WAAROM ZO AGRESSIEF MISSCHIEN WAS DAT WEL EEN PIC VAN MIJ EN BEN IK NU VERDRIETIGquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
WAT?! SCHAT JE MIJN SMAAK ZO IN!?!?!?!?
GODVERDOMME DAT BEN JE NIET DOE NIET ZO DRAMAKINGquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
WAAROM ZO AGRESSIEF MISSCHIEN WAS DAT WEL EEN PIC VAN MIJ EN BEN IK NU VERDRIETIG
charmant wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik dacht dat die charmant een fa2 was
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
GODVERDOMME DAT BEN JE NIET DOE NIET ZO DRAMAKING
Iedereen zegt dat hij op mij lijkt, dus thanks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan je foto's niet zien, maar ik zie wel je BROERTJE.
Knnnnrggggtttttttttttt HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAquote:
Ja maar jij bent te oudquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat hij op mij lijkt, dus thanks.
Hij heeft een vriendinquote:
Ohja want alleen jongens gamen. Sorry ik zal het anders zeggen ik ga een spelletje spelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een jongen was.
Haha like I carequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendinen ze zijn best wel into elkaar
maar volgende keer beter.
Wat ga je spelen?quote:
Haha lief dat je haptquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ohja want alleen jongens gamen. Sorry ik zal het anders zeggen ik ga een spelletje spelen.
<3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |