Ik moet mn internetreputatie hooghouden.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha lief. Dat past ook beter bij je uiterlijk dan een grote mond, veel beter
.
Ik ben niet echt verlegen, ik lach altijd heel veel en ik maak altijd praatjes met vreemde mensen en dan is mn dag altijd weer goed. Oh, en ik lach echt bijna altijd. Als ik ergens naar toe fiets of in de bus zit dan denk ik altijd aan leuke shit en moet ik ook zo lachen
![]()
.
Vertel.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben wel redelijk wat anders irl dan hier.
Volgens mij vind iedereen je echt veel leuker als je lief bentquote:Op zondag 20 juni 2010 01:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet mn internetreputatie hooghouden.![]()
Ah jij bent zo'n lachebekkie! Ik kan helemaal nooit praatjes maken met vreemden, ik ben daar te terughoudend voor...
Oh dat heb ik ook wel, en dan echt zo afwisselend. Meestal vrolijk maar als ik dan iets hoor wat ik niet leuk vind kan ik ook ineens hartstikke depressief zijnquote:
ik loop altijd snel door als zwerver mij iets vragenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij vind iedereen je echt veel leuker als je lief bent.
Oh ik hou daar zo van. Mn fiets staat in zo'n fietsenstalling in Eindhoven en van die junkies bewaken die. En iedere ochtend wenste ze me weer succes met school en vroegen ze wat ik nu weer ging doen en dan zei ik weer iets tegen hun.
Dont know, bij mij gaat die shit echt automatisch joh.
Jij komt hier echt no way verlegen over joh.
Sowieso vind ik je veel toffer als je niet zo stoer doet zoals je hier in de sc postquote:
Ik wou dat ik dat kon. Ik ben echt een faler als het op praatjes aankomt.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij vind iedereen je echt veel leuker als je lief bent.
Oh ik hou daar zo van. Mn fiets staat in zo'n fietsenstalling in Eindhoven en van die junkies bewaken die. En iedere ochtend wenste ze me weer succes met school en vroegen ze wat ik nu weer ging doen en dan zei ik weer iets tegen hun.
Dont know, bij mij gaat die shit echt automatisch joh.
Jij komt hier echt no way verlegen over joh.
Goede luisteraar (quote:
Ja same. Ik kan heel vrolijk zijn en dat kan ineens omkeren. Gisteren bijvoorbeeld, kwam ik terug van mn sollicitatie, ging goed en zo, ik blij en daarna was ik gewoon outta nowhere een beetje down.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook wel, en dan echt zo afwisselend. Meestal vrolijk maar als ik dan iets hoor wat ik niet leuk vind kan ik ook ineens hartstikke depressief zijn![]()
.
Dat is gewoon hun werk, en zij zijn echt heel aardigquote:Op zondag 20 juni 2010 01:50 schreef gers het volgende:
[..]
ik loop altijd snel door als zwerver mij iets vragen
Ik zal liever zijn. Okay?quote:Op zondag 20 juni 2010 01:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Sowieso vind ik je veel toffer als je niet zo stoer doet zoals je hier in de sc post.
Heb jij het ook dat wanneer er iets is je het juist niet wilt laten merken en probeert te doen alsof er niks is en dat het dan juist alleen maar erger wordt en je echt half in janken uitbarst als je het dan toch verteld. Terwijl er dan eigenlijk echt níks aan de hand isquote:Op zondag 20 juni 2010 01:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja same. Ik kan heel vrolijk zijn en dat kan ineens omkeren. Gisteren bijvoorbeeld, kwam ik terug van mn sollicitatie, ging goed en zo, ik blij en daarna was ik gewoon outta nowhere een beetje down.
but whyyyquote:Op zondag 20 juni 2010 01:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja same. Ik kan heel vrolijk zijn en dat kan ineens omkeren. Gisteren bijvoorbeeld, kwam ik terug van mn sollicitatie, ging goed en zo, ik blij en daarna was ik gewoon outta nowhere een beetje down.
Maar ik snap het niet, waarom heb je dan geen vriendinquote:Op zondag 20 juni 2010 01:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goede luisteraar (), kan me goed verplaatsen in anderen en yada yada yada.
Ik ben wel leuk in de omgang denk ik.
ik ben altijd bang dat ze mij rippenquote:Op zondag 20 juni 2010 01:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is gewoon hun werk, en zij zijn echt heel aardig. Maar toen ik zei dat ik examens had gingen ze wel allemaal praten over dat ik echt goed mn best moet doen want ja, anders werd ik zoals zij.
Dat was wel kut joh.
Ik krop altijd alles op.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij het ook dat wanneer er iets is je het juist niet wilt laten merken en probeert te doen alsof er niks is en dat het dan juist alleen maar erger wordt en je echt half in janken uitbarst als je het dan toch verteld. Terwijl er dan eigenlijk echt níks aan de hand is![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |