weet dat ik mn tieten aan je zou laten zien.
Nu geloven mensen al niet meer dat ik je MSN heb. Mooi zoquote:
Onze trollactie werkt, nu denken ze dat we echt niet msn'enquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nu geloven mensen al niet meer dat ik je MSN heb. Mooi zo.
Wat doe je hard-to-get tegen me?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik hoef jouw tieten niet te zien. Ik weet zo al dat ze mooi zijn.
[..]
Nu geloven mensen al niet meer dat ik je MSN heb. Mooi zo.
Ik doe nooit hard to get tegen jou. Je bent mijn chimiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat doe je hard-to-get tegen me?
oke ik heb je advies gevraagd in pm.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doe nooit hard to get tegen jou. Je bent mijn chimi.
Ik heb me al blauw betaald aan flutkaarten.quote:
/carequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb me al blauw betaald aan flutkaarten.
Je bent gewoon gierig, tickets voor niets, vliegtickets voor niets en dan ook nog onderkomen voor niets.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
/care
ik slaap bij je als je mn ticket payed.
Ik geef je toch ook. Voor niets. Ondankbare hond.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent gewoon gierig, tickets voor niets, vliegtickets voor niets en dan ook nog onderkomen voor niets.
Ik heb meer namen.quote:
Zeg ik niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe kom ik eigenlijk aan jouw msn ludo?
Beter vertel je het me. Ik ben nu druk, ik vind alles grappig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb meer namen.
[..]
Zeg ik niet.
Zeg ik niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter vertel je het me. Ik ben nu druk, ik vind alles grappig.
Hoe vaak ga je dit ons nog wijs proberen te maken?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef Lamon. het volgende:
Worst date ever!!!
Kutgedoe iedere keer weer, en het kost alleen maar geld.
samenvatting van de datequote:Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef Lamon. het volgende:
Worst date ever!!!
Kutgedoe iedere keer weer, en het kost alleen maar geld.
Ik vind het allemaal best.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit ons nog wijs proberen te maken?
die heb ik nog wel inclusief pletterpetquote:
johquote:
bohquote:
lekker scharenquote:
Niks, ik ben er gewoon niet goed inquote:
Oefening baart kunst?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks, ik ben er gewoon niet goed in. En ik zal wel weer typisch meisjes achtig zijn en me aanstellen/kut voelen cuz things arent going the way i want them
![]()
.
vooral wel doen anders ben je dadelijk zo'n 30'er met rammelende eierstokken en 2 kattenquote:
What happenedquote:Op zondag 20 juni 2010 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks, ik ben er gewoon niet goed in. En ik zal wel weer typisch meisjes achtig zijn en me aanstellen/kut voelen cuz things arent going the way i want them
![]()
.
Ik heb 2 katten.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:26 schreef gers het volgende:
[..]
vooral wel doen anders ben je dadelijk zo'n 30'er met rammelende eierstokken en 2 katten
DAN ZIT JE AL OP DE HELFTquote:
Kattenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:26 schreef gers het volgende:
[..]
vooral wel doen anders ben je dadelijk zo'n 30'er met rammelende eierstokken en 2 katten
Ik ken het.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
.
ik nietquote:
Volgens mij is het wel echt iets meisjesachtig, maar jongens vinden het meteen aanstellenquote:
Sowieso meidenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel echt iets meisjesachtig, maar jongens vinden het meteen aanstellen.
Wordt mn vriendin.
Het lijkt echt alsof jullie jongens nergens iets om geven, fucking makkelijk menquote:
De aanhouder wint.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel echt iets meisjesachtig, maar jongens vinden het meteen aanstellen.
Wordt mn vriendin.
dat hoort toch ookquote:Op zondag 20 juni 2010 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het lijkt echt alsof jullie jongens nergens iets om geven, fucking makkelijk men.
Of doe je maar net alsof?
Op internet doe ik sowieso alsofquote:Op zondag 20 juni 2010 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het lijkt echt alsof jullie jongens nergens iets om geven, fucking makkelijk men.
Of doe je maar net alsof?
maria was toch een hoerquote:
Ik wilde hetzelfde typen, maar dan gaat hij lopen muiken.quote:
quote:
waartussen ?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:36 schreef Crack_ het volgende:
Nu ik trouwens geslaagd ben ga ik echt weer twijfelen over mn vervolgopleiding. Ik weet het echt niet man.
Sowieso wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde typen, maar dan gaat hij lopen muiken.
Ehh, ja heel veel opleidingen. Ik heb me nu aangemeld voor MBRT maar makelaardij blijft ook in mn kop hangenquote:
vwo moet je niet doen als je naar de uni wilt kun je beter je p halen op het hbo (duurt namelijk maar 1 jaar ipv 2 ) en ben je al naar open dagen/meeloopdagen geweest ?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh, ja heel veel opleidingen. Ik heb me nu aangemeld voor MBRT maar makelaardij blijft ook in mn kop hangen. En als k nu naar mn punten kijk die ik heb gehaald voor mn centraal examen zit ik ook maar gewoon aan vwo te denken. Omdat ik dit jaar echt niet super erg mn best heb gedaan ofzo.
Ik val wel mee denk ikquote:
Ik heb geen grote mond, ik heb een heel klein hartje. Ik ben heel lief en verlegen op zn tijd.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik val wel mee denk ik. Ik ben wat drukker irl en wat liever denk ik
.
En wat als ik mn p heb dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:39 schreef gers het volgende:
[..]
vwo moet je niet doen als je naar de uni wilt kun je beter je p halen op het hbo (duurt namelijk maar 1 jaar ipv 2 ) en ben je al naar open dagen/meeloopdagen geweest ?
Sowieso doe je op internet stoerder dan ej werkelijk bentquote:Op zondag 20 juni 2010 01:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen grote mond, ik heb een heel klein hartje. Ik ben heel lief en verlegen op zn tijd.
dan kan je naar de uniquote:Op zondag 20 juni 2010 01:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En wat als ik mn p heb dan?![]()
En yea ik ben naar die van mbrt geweest, en dat leek me wel leuk..
Maar ik kan gewoon echt geen keuze maken en ik ben bang dat ik straks de verkeerde maak en blabla. En de opleiding leek me leuk maar ik zie mijzelf later niet iedere dag die shit doen.
Dan ben ik van het gestress rondom school af.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso doe je op internet stoerder dan ej werkelijk bent. Klein hartje ftw.
Haha liefquote:Op zondag 20 juni 2010 01:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen grote mond, ik heb een heel klein hartje. Ik ben heel lief en verlegen op zn tijd.
Ik ben wel redelijk wat anders irl dan hier.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik val wel mee denk ik. Ik ben wat drukker irl en wat liever denk ik
.
Ik moet mn internetreputatie hooghouden.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha lief. Dat past ook beter bij je uiterlijk dan een grote mond, veel beter
.
Ik ben niet echt verlegen, ik lach altijd heel veel en ik maak altijd praatjes met vreemde mensen en dan is mn dag altijd weer goed. Oh, en ik lach echt bijna altijd. Als ik ergens naar toe fiets of in de bus zit dan denk ik altijd aan leuke shit en moet ik ook zo lachen
![]()
.
Vertel.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk wat anders irl dan hier.
Volgens mij vind iedereen je echt veel leuker als je lief bentquote:Op zondag 20 juni 2010 01:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet mn internetreputatie hooghouden.![]()
Ah jij bent zo'n lachebekkie! Ik kan helemaal nooit praatjes maken met vreemden, ik ben daar te terughoudend voor...
Oh dat heb ik ook wel, en dan echt zo afwisselend. Meestal vrolijk maar als ik dan iets hoor wat ik niet leuk vind kan ik ook ineens hartstikke depressief zijnquote:
ik loop altijd snel door als zwerver mij iets vragenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij vind iedereen je echt veel leuker als je lief bent.
Oh ik hou daar zo van. Mn fiets staat in zo'n fietsenstalling in Eindhoven en van die junkies bewaken die. En iedere ochtend wenste ze me weer succes met school en vroegen ze wat ik nu weer ging doen en dan zei ik weer iets tegen hun.
Dont know, bij mij gaat die shit echt automatisch joh.
Jij komt hier echt no way verlegen over joh.
Sowieso vind ik je veel toffer als je niet zo stoer doet zoals je hier in de sc postquote:
Ik wou dat ik dat kon. Ik ben echt een faler als het op praatjes aankomt.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij vind iedereen je echt veel leuker als je lief bent.
Oh ik hou daar zo van. Mn fiets staat in zo'n fietsenstalling in Eindhoven en van die junkies bewaken die. En iedere ochtend wenste ze me weer succes met school en vroegen ze wat ik nu weer ging doen en dan zei ik weer iets tegen hun.
Dont know, bij mij gaat die shit echt automatisch joh.
Jij komt hier echt no way verlegen over joh.
Goede luisteraar (quote:
Ja same. Ik kan heel vrolijk zijn en dat kan ineens omkeren. Gisteren bijvoorbeeld, kwam ik terug van mn sollicitatie, ging goed en zo, ik blij en daarna was ik gewoon outta nowhere een beetje down.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel, en dan echt zo afwisselend. Meestal vrolijk maar als ik dan iets hoor wat ik niet leuk vind kan ik ook ineens hartstikke depressief zijn![]()
.
Dat is gewoon hun werk, en zij zijn echt heel aardigquote:Op zondag 20 juni 2010 01:50 schreef gers het volgende:
[..]
ik loop altijd snel door als zwerver mij iets vragen
Ik zal liever zijn. Okay?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso vind ik je veel toffer als je niet zo stoer doet zoals je hier in de sc post.
Heb jij het ook dat wanneer er iets is je het juist niet wilt laten merken en probeert te doen alsof er niks is en dat het dan juist alleen maar erger wordt en je echt half in janken uitbarst als je het dan toch verteld. Terwijl er dan eigenlijk echt níks aan de hand isquote:Op zondag 20 juni 2010 01:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja same. Ik kan heel vrolijk zijn en dat kan ineens omkeren. Gisteren bijvoorbeeld, kwam ik terug van mn sollicitatie, ging goed en zo, ik blij en daarna was ik gewoon outta nowhere een beetje down.
but whyyyquote:Op zondag 20 juni 2010 01:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja same. Ik kan heel vrolijk zijn en dat kan ineens omkeren. Gisteren bijvoorbeeld, kwam ik terug van mn sollicitatie, ging goed en zo, ik blij en daarna was ik gewoon outta nowhere een beetje down.
Maar ik snap het niet, waarom heb je dan geen vriendinquote:Op zondag 20 juni 2010 01:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goede luisteraar (), kan me goed verplaatsen in anderen en yada yada yada.
Ik ben wel leuk in de omgang denk ik.
ik ben altijd bang dat ze mij rippenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon hun werk, en zij zijn echt heel aardig. Maar toen ik zei dat ik examens had gingen ze wel allemaal praten over dat ik echt goed mn best moet doen want ja, anders werd ik zoals zij.
Dat was wel kut joh.
Ik krop altijd alles op.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij het ook dat wanneer er iets is je het juist niet wilt laten merken en probeert te doen alsof er niks is en dat het dan juist alleen maar erger wordt en je echt half in janken uitbarst als je het dan toch verteld. Terwijl er dan eigenlijk echt níks aan de hand is![]()
.
Maar zwervers doen dat toch eigenljk nooit?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:55 schreef gers het volgende:
[..]
ik ben altijd bang dat ze mij rippendit geld trouwens ook als ik een groepje medelanders zie lopen
klopt maar tochquote:Op zondag 20 juni 2010 01:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar zwervers doen dat toch eigenljk nooit?
Ik probeer dat altijd, omdat k denk dat het beter is. Maar het lukt me toch niet dus uiteindelijk zeg ik shit toch wel, waarom ik het dan mezelf zo lastig maak en het niet meteen zeg dat snap ik ook nog niet.quote:
Te verlegen? Ik stap niet zo 1-2-3 op iemand af.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik snap het niet, waarom heb je dan geen vriendin.
Ik huil sowieso snel.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik probeer dat altijd, omdat k denk dat het beter is. Maar het lukt me toch niet dus uiteindelijk zeg ik shit toch wel, waarom ik het dan mezelf zo lastig maak en het niet meteen zeg dat snap ik ook nog niet.
Maar ik had gezegd dat voortaan te proberen.
Sowieso japsnarsquote:Op zondag 20 juni 2010 01:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Te verlegen? Ik stap niet zo 1-2-3 op iemand af.![]()
/Japsnars the sequal.
dadelijk is ie doodquote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef Crack_ het volgende:
En Japsnars is in slaap gevallen of ligt te kotsen in de wc.
Maar waarom dan opkroppen als je het toch gaat zeggen, als je het meteen zegt hoe je ook niet te huilen en no problemsquote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik huil sowieso snel.Dus mijn opgekropte dingen zijn er weer snel uit.
Ik zeg het nooit. Ik huil gewoon 's nachts tot ik in slaap val.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar waarom dan opkroppen als je het toch gaat zeggen, als je het meteen zegt hoe je ook niet te huilen en no problems.
Makkelijker gezegd dan gedaan. Serieus, ik snap echt niks van mezelf soms.
Mensen die niet tegen drank kunnenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:58 schreef Crack_ het volgende:
En Japsnars is in slaap gevallen of ligt te kotsen in de wc.
Je moet het zeggen hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 02:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg het nooit. Ik huil gewoon 's nachts tot ik in slaap val.Heel sneu. I know.
Ik heb vriendinnen die /care doen en alleen caren om hun eigen problemen.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet het zeggen hoor. Dat scheelt zo veel, uiteindelijk..
En anders zet het maar gewoon op fok neer.
Als ik me echt kut voel, dan ga k echt drinken tot ik niet meer kan. En daarmee heb ik shit tot nu toe alleen maar erger gemaakt.
Je laat vaak zat iets merken op fok hoor. En lekkere vriendinnen joh, zoek maar nieuwe op je nieuwe school.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die /care doen en alleen caren om hun eigen problemen.![]()
En niet op Fok G.
Moh, ik neem altijd een amaretto 's avonds als papa het aanbieden doet, maar meer niet eigenlijk. Ik drink nog maar amper..
bij watquote:Op zondag 20 juni 2010 02:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoor, hij zei 3 seconden iets en was weer weg![]()
.
Meiden die drinken zijn sowieso niet sexy.quote:Op zondag 20 juni 2010 02:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb vriendinnen die /care doen en alleen caren om hun eigen problemen.![]()
En niet op Fok G.
Moh, ik neem altijd een amaretto 's avonds als papa het aanbieden doet, maar meer niet eigenlijk. Ik drink nog maar amper..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |