In ruil voor knappe vriendinnen van jullie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter hebben jullie gewoon nog leuke, aantrekkelijke vrienden en delen jullie die met ons.
Dan kies jij zeker zo'n 'oh zie me hip zijn maar toch ben ik heel noncholant met mijn zonnebril' foto.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet er een uitkiezen voor Introductieweek.
Wat is je smaak dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter hebben jullie gewoon nog leuke, aantrekkelijke vrienden en delen jullie die met ons.
Oké. Vooruit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In ruil voor knappe vriendinnen van jullie.
IK VRAAG HET TOCH AAN JLLIEquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kies jij zeker zo'n 'oh zie me hip zijn maar toch ben ik heel noncholant met mijn zonnebril' foto.
Gaat uitstekend hier, hoe is 't in het schone Breda? Over KPD. Ik kan dat niet. Ze zijn vergeten mijn kleurtje op zwart te zetten, ik heb verder geen rechten of zo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
How's life? Kun jij me toegang geven tot KPD?
Breda ist immer schonquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gaat uitstekend hier, hoe is 't in het schone Breda? Over KPD. Ik kan dat niet. Ze zijn vergeten mijn kleurtje op zwart te zetten, ik heb verder geen rechten of zo.
Okayquote:
JE HOEFT NIET OP MIJN ADVIES TE REAGEREN HOORquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okaymaakt niet uit sorry voor het storen
.
Ik weet je hyves niet eens. Wacht, ik ga zoeken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okaymaakt niet uit sorry voor het storen
.
quote:
Ja maar die vind ik zelfs niet zo leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET OP MIJN ADVIES TE REAGEREN HOOR
Nee, ik heb een cadeau.quote:
quote:
WAT?! SCHAT JE MIJN SMAAK ZO IN!?!?!?!?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Justin Bieber looker, ja of nee?
ik vind die schattigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik zelfs niet zo leuksta ik wel spontaan op maarja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |