oke ik heb je advies gevraagd in pm.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik doe nooit hard to get tegen jou. Je bent mijn chimi.
Ik heb me al blauw betaald aan flutkaarten.quote:
/carequote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb me al blauw betaald aan flutkaarten.
Je bent gewoon gierig, tickets voor niets, vliegtickets voor niets en dan ook nog onderkomen voor niets.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
/care
ik slaap bij je als je mn ticket payed.
Ik geef je toch ook. Voor niets. Ondankbare hond.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent gewoon gierig, tickets voor niets, vliegtickets voor niets en dan ook nog onderkomen voor niets.
Ik heb meer namen.quote:
Zeg ik niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:56 schreef wolvendagen het volgende:
Hoe kom ik eigenlijk aan jouw msn ludo?
Beter vertel je het me. Ik ben nu druk, ik vind alles grappig.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik heb meer namen.
[..]
Zeg ik niet.
Zeg ik niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Beter vertel je het me. Ik ben nu druk, ik vind alles grappig.
Hoe vaak ga je dit ons nog wijs proberen te maken?quote:Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef Lamon. het volgende:
Worst date ever!!!
Kutgedoe iedere keer weer, en het kost alleen maar geld.
samenvatting van de datequote:Op zondag 20 juni 2010 00:21 schreef Lamon. het volgende:
Worst date ever!!!
Kutgedoe iedere keer weer, en het kost alleen maar geld.
Ik vind het allemaal best.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je dit ons nog wijs proberen te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |