Oefening baart kunst?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks, ik ben er gewoon niet goed in. En ik zal wel weer typisch meisjes achtig zijn en me aanstellen/kut voelen cuz things arent going the way i want them
![]()
.
vooral wel doen anders ben je dadelijk zo'n 30'er met rammelende eierstokken en 2 kattenquote:
What happenedquote:Op zondag 20 juni 2010 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks, ik ben er gewoon niet goed in. En ik zal wel weer typisch meisjes achtig zijn en me aanstellen/kut voelen cuz things arent going the way i want them
![]()
.
Ik heb 2 katten.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:26 schreef gers het volgende:
[..]
vooral wel doen anders ben je dadelijk zo'n 30'er met rammelende eierstokken en 2 katten
DAN ZIT JE AL OP DE HELFTquote:
Kattenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:26 schreef gers het volgende:
[..]
vooral wel doen anders ben je dadelijk zo'n 30'er met rammelende eierstokken en 2 katten
Ik ken het.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
.
ik nietquote:
Volgens mij is het wel echt iets meisjesachtig, maar jongens vinden het meteen aanstellenquote:
Sowieso meidenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel echt iets meisjesachtig, maar jongens vinden het meteen aanstellen.
Wordt mn vriendin.
Het lijkt echt alsof jullie jongens nergens iets om geven, fucking makkelijk menquote:
De aanhouder wint.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel echt iets meisjesachtig, maar jongens vinden het meteen aanstellen.
Wordt mn vriendin.
dat hoort toch ookquote:Op zondag 20 juni 2010 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het lijkt echt alsof jullie jongens nergens iets om geven, fucking makkelijk men.
Of doe je maar net alsof?
Op internet doe ik sowieso alsofquote:Op zondag 20 juni 2010 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het lijkt echt alsof jullie jongens nergens iets om geven, fucking makkelijk men.
Of doe je maar net alsof?
maria was toch een hoerquote:
Ik wilde hetzelfde typen, maar dan gaat hij lopen muiken.quote:
quote:
waartussen ?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:36 schreef Crack_ het volgende:
Nu ik trouwens geslaagd ben ga ik echt weer twijfelen over mn vervolgopleiding. Ik weet het echt niet man.
Sowieso wel.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde typen, maar dan gaat hij lopen muiken.
Ehh, ja heel veel opleidingen. Ik heb me nu aangemeld voor MBRT maar makelaardij blijft ook in mn kop hangenquote:
vwo moet je niet doen als je naar de uni wilt kun je beter je p halen op het hbo (duurt namelijk maar 1 jaar ipv 2 ) en ben je al naar open dagen/meeloopdagen geweest ?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehh, ja heel veel opleidingen. Ik heb me nu aangemeld voor MBRT maar makelaardij blijft ook in mn kop hangen. En als k nu naar mn punten kijk die ik heb gehaald voor mn centraal examen zit ik ook maar gewoon aan vwo te denken. Omdat ik dit jaar echt niet super erg mn best heb gedaan ofzo.
Ik val wel mee denk ikquote:
Ik heb geen grote mond, ik heb een heel klein hartje. Ik ben heel lief en verlegen op zn tijd.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik val wel mee denk ik. Ik ben wat drukker irl en wat liever denk ik
.
En wat als ik mn p heb dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:39 schreef gers het volgende:
[..]
vwo moet je niet doen als je naar de uni wilt kun je beter je p halen op het hbo (duurt namelijk maar 1 jaar ipv 2 ) en ben je al naar open dagen/meeloopdagen geweest ?
Sowieso doe je op internet stoerder dan ej werkelijk bentquote:Op zondag 20 juni 2010 01:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen grote mond, ik heb een heel klein hartje. Ik ben heel lief en verlegen op zn tijd.
dan kan je naar de uniquote:Op zondag 20 juni 2010 01:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En wat als ik mn p heb dan?![]()
En yea ik ben naar die van mbrt geweest, en dat leek me wel leuk..
Maar ik kan gewoon echt geen keuze maken en ik ben bang dat ik straks de verkeerde maak en blabla. En de opleiding leek me leuk maar ik zie mijzelf later niet iedere dag die shit doen.
Dan ben ik van het gestress rondom school af.quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:43 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso doe je op internet stoerder dan ej werkelijk bent. Klein hartje ftw.
Haha liefquote:Op zondag 20 juni 2010 01:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen grote mond, ik heb een heel klein hartje. Ik ben heel lief en verlegen op zn tijd.
Ik ben wel redelijk wat anders irl dan hier.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik val wel mee denk ik. Ik ben wat drukker irl en wat liever denk ik
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |