In ruil voor knappe vriendinnen van jullie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter hebben jullie gewoon nog leuke, aantrekkelijke vrienden en delen jullie die met ons.
Dan kies jij zeker zo'n 'oh zie me hip zijn maar toch ben ik heel noncholant met mijn zonnebril' foto.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet er een uitkiezen voor Introductieweek.
Wat is je smaak dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter hebben jullie gewoon nog leuke, aantrekkelijke vrienden en delen jullie die met ons.
Oké. Vooruit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In ruil voor knappe vriendinnen van jullie.
IK VRAAG HET TOCH AAN JLLIEquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dan kies jij zeker zo'n 'oh zie me hip zijn maar toch ben ik heel noncholant met mijn zonnebril' foto.
Gaat uitstekend hier, hoe is 't in het schone Breda? Over KPD. Ik kan dat niet. Ze zijn vergeten mijn kleurtje op zwart te zetten, ik heb verder geen rechten of zo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
How's life? Kun jij me toegang geven tot KPD?
Breda ist immer schonquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gaat uitstekend hier, hoe is 't in het schone Breda? Over KPD. Ik kan dat niet. Ze zijn vergeten mijn kleurtje op zwart te zetten, ik heb verder geen rechten of zo.
Okayquote:
JE HOEFT NIET OP MIJN ADVIES TE REAGEREN HOORquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okaymaakt niet uit sorry voor het storen
.
Ik weet je hyves niet eens. Wacht, ik ga zoeken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okaymaakt niet uit sorry voor het storen
.
quote:
Ja maar die vind ik zelfs niet zo leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
JE HOEFT NIET OP MIJN ADVIES TE REAGEREN HOOR
Nee, ik heb een cadeau.quote:
quote:
WAT?! SCHAT JE MIJN SMAAK ZO IN!?!?!?!?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze Justin Bieber looker, ja of nee?
ik vind die schattigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik zelfs niet zo leuksta ik wel spontaan op maarja.
WAAROM ZO AGRESSIEF MISSCHIEN WAS DAT WEL EEN PIC VAN MIJ EN BEN IK NU VERDRIETIGquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT?! SCHAT JE MIJN SMAAK ZO IN!?!?!?!?
GODVERDOMME DAT BEN JE NIET DOE NIET ZO DRAMAKINGquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WAAROM ZO AGRESSIEF MISSCHIEN WAS DAT WEL EEN PIC VAN MIJ EN BEN IK NU VERDRIETIG
charmant wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik dacht dat die charmant een fa2 was
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GODVERDOMME DAT BEN JE NIET DOE NIET ZO DRAMAKING
Iedereen zegt dat hij op mij lijkt, dus thanks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan je foto's niet zien, maar ik zie wel je BROERTJE.
Knnnnrggggtttttttttttt HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:
Ja maar jij bent te oudquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat hij op mij lijkt, dus thanks.
Hij heeft een vriendinquote:
Ohja want alleen jongens gamen. Sorry ik zal het anders zeggen ik ga een spelletje spelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een jongen was.
Haha like I carequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendinen ze zijn best wel into elkaar
maar volgende keer beter.
Wat ga je spelen?quote:
Haha lief dat je haptquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja want alleen jongens gamen. Sorry ik zal het anders zeggen ik ga een spelletje spelen.
<3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |