Wat willen jullie nouu met m'n foto's? Sowieso jij, jij hebt al vriendje.quote:
geile tepel welquote:
Kijken wie leuker is.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat willen jullie nouu met m'n foto's? Sowieso jij, jij hebt al vriendje.
Hee Lakitu je tactiek werkte inderdaad als ik een foto post van jezelf geloofden ze het juist nietquote:
Ik heb je ook een foto gegeven van me zusje, in ruil zou ik die van jou krijgen maar nooit wat gezien, ik ga aangifte doen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat willen jullie nouu met m'n foto's? Sowieso jij, jij hebt al vriendje.
Als ik nog meer pics van zn lichaam had, wat ik had op mn bbquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:55 schreef Allure_ het volgende:
wat is dit, rustige zaterdag avond en ik heb nu al 4 kankersmerige foto's per PM ontvangen. Die van wd compenseerde het nog enigzins, maar toch.
Ik ben getraumatiseerd.
quote:
Niet van mij, ik mis niets. En het was haar assistent. Waar die plots vandaan kwam weet ik overigens ook niet. Ze zal het noodzakelijk hebben geacht.quote:
Hoi Luur!quote:
Wat doe je onzeker. Afknapperquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:57 schreef Skylark. het volgende:
Eh nu we het over foto's hebben moet ik even weten, welke van de slechte foto's op m'n hivva is de beste, ik moet dat ff weten. NEE HET NIET VORO 3 EXTRA VIEWS
Gaat ie praten over zn eigen hivva picca's. Beter breng je hier 15-jarige picsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:57 schreef Skylark. het volgende:
Eh nu we het over foto's hebben moet ik even weten, welke van de slechte foto's op m'n hivva is de beste, ik moet dat ff weten. NEE HET NIET VORO 3 EXTRA VIEWS
Ik moet er een uitkiezen voor Introductieweek.quote:
Beter hebben jullie gewoon nog leuke, aantrekkelijke vrienden en delen jullie die met ons.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gaat ie praten over zn eigen hivva picca's. Beter breng je hier 15-jarige pics
How's life? Kun jij me toegang geven tot KPDquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet van mij, ik mis niets. En het was haar assistent. Waar die plots vandaan kwam weet ik overigens ook niet. Ze zal het noodzakelijk hebben geacht.
[..]
Hoi Luur!
Die ene waar ik gecomment heb.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet er een uitkiezen voor Introductieweek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |